S
sss
Vieras
Ihan kuin naiset
Eka intetään vastausta johonkin, ja sit kun tulee rehellinen vastaus, niin loukkaannutaan.. Oottele vaan, ei kai tossa muutakaan voi tehdä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
MUTTA MIES ITSE PAINOSTI JA VAATI VASTAAMAAN!!! Eikä ole muutama kilo kyseessä vaan miehella on ylipainoa yli 100 kiloa!!Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:Kyllä se siitä leppyy. Ensin ottaa - tietenkin - kipeästi. Sitten huomaa, että olit rehellinen. Ja lopulta oivaltaa: Sinuun voi aina luottaa.
Päivän hyvä teko palkitaan kukkasin!
Linaria verticillata
http://www.topwalks.net/plants/yellow/linaria_verticillata_more.htm
Jos haluat näitä kasvattaa, klikkaa!
No höpö höpö. Jos mie olisin ollu miehen tilalla, nin olis turha oottaa, että palasin enää muuta kun hakemaan tavarani. Jos rakkaus on muutamasta kilosta kiinni, niin antaa olla. Liian pinnallista mulle.
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja mobilisti:Juupa! Ei parisuhteessa saa tietenkään koskaan sanoa missään tilanteessa, mitä ajattelee. Ei edes kysyttäessä. Siitä se luottamus syntyy...
Hienoa, että teillä on rehellinen, syvä ja luottamukseen perustuva suhde, jossa kipeistäkin kysymyksistä voi puhua ja heittää vähän herjaakin. Hieno homma!
Sekä minä, että mieheni ollaan ylipainoisia ja tiedostetaan se. Yhdessä pudotetaan painoa ja opetellaan terveellisiä elämäntapoja. Mutta jokainen grammakin toisessa on rakas. Ja jos mieheni lihois sen 40 kiloa vaikkapa puolessa vuodessa, ei se vähentäs miun rakkautta häneen. Meillä nimenomaan on rehellinen, syvä ja luottamukseen perustuva suhde, jossa kipeistäkin kysymyksistä voi puhua ja heittää vähän herjaakin. Mutta toista ei tarvii loukata siitä huolimatta. Paino ei oo meillä ulkonäkö- vaan terveyskysymys. Ja itse en jäis parisuhteeseen, jossa toista häiritsis miun ulkomuoto. Ei tarvi kattella, jos ei kelpaa- tiedän näyttäväni hyvälle.
No kun en edes itse tiedä... Ehkä molempiaAlkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Haluatko sä sen miehen laihtuvan sen takia, että se on niin sairaalloisen lihava että sen terveys on uhattuna, vai sen takia, että sua hävettää olla lihavan miehen kanssa? Sanoit että se on ihana. Tarkoitit varmaan luonnetta? Sun tarvii olla aika pinnallinen, jos et huoli hyvää miestä ylipainon takia.
![]()
Kuinka kauan ootte tuntenut?
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:AP hei! Se meni varmaan tarpeeseen, mutta sitä pitää vain hetki sulatella. Hemmo tiesi itsekin oikean vastauksen, ja nyt kaikki on kunnossa. Tarvitaan hetki paussia.
Taisi hakemalla hakea vähän motivaatiota...
Alkuperäinen kirjoittaja zariife:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja mobilisti:Juupa! Ei parisuhteessa saa tietenkään koskaan sanoa missään tilanteessa, mitä ajattelee. Ei edes kysyttäessä. Siitä se luottamus syntyy...
Hienoa, että teillä on rehellinen, syvä ja luottamukseen perustuva suhde, jossa kipeistäkin kysymyksistä voi puhua ja heittää vähän herjaakin. Hieno homma!
Sekä minä, että mieheni ollaan ylipainoisia ja tiedostetaan se. Yhdessä pudotetaan painoa ja opetellaan terveellisiä elämäntapoja. Mutta jokainen grammakin toisessa on rakas. Ja jos mieheni lihois sen 40 kiloa vaikkapa puolessa vuodessa, ei se vähentäs miun rakkautta häneen. Meillä nimenomaan on rehellinen, syvä ja luottamukseen perustuva suhde, jossa kipeistäkin kysymyksistä voi puhua ja heittää vähän herjaakin. Mutta toista ei tarvii loukata siitä huolimatta. Paino ei oo meillä ulkonäkö- vaan terveyskysymys. Ja itse en jäis parisuhteeseen, jossa toista häiritsis miun ulkomuoto. Ei tarvi kattella, jos ei kelpaa- tiedän näyttäväni hyvälle.
Ymmärsinkö oikein, että ap ei ole seurustellut kauaa miehen kanssa? Jokaisen gramman pitää olla rakas, niin kuin edellä jo todettiin, ja jos jo alussa häiritsee kilot, ni..
Mutta kun on kyseessä on pitkäaikainen, vakava suhde, on asia toisin. Omassa suhteessa mieheni on aina ollut hieman pulleahko ja kilot eivät häirinneet koskaan! Mutta nyt kiloja on tullut lisää ja huomaamme sen esim. seksielämässä. En ole kuitenkaan patistanut häntä laihduttamaan, vaikka toivoisinkin, että hän laihtuisi. Itsekin sitä joskus pohdiskelee..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja zariife:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja mobilisti:Juupa! Ei parisuhteessa saa tietenkään koskaan sanoa missään tilanteessa, mitä ajattelee. Ei edes kysyttäessä. Siitä se luottamus syntyy...
Ymmärsinkö oikein, että ap ei ole seurustellut kauaa miehen kanssa? Jokaisen gramman pitää olla rakas, niin kuin edellä jo todettiin, ja jos jo alussa häiritsee kilot, ni..
