Muutto Lahden seudulle, mutta minne sinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä Lahdessa tykkään Ankkurin, Ruoriniemen ja Launeen alueista. Lähikunnista en niin osaa sanoa, Hollolaan en muuttaisi enää kovin mielellään, ja Nastolan palveluja on haukuttu aika rankalla kädellä.

Riippuu varmaan vähän halutusta asumismuodostakin.
Itse arvostan helppoa liikkumista, meidän perheessä on vain yksi auto (päivisin miehen käytössä ), joten haluan päästä myös rattaiden kanssa kävellen helposti keskustaan ym.
Olen asunut Tonttilassa, Kiveriössä, keskustassa eri osoitteissa ja Ankkurin suunnalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Täällä Lahdessa tykkään Ankkurin, Ruoriniemen ja Launeen alueista. Lähikunnista en niin osaa sanoa, Hollolaan en muuttaisi enää kovin mielellään, ja Nastolan palveluja on haukuttu aika rankalla kädellä.

Ja eihän Nastola kyl ole Lahden lähelläkään...:D Ja alkaa olla aika kuollu paikka. Palveluja supistetaan koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:

Ja eihän Nastola kyl ole Lahden lähelläkään...:D Ja alkaa olla aika kuollu paikka. Palveluja supistetaan koko ajan.

Lahti nastola väli on 12km joten aika lähellä on.Mä tykkään itse kiveriöstä,kytölästä,mukkulasta ja keskustasta.Talvella muutetaan hennalaan

Ai ei ole lähellä vai? :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-76:
Missä Lahdessa/lahistöllä kannattaa asua kahden leikki-ikäisen kanssa? Muutto edessä keväällä. Talo/asunto hakusessa.

Tiedän yhden paritalon puolikkaan, joka olisi tulossa myyntiin keväällä. Ihanalla paikalla ja upea talo. =)
Pistä sähköpostia molli.melooni (a) gmail.com, jos kiinnostaa.

Ai ei ole lähellä vai? :D

No on se lähellä...:D En silti muuttais. Lasten kans varsinkaan.

Riippuu mistä tykkää. Itse jos valitsisin niin mahdollisimman läheltä keskustaa kun bussit ei joka paikkaan kulje. Launeen lähelle koska siellä on puisto jossa pienten kanssa on helppo olla...

Mä oon asunu 20 v lahes, mut en asu enää. Täs mun mielikuvii...

salpakangas (hollolaa), pirttiharju, kasakkamäki, anttilanmäki, pyhätön, ahtialan jotkut osat, kilpinen....mm musta aika kivoja...
Kerrostalo lähiöitä taitaa olla: laidun, metsäkangas, liipola, saksala (?)....

Kertokaa toki, jos ootte eri mieltä, kun mä en oo 10 vuotee siel asunu... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
liipola on myös lapsiperheelle mukava. hyvät ulkoilumaastot ja paljon leikkareita

Ja ihanan rauhallisia naapureita :whistle:

Onko Liipola sitten rauhottunu? Yhteen aikaan sieltä väki muutti huutaen pois. Mukkula kans tavan mesta! Ja Laune, vaik siellä kaikki palvelut onkin kätevästi lähekkäin.

Eihän Hollolasta tarvii Lahteen usein mennäkään,hyvät palvelut sielläkin. Prismakin tulee!!!!:D

Minne sinne Prisma mahtuu? :D

Käsitin et se vanha Sparin rakennus puretaan ja se ulottuu sitten kirjastolle asti. Oli jossain etlarissa siitä ihan juttukin jonku aikaa sitten.

Eihän Hollolasta tarvii Lahteen usein mennäkään,hyvät palvelut sielläkin. Prismakin tulee!!!!:D

Minne sinne Prisma mahtuu? :D

Käsitin et se vanha Sparin rakennus puretaan ja se ulottuu sitten kirjastolle asti. Oli jossain etlarissa siitä ihan juttukin jonku aikaa sitten.

Siinähän on kunnantalo ja kävelytie välissä :o

Yhteistyössä