Naapurit metelöi läpi yön

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja been there
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

been there

Aktiivinen jäsen
23.05.2008
2 290
0
36
Mitäköhän tässä pitäisi tehdä? Naapurit on jo pari yötä valvoneet ja metelöineet niin paljon, ettei ole juuri saanut nukutuksi. Järjestyssäännöt kieltävät häiritsevän elämän klo 22 jälkeen, mutta vielä puoli neljän aikoihin aamulla oli hillitön riekunta menossa naapurin parvekkeella.

En ole kostonhimoinen eikä mulla ole tarvetta hankkia kenellekään häätöä tai muuta virallista ukaasia, mutta jotain tarttis varmaan jo tehdä? Ovikellon soittoa harkitaan, mutta naapurit on vasta muuttaneita eikä oikein tiedetä, että ketä siellä asuu. Voi olla isoja koiria, vaikka ei olla vielä sellaisia nähtykään eikä ole tietoa valvovatko muuten vaan vai vetävätkö jotain kamaa...
 

Yhteistyössä