Musta niin ärsyttävää ruinaamista (huuto.net)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ARGH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hii:
Mikä vieras dorka täällä kirjoittelee ja väittää muille, etteivät osaa lukea, vaikka ite on tajunnut koko jutun päin mäntyä??? :o :laugh:

Niin tyypillistä ystävällistä palstakommentointia. :flower:
Postikulut ja toimituskulut ovat aivan eri asia. Kannattaisi puhua jo alun perin selvällä kielellä niin ettei väärinymmärryksiä tulisi.

Kaikki muut sen tajusivat jo ekan viestin jälkeen.

Mikä vieras dorka täällä kirjoittelee ja väittää muille, etteivät osaa lukea, vaikka ite on tajunnut koko jutun päin mäntyä??? :o :laugh:

Postikulut ja toimituskulut ovat aivan eri asia. Kannattaisi puhua jo alun perin selvällä kielellä niin ettei väärinymmärryksiä tulisi.

köh, huomautan että itsekkin olet harmaa

Kaikki kun ei katsos huutonettiä käytä eikä se tee ainakaan yhtään dorkemmaksi kuin sinuakaan.

Jep...ja kun Huutiksessa ei edes ole mitään "postikulut"-kohtaa, vaan toimituskulut. En nyt vaan tajua miten se voi olla kusettamista, jos veloittaa sen minkä ilmoituksessa kertookin veloittavansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:

Jep...ja kun Huutiksessa ei edes ole mitään "postikulut"-kohtaa, vaan toimituskulut. En nyt vaan tajua miten se voi olla kusettamista, jos veloittaa sen minkä ilmoituksessa kertookin veloittavansa.

Kyllä täällä muutkin peesaili, kun puhuttiin todellisista POSTIkuluista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kyllä täällä muutkin peesaili, kun puhuttiin todellisista POSTIkuluista.

Mutta ne eivät liity ap:n kertomaan asiaan.

Huoh. Kun puhutaan postikuluista niin silloin oletan niiden olevan juurikin niitä postikuluja. Ap itse antoi virheellisen kuvan ekassa kommentissaan. Edelleen kun kaikki ei sitä huutonettiä käytä.

Huoh. Kun puhutaan postikuluista niin silloin oletan niiden olevan juurikin niitä postikuluja. Ap itse antoi virheellisen kuvan ekassa kommentissaan. Edelleen kun kaikki ei sitä huutonettiä käytä.

Jos Huuto.net on vieras palvelu, niin kannattaneeko silloin osallistua Huuto.net-aiheiseen keskusteluun?

No, sama se mulle. Mä tajusin heti mistä ap puhuu, enkä edelleenkään näe hänen kusettavan ketään millään lailla.

Minulla "vaivanpalkka" on siinä, että laitan lähdön tai hintavarauksen sellaiseksi, että viitsin vaivautua paketoimaan ja kiikuttamaan 10km päähän postille.. Postikuluja perin todellisen mukaan. Bisnes on bisnestä ja sitä voi tehdä postikuluillakin.. Toki jos olet huutanut, maksat sen mitä pyydetään.piste.

Voin maksaa TOIMITUSkuluja paketista hyvinkin 8 e, koska tiedän, että siihen summaan kuuluu kaiken järjen mukaan silloin postimaksuja 5 e grammojen mukaan, ja lisäksi postipaketti maksaa 3 e. Mutta siinä vaiheessa kun maksan postipaketista lähettäjälle 3 e ja tuote tulee muropaketissa, alkaa olla kusetuksen makua. Silloin myyjä vetää välistä. Kenenkään ei ole pakko myydä huutonetissä jos matkasta postilaatikolle/postiin tarvitsee 3 euron vaivanpalkan.

Alkuperäinen kirjoittaja nvc:
Mä kävin just tiimarissa katsomassa niitä isompia kirjekuoria, 3,90 maksoi 10 kpl :O voitteko tajuta

En todellakaan ala maksamaan 40 senttiä ITSE jokaiseen postitettavaan tuotteeseen, aika ei riitä mihinkään kierrätysjuttuihin. Siksi olen laittanut esim 1,60 maksavaan 2 euroa jne.

Mistä muuten saisi VÄHÄN halvempia kirjekuoria?? Isoin tarve niille 2xA4 kokoisille (vai mitä ne on)

Mutta mikset piilota tuota kirjekuoren hintaa jo tuotteen hintaan, ei ole samalla lailla "huijausta" kuin jos perii enemmän postimaksua. Laitat esimerkiksi lähtöhinnaksi 5,50 etkä 5 ?.

Suosittelen Helposti-kuoria hinnat on

C5 ja E5 21 ?/20 kpl
C4 40 ?/ 20 kpl

Tuo hinta sisältää siis kirjekuoret ja kirjeen postimaksun 500 g asti. Edulliseksi siis tulee kun esim. tuo 500 gramman postimaksu on 3 ? ja Helposti-kuoren hinta on siis postimaksuineen 1,05-2 ?/kpl.

Ja ne eivät vanhene vaikka postimaksut nousisivatkin, voit siis käyttää samoja vaikka 5 vuoden päästä.

Yhteistyössä