T
tyhmä asiakasko
Vieras
Eli kävin eilen huonekaluostoksilla ja kysyin erään huonekalun hintaa,
myyjä katsoi koneelta sen maksavan
sanotaan vaikka tasan 100
Kerroin että otan sitten sen ja samalla otin muuta pikku sälää.
Kassalla myyjä ensin sekoilee että mitäs tämä kone nyt ja itsekin katsoin että luvattu 100 hintaan oleva huonekalu nousikin 140
Myyjä ei sanonut koko tuona sekoilu aikana mitään ja napsutteli vaan konettaan
kun kysyttiin niin totesi olkia kohauttamalla että
-niin, katsoinkin sen hinnan näköjään väärin
Mitään ei sanonut että joudun nyt maksamaan sen 140 vaan edelleen oletan että hän antaa tuotteen siihen 100 hintaan johon ensin lupasi kun hinnan katsoi koneeltaan.
Maksoin kun myyjä ilmoitti kaikkien yhteissumman
ja tarkistin kuitin jolloin huomasin (varmistuikin) että maksoin tuosta tuotteesta nyt sen 140 :O
Kysyin miten nyt näin,
hän kertoi olkia taas kohauttamalla
-No minähän sanoin (niin sanoi kun kysyttiin mutta silloinkaan ei sanonut että me joudutaan se 140 maksamaan)
siinä maksu tilanteessa teille että katsoin hinnan väärin
Koetin vielä sovitella mutta myyjä hyvin ylimielisesti nyrpisteli naamaansa ja lähti pois koko kassalta :O
Ja toista myyjää en löytänyt paikalle.
Tapoihini ei kuulu jäädä riehumaan kauppaan joten nyt mietinkin että kirjottaisinko kyseiseen firmaan vähän palautetta moisesta asiakaspalvelijasta?
myyjä katsoi koneelta sen maksavan
sanotaan vaikka tasan 100
Kerroin että otan sitten sen ja samalla otin muuta pikku sälää.
Kassalla myyjä ensin sekoilee että mitäs tämä kone nyt ja itsekin katsoin että luvattu 100 hintaan oleva huonekalu nousikin 140
Myyjä ei sanonut koko tuona sekoilu aikana mitään ja napsutteli vaan konettaan
kun kysyttiin niin totesi olkia kohauttamalla että
-niin, katsoinkin sen hinnan näköjään väärin
Mitään ei sanonut että joudun nyt maksamaan sen 140 vaan edelleen oletan että hän antaa tuotteen siihen 100 hintaan johon ensin lupasi kun hinnan katsoi koneeltaan.
Maksoin kun myyjä ilmoitti kaikkien yhteissumman
ja tarkistin kuitin jolloin huomasin (varmistuikin) että maksoin tuosta tuotteesta nyt sen 140 :O
Kysyin miten nyt näin,
hän kertoi olkia taas kohauttamalla
-No minähän sanoin (niin sanoi kun kysyttiin mutta silloinkaan ei sanonut että me joudutaan se 140 maksamaan)
siinä maksu tilanteessa teille että katsoin hinnan väärin
Koetin vielä sovitella mutta myyjä hyvin ylimielisesti nyrpisteli naamaansa ja lähti pois koko kassalta :O
Ja toista myyjää en löytänyt paikalle.
Tapoihini ei kuulu jäädä riehumaan kauppaan joten nyt mietinkin että kirjottaisinko kyseiseen firmaan vähän palautetta moisesta asiakaspalvelijasta?