tajusin just että herranjestas sentään mähän täytän seuraavaksi 23v. en edes usko sitä mutta pakko kai se on vaan jotenkin hyväksyä, tuntuu kuin eilen olisin täyttänyt 18v. ku odotin poikaa sillon ja nyt jo täyttää 5v. pian. Ahdistaa ihan sairaasti tuntuu että en saa henkeä apua,olen ollut 2 vuotta sinkkuna tässä, olen elänyt vain itselleni ja lapsille ja ajatellut että no kyllä mä sit joskus tapaan sen oikean mutta nyt alkaa jo pelottaan ku mulla on 2 vuoden aikana ollut 1 ihan vähän vakavampi suhde ja muutamia ei-niin-vakavia miesjuttuja ja nyt tuntuu että en ikinä törmää kehenkään missään edes, ahdistaa ku kaikki tutut menee naimisiin jne. niillä on koko ajan jotain säpinää mulla ei mitään :headwall: olen täyttänyt kalenterini ihan täyteen harrastuksia ym. koko ajan pakko tehdä jotain ku muuten iskee ahdistus ja sitten taas toisaalta mietin että olenko ihan sairaanloisen ronkeli :xmas: esim. mulla on tuolla suomi24. treffitpalstalla ilmotus ja jokanen mun tuttuni on tavannut kivoja ihmisiä siellä mä kun selaan niitä profiileja niin en näe yhtäkään mielenkiintosta ihmistä, sanokaa mulle voiko olla että vaan on ollut niin paska tuuri että en ole 2 vuoden aikana tavannut mielenkiintosia miehiä vai onko ongelma mussa ittessä että en huoli ketään tms.? tätä menoa olen vanhapiika ku vuodet menee tällasta vauhtia..