Näiden lahjojen määrä on ihan sairasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
ollaan saatu jo 23 pakettia meille kotiin sukulaisilta
meita on 4 hengen perhe
suurin osa onneksi lapsille

annoin jo avata molempien 3 lahjaa, että jaksaa odottaan mummun ja papan tulevan meitä hakemaan 11 jälkeen sukulaisiin, onneksi oli pari peliä niin aika kuluu..
mies mokoma töissä ja vei auton.

mutta tässä noiden lahjojen määrää jaksan ihmetellä, kun ollaan saatu jo 2 isoa ikean kassillista lahjoja ja lisää on kuulemma tulossa niin miehen suvun kunmun suvun puolelta..

itse arvostain jos jokainen meistä saisi 1 tai 2 ajatuksella mietittyä lahjaa.. niin tulee varmaan jotain 50 huh :whistle:
miksi joulun pitää olla näin materiaalia.
en toki vastaan laita, mutta ihmettelen..

sitten kun mennään juuri tuonne mun sisarelle jouluski niin jaijaanko mä noi kaikki sinne? tuleeko muut lapset siellä kateelliseksi
tullaan vasta yöllä takaisn , joten emme silloinkaan jaksa paketteja avata

no jo mulla on ongelmat :D
onneksi en ostanut itse meidän perheelle yhtäkään lahjaa ;)

Jätä osa paketeista odottamaan huomiselle.

Meillä avataan tänään kotona vain meidän ostamat lahjat+ pari muuta. Huomenna mennään mun vanhemmille ja silloin avataan mun suvun puolelta tulevat lahjat. Lauantaina on vuorossa miehen vanhemmat ja silloin avataan sieltä suunnalta tulevat.

Kolmelle päivälle paketin avaamisen riemua :D

Jos ihmiset haluavat antaa lahjoje (ovat ajatelleet sinua, tehneet parhaansa, kokevat sitä antamisen iloa), niin eikö kelpaa, eikö heidän ajatuksensa ja antamisen ilonsa ole sinulle kelpaavaa? Oletpa iloton ja kiittämätön!

Ettekö te ole mistään onnellisia, mä olen ainakin onnellinen oli niitä lahjoja vaikka sata. Meillä on muutenkin aina ollut tapana, että mun äiti ostaa useamman pienen jutun ja paketoi kaikki omiin paketteihin, jotta lahjoja olisi enemmän ja niin teen minäkin.
23 pakettia 4 hengelle ei edes ole paljon. Itse pidän sitä, että n. 10 pakettia per lärvi on vielä ihan normimäärä riippuen tietysti suvun ja ystävien määrästä. Isossa suvussa lahjojen määrä on tietysti isompi useinkin kun on useampi lahjanantaja, kuin pienessä suvussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Jos ihmiset haluavat antaa lahjoje (ovat ajatelleet sinua, tehneet parhaansa, kokevat sitä antamisen iloa), niin eikö kelpaa, eikö heidän ajatuksensa ja antamisen ilonsa ole sinulle kelpaavaa? Oletpa iloton ja kiittämätön!

Samaa mieltä!

olisin vaan iloinen jos itse saisin säästää rahat ruokaan ja lasten harrastuksiin ja vaikka joskus ostaa jotain itselle, kun suku hankkisi lahjat lapsille.

Meille ostaa lasten kummit pari lahjaa/lapsi. Muuten hankimme itse kaikki.

Yhteistyössä