Naimisissa, mutta rakastunut toiseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27777018]Niin ja avioliitto ei ole mikään lopullinen vankila, josta ei pääse pakoon. Aina on olemassa se mahdollisuus, että eroaa.[/QUOTE]eikus paranee... lapset pitää saada avioliitossa mutta erota voi... voi vittu että oot pelle!
sori unohtu tää :laugh:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos lauantaipäiväsi huvitus on ilkkua muita "jollakin helvetin kaksplussalla", niin ehkä itsekin tarvitsisit hoitoa. En jaksa ymmärtää, miten kukaan aikuinen ihminen (?) viitsii morkata tai tuomita muita. Hienoa, jos oma elämäsi on reilassa ja tunteesi yksioikoisia, mutta älä sentään sen tähden pilkkaa muita. Sen kyllä ymmärrän, että kaikilla - kuten sinulla - ei ole empatiakykyä. Tuota ivailuasi vaan ei voi ottaa edes rakentavana palautteena, joten säästä näppäimistöäsi ja aikaasi, ja lopeta kommentointi. Elämä ei todellakaan aina ole selkeää, mustavalkoista ja helppoa, ja minä ainakin olen tehnyt monia muitakin vääriä valintoja ja ratkaisuja. Valinnat ja itkut ovat omiani, ja kyllä, saan itkeä niistä netin keskustelupalstoilla niin paljon kuin jaksan. :)

:laugh::laugh:[QUOTE="vieras";27777037]Jos lauantaipäiväsi huvitus on ilkkua muita "jollakin helvetin kaksplussalla", niin ehkä itsekin tarvitsisit hoitoa. En jaksa ymmärtää, miten kukaan aikuinen ihminen (?) viitsii morkata tai tuomita muita. Hienoa, jos oma elämäsi on reilassa ja tunteesi yksioikoisia, mutta älä sentään sen tähden pilkkaa muita. Sen kyllä ymmärrän, että kaikilla - kuten sinulla - ei ole empatiakykyä. Tuota ivailuasi vaan ei voi ottaa edes rakentavana palautteena, joten säästä näppäimistöäsi ja aikaasi, ja lopeta kommentointi. Elämä ei todellakaan aina ole selkeää, mustavalkoista ja helppoa, ja minä ainakin olen tehnyt monia muitakin vääriä valintoja ja ratkaisuja. Valinnat ja itkut ovat omiani, ja kyllä, saan itkeä niistä netin keskustelupalstoilla niin paljon kuin jaksan. :)[/QUOTE]:laugh::laugh:

eikus paranee... lapset pitää saada avioliitossa mutta erota voi... voi vittu että oot pelle!
sori unohtu tää :laugh:

Eikö vanhempasi valvo netinkäyttöäsi? :( Nykyajan nuoret... Kuormitusta yhteiskunnalle. En enää edes viitsi kommentoida sinulle mitä tuolla kommentillani tarkoitin... Tarkoituksesi kun ei ole muuta kuin provosoida, mikä toki yksi keskustelupalstojen tyyppi sekin. :)

[QUOTE="vieras";27777011]Voi tietysti olla menemättä naimisiin, mutta olen perhekeskeinen ihminen ja haluan perheen. Jos vaihtoehtona on loppuelämä yksin (ilman tuota rakastamaani miestä) tai loppuelämä hyvän miehen ja lasten kanssa, totta kai valitsen jälkimmäisen.[/QUOTE]

Ja niitä lapsia ei voi hankkia ilman papin aamenta? Miten on mahdollista että mulla on kaksi lasta, eikä vieläkään rinkulaa sormessa?! :D Ja joo, lapsen isä asuu samassa kämpässä ja nukkuu samassa vuoteessa kanssani, ollaan onnellisia ja kyseessä on elämäni rakkaus. Naimisiin mennään, jahka ehditään, mutta ei onnellinen perhe-elämä kyllä mitään avioliittoa kaipaa.

[QUOTE="vieras";27777048]Eikö vanhempasi valvo netinkäyttöäsi? :( Nykyajan nuoret... Kuormitusta yhteiskunnalle. En enää edes viitsi kommentoida sinulle mitä tuolla kommentillani tarkoitin... Tarkoituksesi kun ei ole muuta kuin provosoida, mikä toki yksi keskustelupalstojen tyyppi sekin. :)[/QUOTE]halusit vain varmat elätusmaksut menemällä naimisiin ja petkuttamalla miehen isäksi vaikka rakastat toista?

halusit vain varmat elätusmaksut menemällä naimisiin ja petkuttamalla miehen isäksi vaikka rakastat toista?

Hittolainen, mulla ei tullut tämä mieleenkään. Sen takiahan ne muijat haluaa naimisiin ja laseten isäksi ihan random-tyypin, eivät kykene elättämään lapsiaan yksin! Voi tsiisus, mitä porukkaa, en tiennyt että tuollaisia oikeasti on olemassa, vaikka heistä huhuja joskus liikkuukin.. :D Kerrotteko naiset vielä, missä kohtaa ajattelette niitä lapsia jos jo naimisiin mennessä mietitte, että ero on ihan ok sitten joskus?

[QUOTE="vieras";27776998]Oli tunteet mukana aviomiehenikin kanssa, mutta ehkä kehittelin niitä vakavemmiksi mitä todellisuudessa ovat. Halusin naimisiin, koska haluan perheen ja lapsia. Mieheni kanssa siksi, että on hyvä mies ja varmasti myös hyvä ja huolehtivainen isä. Naimisiinmeno nyt ei tietenkään mikään PAKKO ole, mutta tosiaan suurin syy avioliitolle oli haluni saada lapsia - ja haluan lapset nimenomaan avioliittoon.[/QUOTE]

Kysymys on kuitenkin loppupelissä tahtomisesta. Sitähän avioliittolupauksessakin kysytään. Jos tunteet kuitenkin on mukana tässä avioliitossa ja arki ihan hyvää, ehkäpä kannattaisi olla vähemmän ajattelematta sitä toista miestä. Todeta vaan itselleen, että tuntee sitä ihmistä kohtaan lämpimiä tunteita ja se siitä. Niitä tunteita vaan ei kannata jäädä liikaa vatvomaan ja hautomaan, silloin ne kasvaa ylimittaisiksi ja häiritsee muuten toimivaa arkielämää.

Yhteistyössä