?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Täällä Lahdessa tykkään Ankkurin, Ruoriniemen ja Launeen alueista. Lähikunnista en niin osaa sanoa, Hollolaan en muuttaisi enää kovin mielellään, ja Nastolan palveluja on haukuttu aika rankalla kädellä.
Ja eihän Nastola kyl ole Lahden lähelläkään...Ja alkaa olla aika kuollu paikka. Palveluja supistetaan koko ajan.
Lahti nastola väli on 12km joten aika lähellä on.Mä tykkään itse kiveriöstä,kytölästä,mukkulasta ja keskustasta.Talvella muutetaan hennalaan
Alkuperäinen kirjoittaja tytti:Riippuu mistä tykkää. Itse jos valitsisin niin mahdollisimman läheltä keskustaa kun bussit ei joka paikkaan kulje. Launeen lähelle koska siellä on puisto jossa pienten kanssa on helppo olla...
Rakennatteko? Ja ihan Hennalaan vai Metsähennalaan? Tornaattoreille? Onko Keijupuisto muuten Hennalaa vai onko se ihan Keijupuisto-niminen alue?