näin alkoi meidän vuosi 2010

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
minä: jääkaapissa olis toi jauheliha ja pitäs tänään paistaa, mitä haluaisit siitä?
mies: pizzaa
minä: no just eilen syötiin viimeset pizzan jämät, en mä taas jaksais..
mies: no mitä vittua sitten kyselet? mä katon nyt mäkihyppyä!
minä: no koska mä haluan kysyä sultakin jos sul olis jotain toiveita..
mies: no se pizza mitä sä et tee ni miks kysyt.
minä: antaa olla, teen sit pastakastikkeen itelleni mihin käytän ton valkosipulitomaattimurskan.
mies: no tee, mä syön jotain muuta.

minä tein pastaa ja kun olin ottanut lautasellisen ja istunut alas, tuli mieskin ottamaan samaa ruokaa..

minä: muru siinä on sit sitä valkosipulia..
mies: MITÄ VITTUA SAATANA TEITKÖ TÄN TAHALLAS ET MÄ EN VOIS SYÖDÄ SAMAA RUOKAA??!!!
minä: no en, mähän sanoin..
mies: VOI VITTU KUULE VOIT LÄHTEE TOSTA OVESTA MENEEN VITTU MITEN VITTUMAINEN MUIJA!!
minä: kukahan tässä on vittumainen, lapsellinen ja nirso?!!
mies: no SINÄ!!

ja nyt se mököttää sohvalla ja vittuilee, tiuskii ja haistattelee.

meillä on ollut TOSI vaikeeta viimeinen puoli vuotta (ja siihen on ihan syy) mut jotenkin tää on nyt mennyt ihan ihmeelliseks, ihankun mies vihais mua.. ja sanoo kuitenkin rakastavansa, hieroo, silittää, suukottaa.. sit räjähtelee tollain.. mä en tiedä jaksanko enää.

Eli olit päättäny tehdä pastakastiketta jo ennen kun kysyit, kysyit koska tiesit häiritseväs miehen telkun kattomista, laitoit siihen valkosipulia jota tiedät miehes inhoovan, ja nyt hykertelet tyytyväisenä kun sait sen kilahtaan?

No sil on vaan paha vaihe krapulaa menossa.
Se raastaa siten kun osaaa, eli sillon kun sille sopii. Ja ihan varmasti se uskoo ja tuntee rakastavansa. Se taas on sinun päätettävä, jaksatko rakkautta, jota saa ryöppyinä joskus liikaakin ja toisaalta välillä noita kilahduksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:
Eli olit päättäny tehdä pastakastiketta jo ennen kun kysyit, kysyit koska tiesit häiritseväs miehen telkun kattomista, laitoit siihen valkosipulia jota tiedät miehes inhoovan, ja nyt hykertelet tyytyväisenä kun sait sen kilahtaan?

Hieno! :D

Hmmm... joskus asioista saa hankalia tekemällä, joiain asioita voi myös helpottaa tekemällä jotain toisin.
Miksi et tehnyt kastiketta mitä mieskin olisi voinut syödä?

Me tehtiin juuri äsken jauhiskastiketta ja spagettia. Tein kaksi eri kastiketta, kun minä tykkään toisesta ja mies toisesta. Ei ole ihmeellinen homma, jauhis paistetaan yhdessä kasarissa, puolet kipataan toiseen kasariin. Sitten kyseiset jauhikset tehdään mieluisiksi kastikkeiksi molemmille. Eipä siinä sen ihmeempää.

Enpä kuuntelis päivääkään tuommoista jonninjoutavaa meuhkaamista ja kiroilua. Ukollas on ilmi selvästi joku "ongelma" korvien välissä. Kiukkunsa hän purkaa sinuun etsien syyn (SINUSTA) vaikka pastakastikkeessa olevasta valkosipulista! Idiootti äijä!

koska tomaattimurska oli pakko käyttää tänään kun ollut auki jääkaapissa jo nelisen päivää ja jauhelihassa oli tänään päiväys. kaapissa on myös kalapullia, lihapullia ja nakkia jotka mies sit lupas lämmittää makaronin kanssa.
mä en jaksa sitä miten se räyhää mulle, kiroilee, huutaa ja tiuskii.

mies ei halunnu valkosipulista kastiketta. sä et halunnu pitsaa. sinun päätöksestä sitten jauhelihasta tehtiin ruoka vain sinulle. mitä ajattelit sen miehen sit syövän?

Alkuperäinen kirjoittaja Kumikameli:
Hmmm... joskus asioista saa hankalia tekemällä, joiain asioita voi myös helpottaa tekemällä jotain toisin.

Me tehtiin juuri äsken jauhiskastiketta ja spagettia. Tein kaksi eri kastiketta, kun minä tykkään toisesta ja mies toisesta. Ei ole ihmeellinen homma, jauhis paistetaan yhdessä kasarissa, puolet kipataan toiseen kasariin. Sitten kyseiset jauhikset tehdään mieluisiksi kastikkeiksi molemmille. Eipä siinä sen ihmeempää.

No kyllä vaan meillä saa koko perheelle kelvata justiinsa se ruoka mitä kulloinki kokkaava tekee ja jollei kelpaa, voi olla ilman. Koskee sekä miestä, lapsia että vaimoakin.

