J
jösses
Vieras
No, mie laitoin aikanaan nimettömänä kerrostalon alakerran seinään lapun tyyliin: "Jos eräässä asunnossa tapahtuva jokaviikonloppuinen kitaransoitto, tappelu ja laulaminen ei lopu, tullaan asia ottamaan uudelleen esiin taloyhtiön hallituksen kokouksessa." Iltapäivään saakka ehti lappu olla kaikkien luettavana ennenkuin pariskunta rapuloistaan selvisi. Oli hiljaista kuin huopatossutehtaalla pari kk, ja sitten jo muutettiinkin toiseen asuntoon.
Allekirjoituksesi voisi olla vaikka "Kyrpänaamaan kyrpiintynyt"
Allekirjoituksesi voisi olla vaikka "Kyrpänaamaan kyrpiintynyt"