V
vieras
Vieras
minä: jääkaapissa olis toi jauheliha ja pitäs tänään paistaa, mitä haluaisit siitä?
mies: pizzaa
minä: no just eilen syötiin viimeset pizzan jämät, en mä taas jaksais..
mies: no mitä vittua sitten kyselet? mä katon nyt mäkihyppyä!
minä: no koska mä haluan kysyä sultakin jos sul olis jotain toiveita..
mies: no se pizza mitä sä et tee ni miks kysyt.
minä: antaa olla, teen sit pastakastikkeen itelleni mihin käytän ton valkosipulitomaattimurskan.
mies: no tee, mä syön jotain muuta.
minä tein pastaa ja kun olin ottanut lautasellisen ja istunut alas, tuli mieskin ottamaan samaa ruokaa..
minä: muru siinä on sit sitä valkosipulia..
mies: MITÄ VITTUA SAATANA TEITKÖ TÄN TAHALLAS ET MÄ EN VOIS SYÖDÄ SAMAA RUOKAA??!!!
minä: no en, mähän sanoin..
mies: VOI VITTU KUULE VOIT LÄHTEE TOSTA OVESTA MENEEN VITTU MITEN VITTUMAINEN MUIJA!!
minä: kukahan tässä on vittumainen, lapsellinen ja nirso?!!
mies: no SINÄ!!
ja nyt se mököttää sohvalla ja vittuilee, tiuskii ja haistattelee.
meillä on ollut TOSI vaikeeta viimeinen puoli vuotta (ja siihen on ihan syy) mut jotenkin tää on nyt mennyt ihan ihmeelliseks, ihankun mies vihais mua.. ja sanoo kuitenkin rakastavansa, hieroo, silittää, suukottaa.. sit räjähtelee tollain.. mä en tiedä jaksanko enää.
mies: pizzaa
minä: no just eilen syötiin viimeset pizzan jämät, en mä taas jaksais..
mies: no mitä vittua sitten kyselet? mä katon nyt mäkihyppyä!
minä: no koska mä haluan kysyä sultakin jos sul olis jotain toiveita..
mies: no se pizza mitä sä et tee ni miks kysyt.
minä: antaa olla, teen sit pastakastikkeen itelleni mihin käytän ton valkosipulitomaattimurskan.
mies: no tee, mä syön jotain muuta.
minä tein pastaa ja kun olin ottanut lautasellisen ja istunut alas, tuli mieskin ottamaan samaa ruokaa..
minä: muru siinä on sit sitä valkosipulia..
mies: MITÄ VITTUA SAATANA TEITKÖ TÄN TAHALLAS ET MÄ EN VOIS SYÖDÄ SAMAA RUOKAA??!!!
minä: no en, mähän sanoin..
mies: VOI VITTU KUULE VOIT LÄHTEE TOSTA OVESTA MENEEN VITTU MITEN VITTUMAINEN MUIJA!!
minä: kukahan tässä on vittumainen, lapsellinen ja nirso?!!
mies: no SINÄ!!
ja nyt se mököttää sohvalla ja vittuilee, tiuskii ja haistattelee.
meillä on ollut TOSI vaikeeta viimeinen puoli vuotta (ja siihen on ihan syy) mut jotenkin tää on nyt mennyt ihan ihmeelliseks, ihankun mies vihais mua.. ja sanoo kuitenkin rakastavansa, hieroo, silittää, suukottaa.. sit räjähtelee tollain.. mä en tiedä jaksanko enää.