(ja ne jotka ei muista mun aiempia vuodatuksia,niin naapurissani siis asuu vanha,sairas,aggressiivinen ja harhainen pappa joka on tehnyt elämästäni helvettiä viime marraskuusta asti)
kaikkeni oon tehny:
1. oljenkorsi: isännöitsijä:
ei pysty tekemään mitään
2.oljenkorsi: kunnan sosiaalityöntekijä:
ymmärsi yskän,mutta sanoi ettei pysty tekemään mitään...
3.oljenkorsi: omaiset:
en tunne,en ole löytänyt
mutta nyt tää viimesin,soitin poliisille!!
4.oljenkorsi: poliisi:
soitti papan ovikelloa ja huusi postiluukusta et avaa ovi,pappa huusi takasin et en avaa saatanan siat ja potki oveensa sisäpuolelta. poliisi huusi että täällä on poliisi,nyt ovi auki! pappa huusi takas et haistakaa vittu mistä minä tiedän ketä siellä on.. poliisi siihen et kato siitä ovisilmästäs ja avaa ovi! pappa siihen et en avaa,suksikaa helvettiin ja monotti ovee.
poliisi tokas et voivoi,onpa sulla ikävä naapuri ja näkemiin
MÄÄÄÄ EEEEEENNNN KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ |O |O |O |O |O |O |O
(ja siis muuttaminen on yhtä tyhjän kanssa,tää on pieni kylä ja tääl on vaan pari hassua kerrostaloo mitä kunta vuokraa ja kaikissa on tää sama isännöitsijä,jonot asuntoihin on reilu puoli vuotta ja jos nyt laittaisin hakupaperit,pääsisimme muuttamaan ehkä alkuvuodesta ja 99% todennäköisyydellä jonkun toisen hullun naapuriin (niitä riittää ) ja sit jo keväällä pitäis oma talo valmistua..
)
kaikkeni oon tehny:
1. oljenkorsi: isännöitsijä:
ei pysty tekemään mitään
2.oljenkorsi: kunnan sosiaalityöntekijä:
ymmärsi yskän,mutta sanoi ettei pysty tekemään mitään...
3.oljenkorsi: omaiset:
en tunne,en ole löytänyt
mutta nyt tää viimesin,soitin poliisille!!
4.oljenkorsi: poliisi:
soitti papan ovikelloa ja huusi postiluukusta et avaa ovi,pappa huusi takasin et en avaa saatanan siat ja potki oveensa sisäpuolelta. poliisi huusi että täällä on poliisi,nyt ovi auki! pappa huusi takas et haistakaa vittu mistä minä tiedän ketä siellä on.. poliisi siihen et kato siitä ovisilmästäs ja avaa ovi! pappa siihen et en avaa,suksikaa helvettiin ja monotti ovee.
poliisi tokas et voivoi,onpa sulla ikävä naapuri ja näkemiin
MÄÄÄÄ EEEEEENNNN KESTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ |O |O |O |O |O |O |O
(ja siis muuttaminen on yhtä tyhjän kanssa,tää on pieni kylä ja tääl on vaan pari hassua kerrostaloo mitä kunta vuokraa ja kaikissa on tää sama isännöitsijä,jonot asuntoihin on reilu puoli vuotta ja jos nyt laittaisin hakupaperit,pääsisimme muuttamaan ehkä alkuvuodesta ja 99% todennäköisyydellä jonkun toisen hullun naapuriin (niitä riittää ) ja sit jo keväällä pitäis oma talo valmistua..