Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No hei oikeesti, matkivat?
Trampoliinit, Baby bornit, grillaaminen, kylpyläreissut, heseateriat... kuule, taitaa muutama muukin matkia teidän perhettä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26391713:No kuule käske suksia v....n äläkä ota heihin mitään kontaktia.
Lataat kerralla suoraan mitä ajattelet ja se siitä.
Mä kyllä ymmärrän sua ap. Tosi ärsyttävä naapuri sulla ja varmasti mitta tulee täyteen ja pitää saada johonkin purkautua. En mä ainakaan ikuisesti jaksaisi pirullisia kommentteja, joten kyllä joskus on tullut itsekkin kyllästyttyä ja laskeuduttua samalle tasolle. Mä varmasti vain jollakin kerralla sanoisin vielä ap:tä paljon suorempaan oman mielipiteeni naapurille hänen käytöksestään. Ja tekemisissä en olisi yhtään sen enempää kuin on pakollista. Ehkä se naapuri suorien sanojen ja viileähköjen välien jälkeen jossakin vaiheessa tajuaisi ja heräisi oman käytöksensä suhteen tai sitten ei... Nyt en huomannut ketjua lukiessa, että asutteko omakotitalossa vai rivitalossa vai oliko siitä mainintaa. Rivitalossa tuo etäisyydenpito varmasti on hankalampaa.
Taas huokaan onnesta, että asun maalla, vaikka täälläkin kaikkia valopäitä riittää niin kuin tietysti kaikkialla muuallakin. Koitahan jaksella!
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26391725:Siinä onkin kiva sitten asua naapureina seuraavat 20 vuotta. Eikö asiat kannattaisi hoitaa aikuismaisesti? Joko olla välittämättä tai onnitella naapuria hyvistä hankinnoista. Tai sekä että. Kohteliaasti.
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH;26391632:No onhan tuo nyt selvää matkimista, kun asiat toteutetaan heti päivää tai paria myöhemmin kuin ap on ehtinyt ne tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26391773:No minua kun ei hetkauttaisi pätkään asua ko tyypin naapurissa.
Takuulla tukkisin turvat jos todella tollaista olisi.
Grillaaminen? Hesekäynti? No montako päivää olisi sopiva väli pitää, ettei matki?
Trampoliineja yleensä hankitaan, luulisin, keväällä. Kauanko on soveliasta antaa naapureiden pitää uutta trampoliiniaan ennen kuin hankkii omaan pihaan sellaisen, ettei matki?
Entä se baby born; jos oma lapsi tykkää naapurin uudesta baby bornista ja toivoo samanlaista, niin eikö sellaista saisi omalle lapselle hankkia kuin korkeintaan syntymäpäivälahjaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH;26391962:Tuo trampoliinin ja baby björnin hankkiminen ovat ihan selviä matkimisia. Grillaamiseen ja hesekäyntiin liittyvän pään aukomiset taas ovat ihan vain urpoa toimintaa.Kuten nuo kaikki muutkin pään aukomiset, joita liittyi jokaiseen tilanteeseen.