Ihme 50-lukulaisia kynnysmatto-akkoja tänään liikenteessä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
mies ei halunnu valkosipulista kastiketta. sä et halunnu pitsaa. sinun päätöksestä sitten jauhelihasta tehtiin ruoka vain sinulle. mitä ajattelit sen miehen sit syövän?

No eiköhän se oo miehen ongelma, jos ei kelpaa, mitä tarjotaan? Olis itte tehny jotain sitte.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

no, jos kommunikointi on tollasta, eikä ole aikomuskaan osallistua ruuanlaittoon mitenkään, niin noin mäkin olisin tehnyt. (siis nimenomaan siksi, että noi aineet oli pakko käyttää, ja muutakin ruokaa oli)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
koska tomaattimurska oli pakko käyttää tänään kun ollut auki jääkaapissa jo nelisen päivää

Eli kysyessä mieheltäs mitä laittaisit sulla ei ollu mitään aikomusta suostua ruokaan johon ei tuu valkosipulitomaattimurskaa (jota mies ei syö)? Minkä ihmeen takia kysyit?

Alkuperäinen kirjoittaja :o:

No kyllä vaan meillä saa koko perheelle kelvata justiinsa se ruoka mitä kulloinki kokkaava tekee ja jollei kelpaa, voi olla ilman. Koskee sekä miestä, lapsia että vaimoakin.

Ihme 50-lukulaisia kynnysmatto-akkoja tänään liikenteessä. :o

heh :laugh:
Olen kynnysmatto kun tein molemmille omat jauhiskastikkeet?
No ok, voihan se siltä kuulostaakin, ei meillä yleensä syödä eri ruokia, mutta nuo jauhiskastikkeet nyt on sellainen että ne yleensä tehdään molemmille omat, kun ei minusta nyt niin kovin ihmeellinen asia ole.

koska tomaattimurska oli pakko käyttää tänään kun ollut auki jääkaapissa jo nelisen päivää ja jauhelihassa oli tänään päiväys. kaapissa on myös kalapullia, lihapullia ja nakkia jotka mies sit lupas lämmittää makaronin kanssa.
mä en jaksa sitä miten se räyhää mulle, kiroilee, huutaa ja tiuskii.

Tämä muuttaa asiaa aivan täysin! Tässä tapauksessa todellakin olisin tehnyt itselleni sen kastikkeen mitä mies ei söisi. Jotenkin ajattelin ettei kaapissa ollut muuta ja sitten teit kastikkeen mitä mies ei syö.

Oliko mies kovin väsynyt tai nälkäinen kun noin räjähti tuollaisesta asiasta? Vai onko tuo ihan normaalia käytöstä häneltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
koska tomaattimurska oli pakko käyttää tänään kun ollut auki jääkaapissa jo nelisen päivää

Eli kysyessä mieheltäs mitä laittaisit sulla ei ollu mitään aikomusta suostua ruokaan johon ei tuu valkosipulitomaattimurskaa (jota mies ei syö)? Minkä ihmeen takia kysyit?

koska mä olisin ihan todella voinut tehdä vaikka perinteisen jauhelihakastikkeen jos se olis halunnut ja käyttää sen murskan sit jonnekin muualle. just syöty pizzaa kaks päivää. mut koska sen vastausten taso oli toi, niin aivan sama.
se on muutenkin niin saatanan nirso, sipulia ja valkosipulia ei saa olla eikä paljoo mausteita eikä sitä eikä tätä ja mä taas rakastan mausteita, sipuleita yms. ja AINA minä taivun tekemään miehelle kelpaavaa ruokaa ja itse syön sitä samaa vaikka olisin halunnut muuta, koska mä en jaksa ruveta tekeen kahta ruokaa.

Jos mies vain istuu ja tuijottaa telkkaria osallistumatta mitenkään ruuanlaittoon, hän joko syö tarjottua tai kärsii nälkää. Täysin asiaton mies, jos kehtaa sieltä sohvalta käsin huudella ja komennella. Nostais perseensä ylös ja kävelis keittiöön tekemään itselleen sitä pitsaa tai mitä halusikaan.

Oliko mies kovin väsynyt tai nälkäinen kun noin räjähti tuollaisesta asiasta? Vai onko tuo ihan normaalia käytöstä häneltä?

se on ylirasittunu yhden ison projektin päätteeks, burnout ja mun mielestä jonkin asteinen masennuskin, mut ei oo diagnosoitu..
se on viimesen puoli vuotta räjähdelly mulle tollain säännöllisen epäsäännöllisesti.
sen asenne on väsymyksen myötä kääntyny ihan katolleen, ennen se halusi miellyttää mua ja tehdä asioita mistä mulle tuli hyvä mieli ja nykyään se ei vahingossakaan tee niitä.. mä hellin ja huomioin sitä niinkun aina, mutta tulen torjutuksi todella usein.
mä ahdistan sitä, tai siltä musta ainakin tuntuu.
olen sille itsestäänselvyys ja kotiorja ja mun pitäis vaan tappiin asti ymmärtää miten HÄN on väsynyt ja rasittunut...

Yhteistyössä