Muutama kuva meidän valmistuvasta kodista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IceRoyal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi stana:
Aika kamalia. Liian värikkäitä. Värikkyyttä voi tuoda tekstiileillä ja niitä voi vaihdella. Noihin tylsistyy. YÄK.

Mä taas tahdon sen värin ihan konkreettisesti seinille enkä vaan tekstiileihin mutta makuja on monia =)
Voin tylsistyä mutta kuolisin vaaleuteen.Ainahan seinät voi uusiksi laittaa...ainakin 30v päästä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mein makkari on sitten ihan tummanpunainen...siitä ei kuvaa vielä saanut.Siihen maalailen itse sitten kuvio mustalla tahi kultaisella :whistle:

Laita sit pian kuvaa!! Kuulostaa hyvälle!

Laitan kyllä.Se vaan on sitten viimeinen niitti.Nyt täytyy saada kaikki muut kuntoon että päästään asumaan. =)

Aivan mahtavia! Mulla on kolme vuotta vanha talo...ja mä haluan uuelleen laittaan seiniä. Meilläkin on värejä... mutta kaikkia ihania uusia varmasti tullu kolmessa vuodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Ah,mitä värejä!!

Rrrakastan tuollaista! Voimakkaita herkullisia värejä!

Mää käytän värejä tosi reilusti. Tykkään tosi paljon noista, vaikka kylmät värit ei olekaan mun lemppareita.

Kiva koti tulee. Viihtyisä.

Kiitosta vaan =) mun puoli elämää on värit :D

Samoin mun. =)

Pidän kyllä kovasti noista väreistä, mutta en pystyisi ikinä elämään tuolla talossa. Näen niin herkästi jälkikuvia ja kolmiulotteisia näköharhoja, että olisin 24/7 migreenissä tuolla... :p

Mutta väreistä tosiaan :flower:

Tästä jo taisi olla puhettakin että sä haluat paljon kirkkaita värejä ja niitä näemmä löytyy :D. Kivasti sointuu aina keskenään tuo kuviotapetti ja yksivärinen tapetti :flower: . Ja tuota keskimmäisen kuvan tapettia voisin kuvitella jopa meille... vaikka kehystettynä tauluksi :D :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Pidän kyllä kovasti noista väreistä, mutta en pystyisi ikinä elämään tuolla talossa. Näen niin herkästi jälkikuvia ja kolmiulotteisia näköharhoja, että olisin 24/7 migreenissä tuolla... :p

Mutta väreistä tosiaan :flower:

Justiinsa sama. Päivän ollut migreeni, alkoi sahakuviolla ja silmänpohjiin koski nuo tapetit ja värit. Silmät kiinni olisi oltava noissa huoneissa.

Yhteistyössä