Naapurit matkivat ja sen jälkeen ylpeilevät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohhoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lainatkaa uutta autoa pihaanne tms. jotta naapuri luulee teidän ostaneen sen. Sitten kun naapurille on tulossa tai tullut jo vastaava niin annatta sen auton pois. Sama idea johonkin muuhun hinnakkaaseen hankintaan. Ei ole sitten naapureilla lainaa maksaessaan varaa matkia teidän muita juttuja.
Ostakaa vaikka muka mökki, naapuri tekee saman ja saatte vapaita hetkiä heistä kun ovat mökillään :D

Tuota mökkijuttua kannatan minäkin :D lähette vkl johonkin pois ja sitten kehut kuinka olitte uudella mökillänne, harmittelet kun ei ole järven rannalla yms :P varmasti naapurit tahtovat mökin järven rannalta :D

Seuraavan kerran kun käytte jossain niin että ootte poissa vähän kauemmin, sano että kävitte pariisissa ja esittele kaikkia "kalliita design-tavaroita" joita ootte sieltä hankkineet. Tai ota teille hoitoon joku tajuttoman iso ja työläs koira ja väitä että se on teidän, niin naapuri hankkisi sellaisen vaivoikseen.

Oonko ainut joka puolustaa APta? Tommonen on varmasti __TOSI__ rasittavaa. Mut asutteko millä tavalla? Rivitalossa? Lähekkäin oleva omakotitalo? vai millai, ku naapuri kokoaja tulee puhumaan?

Aika ärsyttävää kyllä, muttet sä paljoa voi tehdä... Mut olisit imarreltu että sua fanitetaan niin paljon, et muut haluu olla samanlaisia kuin sä x) Nojoo... muakin ketuttais.

[QUOTE="vieras";26392085]Lainatkaa uutta autoa pihaanne tms. jotta naapuri luulee teidän ostaneen sen. Sitten kun naapurille on tulossa tai tullut jo vastaava niin annatta sen auton pois. Sama idea johonkin muuhun hinnakkaaseen hankintaan. Ei ole sitten naapureilla lainaa maksaessaan varaa matkia teidän muita juttuja.
Ostakaa vaikka muka mökki, naapuri tekee saman ja saatte vapaita hetkiä heistä kun ovat mökillään :D[/QUOTE]

Tosi hyvä idea :)! Tai aloitatte lainaamalla trampoliinin 5m halkaisijaltaan :D!

Ei kai toi kylpylä-juttu oo totta, että olisivat seuranneet. :D :D Itse varmaan kertoisin menevämme johonkin Kanarialle lomalle ja sitten lähettäisin Thaimaasta postikortin... "Hups, vaihtukin lomakohde ihan yllättäen". Mitäköhän naapurit olisivat tehneet lomallaan?

Kieltämättä hieman rasittavaa, sympatiat ap:lle.
En jaksaisi itse provosoitua tuollaisesta, en todennäköisesti kommentoisi muuta kuin tervehdykset, kunhan naapuri vain pysyisi omalla tontillaan.
Huonona päivänä saattaisin provosoituakin ja onnitella naapuria hyvistä, itsenäisistä päätöksistä.

Joo, rupea valehtelemaan noista jutuista. Tosiaan lähette muka Bora Boralle, olette ostaneet mökin vaikkapa saaristosta ja tilauksessa on myös joku ökykallis maasturi. Käytte vaikka jonkun autoliikkeen pirssin kanssa kääntymässä koeajolla pihallanne tms.

Mutta on sulla rasittava naapuri, jos oikeesti homma menee noin kun oot kertonut.

Alkuperäinen kirjoittaja TÄH;26391962:
Tuo trampoliinin ja baby björnin hankkiminen ovat ihan selviä matkimisia. Grillaamiseen ja hesekäyntiin liittyvän pään aukomiset taas ovat ihan vain urpoa toimintaa. :) Kuten nuo kaikki muutkin pään aukomiset, joita liittyi jokaiseen tilanteeseen.

Mikäs tää on?

Hahaa, mitä neuvoja.

Tuntuu, että täällä ei suurimmalla osallakaan ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja... :P

Miksi ihmeessä pitää "kehua" naapurilla missä ulkomailla sitä tuli vietettyä tai näytellä "hienoja desing" tavaroita toiselle..? Tai esitellä, että olisi ostanut hienoa autoa tjms?

Mikä pointti?

No pointtina tietysti se, että OLISI ITSELLÄ jotenkin "hienommin" kuin toisella = samanlainen käytös kuin toisella eli esittää jotenkin parempaa kuin onkaan :D

Mutta tää oli yksi hassuimmista aloituksista. Ottaa nokkiinsa nyt jostain makkarapaistoista, jostain vaivaisista nukenrattaista tai hesekäynneistä/uimapuvuista tjms :D Trampoliinistakin aloittaja itse siinä kehuskeli, kuinka olisi 4metrinen tramboliini :D Eikö se ole ihan sama, kellä isompi :D

Mä tulisin hulluks jos ois tommonen naapuri. :O Sinuna jättäisin koko naapurin huomiotta. Vain pakolliset tervehdykset, mikäli he tervehtivät ensin. Hirveä ämmä.

