V
vieras
Vieras
tilanne on tämä, olemme tunteneet kaverin ja tämän miehen kanssa kaikki jo lapsuudessa, teininä meil oli ihastusta tuon miehen kans puolin ja toisin ja sit minä muutin kauemmaksi ja nämä alkoi jossain vaiheessa seurustelemaan. Sit joitain vuosia myöhemmin silloinen poikakaveri oli myös tämän pariskunnan kaveri ja näin ollen vietimme aikaa jonkin verran porukassa. Joitain kertoja tämä mies ilmaisi sen että olen ollut hänen ajatuksissaan ja että on ihastunut minuun ja tämän taisi huomata hänen tyttöystävänsäkin. Olen ollu itse aina ihastunut tähän mieheen myös. Itse erosin silloisesta poikakaverista ja vietin muutamia sinkkuvuosia. Sillon en tavannut tätä pariskuntaa juuri ollenkaan koska tämä naispuolinen selvästi kartteli mua (mitä en tietty ihmettele). Aina tämä mies kummitteli mielessä ja kuulin muualta että oli kans välillä eroa miettinyt. Silloin minullekin sano että heillä on aika tylsää yhdessä yms. Ajattelin silloin etten viitsi heidän väliin yrittää mennä ja en itse koskaan ole ilmaisuut näitä tunteita tälle mihelle. Sitten tapasin nykyisen mieheni jolle aloin odottaa lasta aika pian ja suhtemme arkistui hyvin nopeaa ja nykyään olemme kuin sisko ja veli mollemmin puolin ei varmasti tunteita ole juurikaan enempää. Nyt sitten tämä kaverini (joka nyt ei niinkään enää kaveri edes ole, fb:ssa ollaan kavereita ja joskus jotain viestiä laitellaan) mies on jatkuvasti mielessä ja nään hänestä unia ja nyt on tullut hyvin vahvaksi tunne että hän olis mies juuri minua varten eli unelmien kumppani. Heillä ei lapsia ole. Voi että mahassa on perhosia kun häntä ajattelen. Mitä ihemettä teen?