ollaan saatu jo 23 pakettia meille kotiin sukulaisilta
meita on 4 hengen perhe
suurin osa onneksi lapsille
annoin jo avata molempien 3 lahjaa, että jaksaa odottaan mummun ja papan tulevan meitä hakemaan 11 jälkeen sukulaisiin, onneksi oli pari peliä niin aika kuluu..
mies mokoma töissä ja vei auton.
mutta tässä noiden lahjojen määrää jaksan ihmetellä, kun ollaan saatu jo 2 isoa ikean kassillista lahjoja ja lisää on kuulemma tulossa niin miehen suvun kunmun suvun puolelta..
itse arvostain jos jokainen meistä saisi 1 tai 2 ajatuksella mietittyä lahjaa.. niin tulee varmaan jotain 50 huh
miksi joulun pitää olla näin materiaalia.
en toki vastaan laita, mutta ihmettelen..
sitten kun mennään juuri tuonne mun sisarelle jouluski niin jaijaanko mä noi kaikki sinne? tuleeko muut lapset siellä kateelliseksi
tullaan vasta yöllä takaisn , joten emme silloinkaan jaksa paketteja avata
no jo mulla on ongelmat
onneksi en ostanut itse meidän perheelle yhtäkään lahjaa
meita on 4 hengen perhe
suurin osa onneksi lapsille
annoin jo avata molempien 3 lahjaa, että jaksaa odottaan mummun ja papan tulevan meitä hakemaan 11 jälkeen sukulaisiin, onneksi oli pari peliä niin aika kuluu..
mies mokoma töissä ja vei auton.
mutta tässä noiden lahjojen määrää jaksan ihmetellä, kun ollaan saatu jo 2 isoa ikean kassillista lahjoja ja lisää on kuulemma tulossa niin miehen suvun kunmun suvun puolelta..
itse arvostain jos jokainen meistä saisi 1 tai 2 ajatuksella mietittyä lahjaa.. niin tulee varmaan jotain 50 huh
miksi joulun pitää olla näin materiaalia.
en toki vastaan laita, mutta ihmettelen..
sitten kun mennään juuri tuonne mun sisarelle jouluski niin jaijaanko mä noi kaikki sinne? tuleeko muut lapset siellä kateelliseksi
tullaan vasta yöllä takaisn , joten emme silloinkaan jaksa paketteja avata
no jo mulla on ongelmat
onneksi en ostanut itse meidän perheelle yhtäkään lahjaa