Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:ei vihreää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:ei vihreää![]()
Näin sanoisin mäkin...
Eikä sohvaa ilman käsinojia.
Eikä meille enää ikinä mitään huonekaluja sotkasta kun tosta nykysestä divaanivuodesohvasta päästään eroon (eli kun sopivan uuden löydän).
Alkuperäinen kirjoittaja Sisustaja Ässä:Punanen olis sopinu paremmin ruskean sohvan kanssa. Mutta ei kyllä tuo tuommonen sohvakaan ole minun mieleen. Liian halpis-ulkonäkö minun makuun. Minä kuljen kultaista keskitietä nykyään: haluan taso sisustukseeni ja että se näyttää hyvältä, mutta en tykkää sellaisesta pröystäilevästäkään...
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Musta nuo vihreet oli kivoja ja ihanan värisiä. Tuommoista sohvaa en ehkä ottais itselle mutta mitäpä väliä sillä on. Ja meillä on paljonkin sotkan huonekaluja ja ihan hyviä on! (tosin enpä mä paremmistakaan tiiä)
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Tuo rahi oli kiva, mutta minkälaista tuo kangas oikein on, onko pehmeää? Ja vihreässä värissä ei mitään vikaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:ei vihreää![]()
Näin sanoisin mäkin...
Eikä sohvaa ilman käsinojia.
Eikä meille enää ikinä mitään huonekaluja sotkasta kun tosta nykysestä divaanivuodesohvasta päästään eroon (eli kun sopivan uuden löydän).
Me tykätään tytön kaa vihreästä, ei punaista, kiitos :wave:
Ite taas tykkään sohvasta ilman käsinojia, tyynyjä on 2 ruskeaa ja 2 samaa vihreää kun rahi ja lattiatyyny![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei, noi on tosi kivat ja hyvä et on vieraspeti samassa. Tykkään itsekin kamalasti just vihreestä ja ruskeesta. Ja ihmettelen vaan, että kauheen negatiivinen vastaanotto ihmisillä täällä.Meillä on kotona olkkarissa erilaisia tyynyjä just vihreen, ruskeen ja turkoosin eri sävyjä ikeasta. Ne on lapsiperheessä oikein käteviä, etenkin ne suuret lattiatyynyt...
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:ei vihreää![]()
Näin sanoisin mäkin...
Eikä sohvaa ilman käsinojia.
Eikä meille enää ikinä mitään huonekaluja sotkasta kun tosta nykysestä divaanivuodesohvasta päästään eroon (eli kun sopivan uuden löydän).
Me tykätään tytön kaa vihreästä, ei punaista, kiitos :wave:
Ite taas tykkään sohvasta ilman käsinojia, tyynyjä on 2 ruskeaa ja 2 samaa vihreää kun rahi ja lattiatyyny![]()
juu ei punastakaanmä joudun kestää mun punasia sohvia vielä hetken.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Musta nuo vihreet oli kivoja ja ihanan värisiä. Tuommoista sohvaa en ehkä ottais itselle mutta mitäpä väliä sillä on. Ja meillä on paljonkin sotkan huonekaluja ja ihan hyviä on! (tosin enpä mä paremmistakaan tiiä)
Ite oon tykännyt sotkan huonekaluista, sopii meille. Ja eipä tuossa sohvalla tuu nukuttua. Ihan näin istuma käyttöön ja saa nähdä palveleeko meitä, ainakin nyt oon tykännyt
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:Musta nuo vihreet oli kivoja ja ihanan värisiä. Tuommoista sohvaa en ehkä ottais itselle mutta mitäpä väliä sillä on. Ja meillä on paljonkin sotkan huonekaluja ja ihan hyviä on! (tosin enpä mä paremmistakaan tiiä)
Ite oon tykännyt sotkan huonekaluista, sopii meille. Ja eipä tuossa sohvalla tuu nukuttua. Ihan näin istuma käyttöön ja saa nähdä palveleeko meitä, ainakin nyt oon tykännyt
![]()
Ne käsinojat muaki tossa vaan vaivaa, muuten kiva sohva. Ja meillä sotkan sohva kesti niin kauan että kyllästyin siihen(jotai pari vuotta) ja on se vieläki tuolla toisessa makkarissa, odottelee et joku sitä tarvii ja vie sen pois. Sitäpaitsi on paljon järkevämpää ostaa halvalla kivoja ku niihin kuitenki kyllästyy joskus
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja partaAgama:rahi täytyy olla sellainen jonka sisään saa tavaraa, niitä meillä on sotkasta tuon mallinen ja sitten se pitempi, tosin verhoilin ne uudestaan vähän mielekkäämmällä kankaalla
sohvaa en ostaisi kun näyttää niin kovalle, ja käsinojat ja muhkeus on se mejän juttu![]()