Naapuri on niin kateellinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Karoliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Karoliina";23775115]No en todellakaan. Mun pomo, siis TJ, on tosi tyytyväinen muhun. Oon noussut assistentista tähän hommaan ja palkkakin on noussut useemman kerran. Ja moni työntekijä on kehunu että mikään ei pyöri kunnolla kun en oo duunissa.

Se on totta, että mun pomo ja omistaja kysyy kyllä nimenomaan multa uusista työntekijöistä. Ja laiskurit saa kyllä mennä, mutta semmosia ei pahemmin tänne oo osunu. Muutama vaan tulee mieleen ja yks oli toi muka-fiksu nuori mies, josta mainitsinkin.

Tota laiskuriakin kohtaan olin silti kiltti. Kun mun pomo kysyi multa siitä, sanoin että "No ei se pärjänny, tää ei varmaan ollu sen juttu, ehkä se on hyvä jossain muussa." Eli en mitenkään teilannu täysin vaikka oisin voinu. Jos oisin teilannu sen, sen olis ollut vaikee saada uutta työtä täältäpäin.

Ihmisten on vaikee näämmä täällä uskoo, että mulla menee kaikin puolin aika hyvin. Ihan vaan siksi, että oon naureskellut naapurien pikkusia kateuden poikasia...[/QUOTE]

Okei eli sä oot jossain pikkukylässä jonkun paikallisen toimiston päällikkö. Well done! Assarista päälliköksi, joko susta on tekeillä elokuva "Tiellä tähtiin"?

En edes tokaa sivua pidemmälle viitsuinyt luke akun rupes tämä AP:n viestit ärsyttämään... Tuntuu että hänen naapurinsa ovat hyviä fiksuja ihmisiä jotka ymmärtävät että ei lapsille makseta kaikista kotitöistä??? Näin lapset opivat vähän muutakin kuin että raha ratkaisee... Luulen että AP on juuri semmoinen äiti mikä ostaa muksuille kaiken uutena ja kalliina.. että voivat pröystäillä.. Ja muut lapset kärsivät juuri näiden juppilasten takia... Oikein yököttää tuommoiset äidit,,, Mutta hauskasti tuosta selvisi kuka on kateellinen kelle... Vanha sanontahan meni jotenkin näin: raha ei tee onnelliseksi...

[QUOTE="hih";23775800]joku Tukiaisen fanittaja? samaan tyylinhän Tussukin selittää että kaikki ovat hänelle kateellisia XD[/QUOTE]

Joo se on diagnoosina "harhainen minäkuva", vähän samaan kastiin menee nolot Idols-yrittäjät jotka uskovat olevansa mielettömän hyviä laulajia vaikka kuulostavat lähinnä varikselta.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh mikä urpo;23775754:
En edes tokaa sivua pidemmälle viitsuinyt luke akun rupes tämä AP:n viestit ärsyttämään... Tuntuu että hänen naapurinsa ovat hyviä fiksuja ihmisiä jotka ymmärtävät että ei lapsille makseta kaikista kotitöistä??? Näin lapset opivat vähän muutakin kuin että raha ratkaisee... Luulen että AP on juuri semmoinen äiti mikä ostaa muksuille kaiken uutena ja kalliina.. että voivat pröystäillä.. Ja muut lapset kärsivät juuri näiden juppilasten takia... Oikein yököttää tuommoiset äidit,,, Mutta hauskasti tuosta selvisi kuka on kateellinen kelle... Vanha sanontahan meni jotenkin näin: raha ei tee onnelliseksi...

On siis provo, pakostikin. Tiedän, että tässä maassa monen mieleisin ajatus on se, että naapurit kadehtii, mutt tämä ihminen ei yksinkertaisesti voi olla totta. Ei kai nyt kukaan päde jollakin "päällikkyydellään" ja pisi hunajaa joka kerran kun kaartaa hianolla kakkosautollaan pakettitalonsa pihaan? Jos hänessä olisi Suomen toivo, niin meillä ei olisi ollut koskaan edes nokiaa.

Korkean koulutuksen dissaamisesta vielä: ei ole mitään sattumaa, että isojen firmojen pääjohtajilla on jopa kaksikin tutkintoa takataskussaan. Ja tuskin he kertovat menestyksestään kaksplussalla. Pelkällä uskolla itseensä voi kyllä epäilemättä päästä pitkälle, mutta omat rajansa siinäkin. Sillä välin voi toki luoda eri foorumeilla profiilia uudelle punaniskarehupunttiökykeskiluokalle.

ihan vaan ketjualukematta kommentoin että tähtitieteelliseen pääsee vaikka 4 keskiarvolla. Yliopistoihin on avoin haku ja se todistus on vain pieni mureno siinä hakuoperaatiossa.

Taidat itse olla kateellinen ku omat lapses ei haaveile, tyytyy peruskaupankassa yms ammatteihin ku ei anneta haaveilla... huoh.

[QUOTE="Karoliina";23775115
Ihmisten on vaikee näämmä täällä uskoo, että mulla menee kaikin puolin aika hyvin. Ihan vaan siksi, että oon naureskellut naapurien pikkusia kateuden poikasia...[/QUOTE]

En sitä epäilekään. Sun olisi vain hyvä tiedostaa se, että eri ihmiset arvostavat eriasioita. Se että arvostaa kierrätystä, liikuntaa ja vanhoja tavaroita, ei tarkoita, että olisi kateellinen esim. uuden auton ostajalle.

En sitä epäilekään. Sun olisi vain hyvä tiedostaa se, että eri ihmiset arvostavat eriasioita. Se että arvostaa kierrätystä, liikuntaa ja vanhoja tavaroita, ei tarkoita, että olisi kateellinen esim. uuden auton ostajalle.

Ja minusta on noloa ja sivistymätöntä naureskella ja vähätellä toisen elintapoja, ammattia/opiskeluja. Ja vielä noin heppoisin perustein inttää että kateellisia kyllä mokomat ovat. Voin kyllä ap sanoa ihan satavarmasti ettei sulle sori vaan olla kateellisia! :) Nauti elämästäsi, kasvata lapsistasi hyvällä itsetunnolla ja omilla aivoilla ajattelevia ihmisiä äläkä vain keskity muiden asioiden vatvomiseen! Ja ihan vinkkinä; esim Helsingissä kesäyliopistossa on monia mielenkiintoisia kursseja, voisit ehkä saada uusia näkökantoja jos kävisit parilla kurssilla (vaikket tietenkään omasta mielestäsi niitä tarvitse)

Vai että oikein toimistoalan pomo, voi tap tap! :) Kenenkään työtä väheksymättä (jota sinä teet jatkuvasti) niin luepa nuo kommenttisi ihan ajan ja järjen kanssa läpi. Luulen että sinä itse olet semmoinen "hissukka" joka ei irl uskalla pitää puoliaan tai supisee vaan itsekseen siellä verhon raossa kun ketuttaa kun muut ovat saaneet toteuttaa itseään, kun sinusta ei tullut sitä laulajaa :D Olet sitten provo tai et, niin toi sun kirjoitustyyli on niin huvittava; "huomatkaa mut, huomatkaa please!"

Mä oisin tuhat kertaa mielummin kirjallisuudentutkija kun joku hiljanen mapituspomo.
Tässä kohtaa en ajattele rahaa vaan sitä mitä työ pitää sisällään.
Sun kanssa on turha keskustella, jokainen normaalilla järjellä varustettu sen hoksaa. Sä olet suppea ja tyhmä. Sanon tämän ihan suoraan että ymmärrät. Toivottavasti olet vielä nuori niin sitten osa tosta menee sen piikkiin.

Yhteistyössä