T
"Tiina"
Vieras
Mitä minä olen nyt väärin tehnyt?
-AP-
Luin vaan tuon tramppakohdan. Olisin sanonut, että tarkoitus onkin, että lapset hyppii omilla trampoillaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä minä olen nyt väärin tehnyt?
-AP-
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH;26391962:Tuo trampoliinin ja baby björnin hankkiminen ovat ihan selviä matkimisia. Grillaamiseen ja hesekäyntiin liittyvän pään aukomiset taas ovat ihan vain urpoa toimintaa.Kuten nuo kaikki muutkin pään aukomiset, joita liittyi jokaiseen tilanteeseen.
Aikuiset ihmiset? Molemmat näyttävät ottavan nokkiinsa ihan turhasta.
Hahaa, mitä neuvoja.
Tuntuu, että täällä ei suurimmalla osallakaan ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja...
Miksi ihmeessä pitää "kehua" naapurilla missä ulkomailla sitä tuli vietettyä tai näytellä "hienoja desing" tavaroita toiselle..? Tai esitellä, että olisi ostanut hienoa autoa tjms?
Mikä pointti?
No pointtina tietysti se, että OLISI ITSELLÄ jotenkin "hienommin" kuin toisella = samanlainen käytös kuin toisella eli esittää jotenkin parempaa kuin onkaan
Mutta tää oli yksi hassuimmista aloituksista. Ottaa nokkiinsa nyt jostain makkarapaistoista, jostain vaivaisista nukenrattaista tai hesekäynneistä/uimapuvuista tjmsTrampoliinistakin aloittaja itse siinä kehuskeli, kuinka olisi 4metrinen tramboliini
Eikö se ole ihan sama, kellä isompi
![]()
Ärsyttäviä naapureita.
Molemmat.
Voi apua...nyt en tiedä, kumpi on se pöhlömpi. Arvaukseksi vain jää se, kumpi osaisi kasvaa tilanteen herraksi ja ymmärtäisi olla ainakaan jatkamatta moista keskenkasvuista kanssakäymistä.