V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hyi stana:Aika kamalia. Liian värikkäitä. Värikkyyttä voi tuoda tekstiileillä ja niitä voi vaihdella. Noihin tylsistyy. YÄK.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Mein makkari on sitten ihan tummanpunainen...siitä ei kuvaa vielä saanut.Siihen maalailen itse sitten kuvio mustalla tahi kultaisella![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Mein makkari on sitten ihan tummanpunainen...siitä ei kuvaa vielä saanut.Siihen maalailen itse sitten kuvio mustalla tahi kultaisella![]()
Laita sit pian kuvaa!! Kuulostaa hyvälle!
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:Ah,mitä värejä!!
Rrrakastan tuollaista! Voimakkaita herkullisia värejä!
Mää käytän värejä tosi reilusti. Tykkään tosi paljon noista, vaikka kylmät värit ei olekaan mun lemppareita.
Kiva koti tulee. Viihtyisä.
Kiitosta vaan =) mun puoli elämää on värit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LL:Ihan kiva. Mut kaikki samalla kuviolla, eri värisenä? Ei mun juttu. Sun juttu taitaa olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Pidän kyllä kovasti noista väreistä, mutta en pystyisi ikinä elämään tuolla talossa. Näen niin herkästi jälkikuvia ja kolmiulotteisia näköharhoja, että olisin 24/7 migreenissä tuolla...![]()
Mutta väreistä tosiaan :flower: