Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No bemari on hieno auto, ei siinä mitään mut tota talopakettia mä en ymmärrä mitä hehkuttamista siinä on. Jos rakentaisin oman talon (vaikken ikinä kyllä haluaisi omakotitalossa asua) niin haluaisin suunnitella sitä ammattilaisten kanssa mahdollisimman paljon itse. Enkä tod halua mitään talopakettia joita näkee enemmän kuin 13 tusinassa.
tekeekö se ihmisestä kateellisen, jos kehuu toisen omaisuutta hienoksi? mä olen sit varmaan tosi monelle ihmiselle kateellinen. on munkin naapurissani tosi hienoja ja uusia taloja ja paljon rikkaampia ihmisiä kuin me puhumattakaan tuliteristä autoista, hienojahan ne on ja olenkin niitä kehunut, mutta ei se silti minusta kateellista ihmistä tee, koska olen ihan tyytyväinen tähän omaan vanhaan vähän ränsistyneen näköiseen talooni ja autokin on ihan ok-kuntoinen, vaikka ei montaakymmentätuhatta maksakkaan.
Sama juttu. Me asutaan eräässä Espoon pientaloalueista ja tässä ympärillä on aikamoisia kivitaloja ja eräs poikani kavereista asuu valtavassa talossa ihanan isolla tontilla. Ei mua mitenkään kateus vaivaa kun käyn heillä, ihailen vain kuinka kaunista siellä on ja ihan hyvillä palaan omaan paritaloasuntooni jatkamaan hieman vaatimattomampaa elämäämme. That's it. Ja kehun kyllä jos jonkun koti on aidosti kaunis, eikä siinäkään mitään sen kummempaa kateutta tai katkeruutta ole![]()
Voi karoliina. Säälin miestäsi, kun viittii kattoa sua. Mutta voi koittaa aika, ettei enää viittikään. Toivottavasti pääset vielä täällä kertoilemastasi alemmuuskompleksistasi ja saat mielenrauhan.