Muuten ihana mies, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa. Nuo mielipiteet kuulostaisivat korvaani niin typeriltä, etten pystyisi jatkamaan suhdetta ainakaan vakavassa mielessä.
Oma mieheni suhtautuu kaikkiin ihmisiin "neutraalilla" tavalla.
Meillä on käynyt kylässäkin miespuolisia homoystäviäni.

Ootteko tosissanne? Eikö about 90% suomalaisista miehistä jaa samat mielipiteet ja ne loput 10% on homoja tai mustia. Ollaan sitä nyt niin suvaitsevaisuuden puolestapuhujia. Huoh.

AP, anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :) Ei vaikuttaisi ainkakaan mun seurusteluhalukkuuteen.

ei sis en kertakaikkiaan pystyisi seurustelemaan rasistin kanssa. mun on vaikee ottaa rasistisia ihmisiä vakavasti, ja haluaisin pystyä pitämään miestäni älykkäänä. Mieheni on eittämättä kriittisempi maahanmuuton suhteen kuin minä itse, eikä samaa mieltä tarvitse ollakkaan, kunhan mielipide ei perustu olettamukseen joidenkin ihmisten (tai edes kulttuurien) alemmuudesta.

no en todellakaan ois tuollasen tyypin kanssa aattele millasia ajatuksia se laittaa lasten päähän? vai meinasitko sitten selittää lapsille että vaikka tuo isipuoli noin sanoo niin ei saa itse sanoa? hyi sairas.

Ymmärtäkää nyt ettei ole rasismia jos inhoaa vain tiettyjen kulttuurien edustajia tai uskontoja. En usko että ap:n mies on oikea rasisti edes. Todella harva on rehellinen 100 % rasisti.

Ymmärtäkää nyt ettei ole rasismia jos inhoaa vain tiettyjen kulttuurien edustajia tai uskontoja. En usko että ap:n mies on oikea rasisti edes. Todella harva on rehellinen 100 % rasisti.

onhan se rasismia jos sen tuo julki. ajatella saa mitä vaan mutta kun sen tuo julki asia muuttuu, ja sitäpaitsi se osoittaa tyhmyyttä ja kypsymättömyyttä. miksi ees uhrata elämästään aikaa inhoomiseen voi vältellä sellasia ihmisryhmiä mistä ei tykkää. ja mistäs senkin tietää onko jonkun ihmisryhmän tai kulttuurin edustajat kaikki samanlaisia tuskin ees valtakansan? vai onko?

[QUOTE="ap";26186466]Nojoo, tosin ei tää mies lesboista sinällään välitä. Jos telkussa on jossain leffassa tai sarjassa naisten välisiä juttuja, niin ei ne häntä hetkauta. Mutta jos on miesjuttuja, niin hän kyllä ilmaisee inhonsa hyvin selkeesti. "On se kumma ku joka sarjassa pitää olla näitä homoja".

Ite uskon, että rasismi ei oo kenessäkään semmonen ominaisuus jota ei pystyis muuttamaan. On mun isäkin esim. lieventäny kantojaan selkeesti ku siskolla on ulkomaalainen mies.[/QUOTE]

Voi elämä... Jättäisin tuollaisen miehen heti.

Rasismi on ihmisten sortamista rodun perusteella.

On järkevää estää tiettyjen ihmisryhmien maahanmuutto. Se ei ole sortamista! Se on itsekästä. Kaikilla kansoilla on oikeus itsekkyyteen. Itsekkäistä syistä ne tulijatkin tänne yrittävät. Meidän puolestaan ei pidä laskea ketään maahan, ellei siitä ole hyötyä myös meille.

Aloittaja on löytänyt täysipäisen miehen. Aloittaja ei tosin ole vielä päässyt omasta sinisilmäisyydestään.

onhan se rasismia jos sen tuo julki. ajatella saa mitä vaan mutta kun sen tuo julki asia muuttuu, ja sitäpaitsi se osoittaa tyhmyyttä ja kypsymättömyyttä. miksi ees uhrata elämästään aikaa inhoomiseen voi vältellä sellasia ihmisryhmiä mistä ei tykkää. ja mistäs senkin tietää onko jonkun ihmisryhmän tai kulttuurin edustajat kaikki samanlaisia tuskin ees valtakansan? vai onko?

Ei sekään ole rasismia, jos inhoaa islam-uskontoa ja sen edustajia noin pääpiirteittäin.

Te kukkahattutädit olette kyllä mainoioita. Haukutte täällä päivät pitkät toisia suomalaisia naisia, jos ei imetä, imettää liian kauan, on yhteiskunnan tuilla, on väärän kokoinen, mitä ikinä keksitään. Tällä logiikallahan se menee niin että jos et pidä läskistä naisesta, olet rasisti koska et pidä sen valkoisesta laajasta ihosta! :laugh:

Ei sekään ole rasismia, jos inhoaa islam-uskontoa ja sen edustajia noin pääpiirteittäin.

Te kukkahattutädit olette kyllä mainoioita. Haukutte täällä päivät pitkät toisia suomalaisia naisia, jos ei imetä, imettää liian kauan, on yhteiskunnan tuilla, on väärän kokoinen, mitä ikinä keksitään. Tällä logiikallahan se menee niin että jos et pidä läskistä naisesta, olet rasisti koska et pidä sen valkoisesta laajasta ihosta! :laugh:

Kuka täällä on kukkahattutäti? Mitä se kukkahattutätiys mielestäsi tarkoittaa? En usko, että kukaan palstalainen omistaa kukkahattua. :)

[QUOTE="vieras";26188273]Kuka täällä on kukkahattutäti? Mitä se kukkahattutätiys mielestäsi tarkoittaa? En usko, että kukaan palstalainen omistaa kukkahattua. :)[/QUOTE]

Kukkahattutäti on palstalta opittu synonyymi muijalle joka puolustaa henkeen ja vereen mamuja, koska kyllähän suomalaisetkin...

Yhteistyössä