Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai sen voisi järjestää tietty myöhemminkin, minulle tärkeintä olisi, että mies jotenkin tajuaisi, että päivä ois minulle tärkeä, eikä niin, että tosiaan mennään sinne mäkkäriin
Hänestä täysin rahan tuhlausta, kun ehdotin, että kävisimme edes kahdestaan ravintolassa juhlistamassa ja hääyö olisi hotellissa oman kodin sijaan.
Onko kohtuutonta jos vaadin mieheltä, että muutama kuukausi säästettäisiin, eikä tosiaan yhtään mitään ylimäärästä ostettaisi, kuten herkkuja tai alkoholia ja pelikoneisiinkaan ei sitä muutamaa euroa laitettaisi?
Uskon, että jos kaikki ylimääräinen saataisiin karsittua voitaisiin molemmille vähän siistimmät asut maistraattiin, se ravintolaillallinen kahdelle ja ehkä jopa se hotelliyö.
Voisitko ajatella, että pyytäisitte häälahjaksi sukua ja tuttavia järjestämään häät? Ei sen niiiiiiiin superkallista tartte olla. Ehkä joltain löytyisi tilat omasta takaa, itse tekisi koristeet, puvun saisi vuokrattua tai lainattua (tai omani maksoi Ukrainasta tilattuna satasen mittatilaustyönä esmes), ruoat talkoilla valmiiksi?
Kai se mies haluaa, että siekii oot onnellinen?
Vaikkei kirkossa vihkiminen maksakkaan, en sinne kehtas mennä ilman, että miehellä on puku päällä ja itselläni hääpuku. Mielestäni maistraattiin ei tarvitse niin juhlavat vaatteet olla.
Onko kohtuutonta jos vaadin mieheltä, että muutama kuukausi säästettäisiin, eikä tosiaan yhtään mitään ylimäärästä ostettaisi, kuten herkkuja tai alkoholia ja pelikoneisiinkaan ei sitä muutamaa euroa laitettaisi?
Uskon, että jos kaikki ylimääräinen saataisiin karsittua voitaisiin molemmille vähän siistimmät asut maistraattiin, se ravintolaillallinen kahdelle ja ehkä jopa se hotelliyö. Juhla sukulaisille pidettäisiin ristiäisten yhteydessä tai myöhemmin kun rahaa onRistiäisiin kehtaan apua sukulaisilta pyytääkkin, mutta en peräkkäin ensin häihin ja sitten ristiäisiin..