Mutta kun on kyseessä on pitkäaikainen, vakava suhde, on asia toisin. Omassa suhteessa mieheni on aina ollut hieman pulleahko ja kilot eivät häirinneet koskaan! Mutta nyt kiloja on tullut lisää ja huomaamme sen esim. seksielämässä. En ole kuitenkaan patistanut häntä laihduttamaan, vaikka toivoisinkin, että hän laihtuisi. Itsekin sitä joskus pohdiskelee..
Ei olla kauan vielä tapailtu... tavattiin viime vuoden lopulla netissä... ollaan vähän yli kuukauden tapailtu "oikeasti"... Mies sanoi heti että on iso mutta en tiennyt miten iso... ajattelin että ei asia voi häiritä... mutta kai se on... ehkä... en tiedä!! En ole painostanut laihduttamaan... en ole maininnut koko asiaa... kun tiesin että varmaan loukkaan... mutta en osaa valehdella jos pakotetaan vastaamaan!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun en edes itse tiedä... Ehkä molempiaAlkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:Haluatko sä sen miehen laihtuvan sen takia, että se on niin sairaalloisen lihava että sen terveys on uhattuna, vai sen takia, että sua hävettää olla lihavan miehen kanssa? Sanoit että se on ihana. Tarkoitit varmaan luonnetta? Sun tarvii olla aika pinnallinen, jos et huoli hyvää miestä ylipainon takia.
![]()
Kuinka kauan ootte tuntenut?yritin kysyä täällä mielipiteitä... en löydä vanhaa ketjua... Satutti kun siinäkin varmaan puolet sanoi että ei voisi olla "possun" kanssa... en ole niin rohkea... Mies on ihana, kiltti, tykätään samoista asioista... mutta sen hurjan iso ylipaino häiritsee... painaa melkein 200 kiloa... muuten täydellinen... Olen pinnallinen, juu...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kisulinviikset:Mut painota sille, et tykkäät siitä, jos tykkäät.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:no jos se 100 kiloo ylipainoo haittaa sua niin sit ei vaan voi mitään, jos se vaikka ei haittaa tätä miestä itseään kuitenkaan, tai vaikka haittaiski. Hän on voinu yrittää sitä elämänsä aika pois vaan jos on aina vaan epäonnistunu siinä niin ei se mieltä paljon kohota.
Miks sä oot muuten lähteny tapailemaan miestä joka sun mielestä vaatii jotain muutosta jo ulkoisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja zariife:Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja mobilisti:Juupa! Ei parisuhteessa saa tietenkään koskaan sanoa missään tilanteessa, mitä ajattelee. Ei edes kysyttäessä. Siitä se luottamus syntyy...
Ei olla kauan vielä tapailtu... tavattiin viime vuoden lopulla netissä... ollaan vähän yli kuukauden tapailtu "oikeasti"... Mies sanoi heti että on iso mutta en tiennyt miten iso... ajattelin että ei asia voi häiritä... mutta kai se on... ehkä... en tiedä!! En ole painostanut laihduttamaan... en ole maininnut koko asiaa... kun tiesin että varmaan loukkaan... mutta en osaa valehdella jos pakotetaan vastaamaan!
Kyllä sen olemuksestaki vaistoo mitä mieltä ihmiset on. Ei sitä tartte aina ääneen sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:no jos se 100 kiloo ylipainoo haittaa sua niin sit ei vaan voi mitään, jos se vaikka ei haittaa tätä miestä itseään kuitenkaan, tai vaikka haittaiski. Hän on voinu yrittää sitä elämänsä aika pois vaan jos on aina vaan epäonnistunu siinä niin ei se mieltä paljon kohota.
Miks sä oot muuten lähteny tapailemaan miestä joka sun mielestä vaatii jotain muutosta jo ulkoisesti?
Luulen että miestä haittaa... ei esim tykkää liikkua paikoissa missä on paljon ihmisiä... on mielummin vaan kotona... on ujo... ei uskaltanut heti tavata... enkä ensinnäkin tiennyt että mies on NOIN iso... enkä tiennyt että minua häiritsee... enkä edes ole varma että häiritsee paljon... ehkä vaan vähän... mutta en tiedä varmasti... olen hidas miettimään asioita...mies on muuten niin täydellinen...
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:no jos se 100 kiloo ylipainoo haittaa sua niin sit ei vaan voi mitään, jos se vaikka ei haittaa tätä miestä itseään kuitenkaan, tai vaikka haittaiski. Hän on voinu yrittää sitä elämänsä aika pois vaan jos on aina vaan epäonnistunu siinä niin ei se mieltä paljon kohota.
Luulen että miestä haittaa... ei esim tykkää liikkua paikoissa missä on paljon ihmisiä... on mielummin vaan kotona... on ujo... ei uskaltanut heti tavata... enkä ensinnäkin tiennyt että mies on NOIN iso... enkä tiennyt että minua häiritsee... enkä edes ole varma että häiritsee paljon... ehkä vaan vähän... mutta en tiedä varmasti... olen hidas miettimään asioita...mies on muuten niin täydellinen...
Jos on aiheesta useesti kuullu ja itsetunto painunu pohjaan sen takia niin toisaalta ei oo ihme ellei halua olla ihmistenilmoilla
Alkuperäinen kirjoittaja sss:Ihan kuin naisetEka intetään vastausta johonkin, ja sit kun tulee rehellinen vastaus, niin loukkaannutaan.. Oottele vaan, ei kai tossa muutakaan voi tehdä.