Musta tuntuu, että mun vaimollani on toinen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhden lapsen iskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhden lapsen iskä

Vieras
Tiedän, että hänen työpaikallaan on eräs komea mieslääkäri joka on aiheuttanut jo ainakin kaksi avioeroa. Pahasti näyttää nyt siltä, että lääkäri on iskenyt silmänsä minun vaimooni. Mun rakas ei ymmärrä, että se mies haluaa vaan seksiä ja ei häntä haittaa jos perheitä hajoaa matkan varrella. Toi lääkäri on tosi komea, joskus mallintöitäkin tehnyt ja mun vaimo taas... noh, ei mikään ruusu, mut kaunis sisältä. Siks TIEDÄN, että lääkäri ei oikeesti rakastuis mun kultaan. Mun vaimo rakentelee varmaan ties mitä pilvilinnoja vaikka koskaan ne ei tuu toteutumaan. Ok, seksiä kyllä saa, mutta kaikki muut haaveet voi unohtaa. Mä pelkään, että loppujen lopuks tässä hajoaa yksi perhe ja kaksi sydäntä. Olenko mä vaan "autuaan tietämätön" asioista vai juttelenko rakkaani kans? Millä mä saan hänen pään kääntymään? Mielipiteitä!!

No, (jos tämä ei oo provo...) anna kokeilla...jos tosissaan on ihastunut niin ei siinä mikään järkipuhe auta tai pelottelu...omat näpit ne on poltettava, kun tuska riipoo.....

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Höh!!:
Ettekö tajunnu, että tää on vitsi! Siis Fleur de la Coeurille!! Siis siihen sen aloitukseen! Ihan hauska, mua ainaki nauratti!! (=

Tajusin joo, mutta ei mua tällainen naurata. Sori vaan.

Ei muakaan naurata. Tyhmää ja ilkeää.

Yhteistyössä