Hahaa! Täällähän tulikin ihan nerokkaita ehdotuksia! :D Kun on noin lapsellinen ja kamala akka naapurina, nii ei muutakuin samalla mitalla takaisin vaan!

Sanokaa, että ostitte talon jostain länsirannikolta, luultavasti matkisivat tuossakin ja tadaaaaa, pääsisitte naapureista eroon kertaheitolla! :D

[QUOTE="huhhuh";26393211]Hahaa! Täällähän tulikin ihan nerokkaita ehdotuksia! :D Kun on noin lapsellinen ja kamala akka naapurina, nii ei muutakuin samalla mitalla takaisin vaan!

Sanokaa, että ostitte talon jostain länsirannikolta, luultavasti matkisivat tuossakin ja tadaaaaa, pääsisitte naapureista eroon kertaheitolla! :D[/QUOTE]

Kannattaa päästä eroon myös tuosta *säää maaaaatkit muaaaaaa* meinigistä. Lapset ovat sellaisia.

[QUOTE="vieras";26393250]Kannattaa päästä eroon myös tuosta *säää maaaaatkit muaaaaaa* meinigistä. Lapset ovat sellaisia.[/QUOTE]

Relaa vähän! Se naapuri kun niin mielellään matkii, niin sehän on suorastaan velvollisuus antaa tälle lisää matkimisen aihetta, se kun tekee naapurin niiiiin onnelliseksi. :)

Uskomattomia vastauksia taas päivänselvään asiaan... Sympatiat AP:lle ja koittakaa jatkossa olla mahdollisimman vähän tekemisissä kyseisten lapsellisten matkijoiden kanssa. Tosi lapsellista touhua heiltä! Ja opettavat lapsensa käyttäytymään samoin... Ilmeisesti palstamammoissa on aika monta matkijaa/paremmaksi laittajaa/kateellista, kun naapuri sai näin paljon ihmisiä puolelleen =) Tsemppiä, älkääkä alentuko naapureidenne tasolle!

Aikuiset ihmiset? Molemmat näyttävät ottavan nokkiinsa ihan turhasta.

Mulla on vähän vastaavia juttuja kaverin kanssa. Ihan uskomattomista jutuista hänen pitää mahtailla. Olen jo vuosia yrittänyt viestittää omia arvojani, sitä etten osta uutena juurikaan mitään ja leluja lapsille juuri koskaan uusina mm. Mutta kun itselleen on tarve mahtailla niillä leluilla yms., niin kestän sen mutta välillä ottaa hermoon. Varsinkin kun lasten kautta kuulee, mitä on sieläkin perheessä puhuttu. Eli silloin kun lapsensa on kiusanneet lapsiani, yhdellekin lapsi oli haukkunut meidän vanhaa taloa, romuautoa yms... ja kun toinen asuu vuokralla eikä vanhemmilla ole varaa edes ajokortteihin. Silloin on vaikea pitää mölyjä mahassa.

Hahaa, mitä neuvoja.

Tuntuu, että täällä ei suurimmalla osallakaan ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja... :P

Miksi ihmeessä pitää "kehua" naapurilla missä ulkomailla sitä tuli vietettyä tai näytellä "hienoja desing" tavaroita toiselle..? Tai esitellä, että olisi ostanut hienoa autoa tjms?

Mikä pointti?

No pointtina tietysti se, että OLISI ITSELLÄ jotenkin "hienommin" kuin toisella = samanlainen käytös kuin toisella eli esittää jotenkin parempaa kuin onkaan :D

Mutta tää oli yksi hassuimmista aloituksista. Ottaa nokkiinsa nyt jostain makkarapaistoista, jostain vaivaisista nukenrattaista tai hesekäynneistä/uimapuvuista tjms :D Trampoliinistakin aloittaja itse siinä kehuskeli, kuinka olisi 4metrinen tramboliini :D Eikö se ole ihan sama, kellä isompi :D

Eniten tossa ärsyttää se, kun tekevät sen ap:n lasten kustannuksella. Pönkittävät omien lastensa itsetuntoa heillä. Mielestäni se on väärin.

Mä olen kyllä ihan oikeasti ap:n puolella tässä. Nuo mun viestit ei ollut vittuilua ap:lle, jos joku sen nyt niin ymmärsi. Mä niin varmasti antaisin samalla mitalla takaisin, jos ois tommonen hirviö naapurina. Ei muuta kuin tsemppiä ap:lle!

Voi apua...nyt en tiedä, kumpi on se pöhlömpi. Arvaukseksi vain jää se, kumpi osaisi kasvaa tilanteen herraksi ja ymmärtäisi olla ainakaan jatkamatta moista keskenkasvuista kanssakäymistä.

Eihän ap ole jatkanutkaan. Mutta olisiko ap:n pitänyt esim. liukumäkitilanteessa, antaa naapurin häätään hänen omat lapsensa omasta liukumäestään?

Yhteistyössä