R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja quu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oi, tunnen sen toki nahkoissani.![]()
sä olet yksi heistä :hug:
Mutta se ei haittaa, koska mun elämä on muuten suht helppoa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja quu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Oi, tunnen sen toki nahkoissani.![]()
sä olet yksi heistä :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta se ei haittaa, koska mun elämä on muuten suht helppoa.
Alkuperäinen kirjoittaja quu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mutta se ei haittaa, koska mun elämä on muuten suht helppoa.
niin ja joillakin se ei ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja quu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä, mutta olis parempi aina unohtaa, mitä mieltä joku oli jossain toisessa keskustelussa, eikä muistella, mitä kukakin on sanonut.
täällä on muutama tietty nikki joille käyttäydytään huonosti aikaisempien juttujen takia. :/
Oi, tunnen sen toki nahkoissani.![]()
Onko siitäkin tehtävä joku kilpailu, että ketä mollataan eniten? Juuri tällainen empatiakyvyttömyys ärsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja quu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä, mutta olis parempi aina unohtaa, mitä mieltä joku oli jossain toisessa keskustelussa, eikä muistella, mitä kukakin on sanonut.
täällä on muutama tietty nikki joille käyttäydytään huonosti aikaisempien juttujen takia. :/
todella vähän sä oot niistä se joka sitä oikeata paskaa saa niskaansa!
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA ihmisraunio:Onko siitäkin tehtävä joku kilpailu, että ketä mollataan eniten? Juuri tällainen empatiakyvyttömyys ärsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja quu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä, mutta olis parempi aina unohtaa, mitä mieltä joku oli jossain toisessa keskustelussa, eikä muistella, mitä kukakin on sanonut.
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA ihmisraunio:Onko siitäkin tehtävä joku kilpailu, että ketä mollataan eniten? Juuri tällainen empatiakyvyttömyys ärsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja quu:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ehkä, mutta olis parempi aina unohtaa, mitä mieltä joku oli jossain toisessa keskustelussa, eikä muistella, mitä kukakin on sanonut.
Alkuperäinen kirjoittaja jill:Mistä ninatt:n ketjusta puhutte? Kun en löydä.
Alkuperäinen kirjoittaja jill:Mistä ninatt:n ketjusta puhutte? Kun en löydä.
Alkuperäinen kirjoittaja SpookyMama:Ihan vaan kenenkään tilannetta puimatta taikka ketään nimeämättä. Kun moni ihmettelee miksi "joku" täällä roikkuu tai kyselee neuvoja.
Minun mielestä on hyvä että näillä "joillakin" ihmisillä on paikka edes tämä missä voi kysellä mistä saisi apua taikka jos joku on ollut samassa tilanteessa niin osaisi neuvoa.
Monesti vaikea/raskas asia on niin lähellä että se ulkopuolinen vieras ihminen osaa katsoa tilannetta kauempaa ja osaa antaa neuvoa ja vinkkiä mihin kääntyä hakemaan apua.
Ja onhan ihmiselle kirjoittaminen/puhuminen keino purkaa asioita. Täällä sitä on helpompi tehdä. Koska saattaa olla että ko ihminen ei halua/pysty kuormittamaan enään ystäviään sillä ohan helläkin oma elämä.
Niin monelle luukulle minutkin aikoinaan ongelmien kanssa on laitettu että ilman apua en olisi jaksannut saatikka saannut asioihin selvyyttä. Monesti auttajiani olen kiitellyt ja ollaan ihmetelty että mitsä ne ihmiset saavat apua joilla ei ole tuke ja apua ongelmiinsa.
Sillä monessa paikassa ei asioista ole tietoa ja ei tiedetä mistä voisi sitä apua edes saadakkaan.
Ihmisten empatia kyky on nykyään jotekin kadonnut. Nautitaan siitä kun toisella menee huonosti ja hän kärsii. Tekeekö se näille toisille ihmisille oman elämän nautinnollisemmaksi. Luultavasti :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanoisin:Jos mulla olisi tuon mittaluokan ongelmia, menisin hakemaan apua ja puimaan niitä ihan muualle, kuin jonnekin nettikeskustelupalstalle. Ihminen on joo petoeläin ja raakimus, kun saa olla sitä kasvottomana. Ihan omaa hölmöyttä tulla purkamaan pahaa oloa ventovieraille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ninaTT itse ole yhtään sen vähempää ollut syyllistämättä tai haukkumatta muita täällä. Vaikka hänen taloudesta on ihmien kuollut, se ei muuta sitä asiaa, että hän itse syyllistää ja arvostelee muita, jotka eivät imetä tai tee kuten hän hoitaa lapsensa. Hän on itse palstan pahin arvostelija.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minusta täällä varsinkin ninatt on haukkunut ja arvostellut hyvin paljon erilaisia valintoja tehneitä, imetysasioissa hoitoasioissa ym. ja nyt yrittää sankarin ja marttyyrin roolia saada itselleen.
Kaikki eivät valitse elämäntavakseen istua päivät netissä minkään syyn varjolla.
Ei ninaTT itse ole yhtään sen vähempää ollut syyllistämättä tai haukkumatta muita täällä. Vaikka hänen taloudesta on ihmien kuollut, se ei muuta sitä asiaa, että hän itse syyllistää ja arvostelee muita, jotka eivät imetä tai tee kuten hän hoitaa lapsensa. Hän on itse palstan pahin arvostelija.