Musta tää on jotenkin ihan väärin:-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Mulla on tosi kipeä olo ollut parin päivän ajan, kun naamaa ja päätä särkee, ku oon niin tukossa. Ei vaan nouse kuumetta, että voisin olla pois töistä hyvällä omallatunnolla.

Jos hakisin nyt saikkua, musta tuntuis, et oon jotenkin valehdellut tai et se ois väärin. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lust:
jos susta tuntuu että et oo ihan työkykyinen niin ota ihmeessä saikkua.... ei se hirvee olo ja saikun ottaminen kuumetta vaadi...

No kyllähän mä voin niitä töitä tehdä, mulla vaan on karsee olo ja oon ihan hirveen hidas.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käy ihmeessä lääkärissä!
Nenäsuihkeet käyttöön ja lääkäriltä duactia.

yäk mitään suihkeita. :$ Mä olin jo viime perjantain saikulla. En vaan kehtaa ilman sitä kuumetta. :ashamed:

Mua ainakin inhottaa jos ihmiset tulee sairaana töihin. Se on tyhmää mennä muita tartuttamaan sinne, vaikka itse kokisikin jaksavansa töitä tehdä. <- Tän ajatuksen turvin voit ihan hyvin hakea saikkua

;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mua ainakin inhottaa jos ihmiset tulee sairaana töihin. Se on tyhmää mennä muita tartuttamaan sinne, vaikka itse kokisikin jaksavansa töitä tehdä. <- Tän ajatuksen turvin voit ihan hyvin hakea saikkua

;)

Mut sithän mun ois pitänyt olla viikko pois, sit ketään ei ois ikinä töissä...

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Tartteeko ihmisellä olla kuumetta ollakseen sairas?
Vähän lääkkeitä kehiin ja jos se ei auta niin sillon on pakko olla kotona lepäämässä. Yksinkertaista. ;)

No ei muuten auta lääkkeet,. ihan turhaan kiskoin pari päivää, ei mitään vaikutusta. painetta varmaan tuolla poski- ja otsaonteloissa.

Jos kuume olisi ainut edellytys olla töistä pois flussan takia niin mä en olisi koskaan ollut s.lomalla! Mulla ei vaan ikinä nouse kuume, mut olo voi silti olla ihan kalama. Eli mun mielestä voit hyvin hakea saikkua jos siltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Vähän lääkkeitä kehiin ja jos se ei auta niin sillon on pakko olla kotona lepäämässä. Yksinkertaista. ;)

No ei muuten auta lääkkeet,. ihan turhaan kiskoin pari päivää, ei mitään vaikutusta. painetta varmaan tuolla poski- ja otsaonteloissa.

Sit ei muuta auta kun lääkärille ja lepoa. Miten siitä voi tulla huono omatunto jos on kipee? Pikaista paranemista!

Ehkä sun ei sitten pidä jäädä sairaslomalle, jos tunnet siitä syyllisyyttä. Ole vaan töissä. Mielestäni jos on riittävän sairas, ei syyllisyyttä tunne - ellei ole joku idiootti marttyyri. Jos ihminen on on oikesti sairas, eihän hän kotona mieti haenko saikkua vai tuleeko syyllinen olo.

Sit ei muuta auta kun lääkärille ja lepoa. Miten siitä voi tulla huono omatunto jos on kipee? Pikaista paranemista!

No siten, ku musta on kiva olla kipee, ku mies hoitaa mua ja saan tehdä mitä huvittaa. :xmas: Tiedän, ei se ole normaalia ja mulla on syyllinen olo nyt kuitenkin, et jos en oo tarpeeksi sairas vaan haluankin vaan sluibata, kun tykkään kyl siitäkin.

Mä en suoraan sanottuna käsitä sitä itsekeskeisyyttä, että kipeänä mennään töihin. Jos sulla on kipeä olo, sä olet kipeä, oli sulla kuumetta tai ei.

Haluaako kaikki sun lähellä tulla kipeäksi? Työkaverit, asiakkaat? Ei. Ne tahtoo mieluummin välttää flunssan ja että sä jäät kotiin.

No siten, ku musta on kiva olla kipee, ku mies hoitaa mua ja saan tehdä mitä huvittaa. :xmas: Tiedän, ei se ole normaalia ja mulla on syyllinen olo nyt kuitenkin, et jos en oo tarpeeksi sairas vaan haluankin vaan sluibata, kun tykkään kyl siitäkin.

Jos epäilet ettet oo tarpeeks sairas ollakses kotona, niin silloin et varmaan olekkaan. Eikö vaan? Jos on oikeesti kipee niin se ei enää oo kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä en suoraan sanottuna käsitä sitä itsekeskeisyyttä, että kipeänä mennään töihin. Jos sulla on kipeä olo, sä olet kipeä, oli sulla kuumetta tai ei.

Haluaako kaikki sun lähellä tulla kipeäksi? Työkaverit, asiakkaat? Ei. Ne tahtoo mieluummin välttää flunssan ja että sä jäät kotiin.

No ei ne ylitöäitäkään haluu tehdä ja niitä tulee pakosta, jos jään pois.

Jos epäilet ettet oo tarpeeks sairas ollakses kotona, niin silloin et varmaan olekkaan. Eikö vaan? Jos on oikeesti kipee niin se ei enää oo kivaa.

No ei tää ookkaan. kai mä meen töihin, tai siis menenkin, ellei sitä kuumetta tule.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

No ei ne ylitöäitäkään haluu tehdä ja niitä tulee pakosta, jos jään pois.

Ootko muuten kysyny niiltä? :)

Itse tässä just kävin kaupungilla. Kolmessa paikassa asiakaspalvelija sai hädin tuskin ääntä kuuluviin, niin hirveä flunssa oli päällä. Mut voi tosi kiva, kun tulivat silti töihin. Oon kyllä tooooosi kiitollinen. =)

Helvetin paljon "korvaamattomia" ihmisiä tässä maassa...

Yhteistyössä