Näin kaupungilla naisen mikroshorteissa ja vihaan itseäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no lähde treenaamaan ja kas, kohta se olet sinä joka mikroshortseissa häikäiset olemuksellasi =)

Selluliitit ei lähe koskaan kropasta pois.

no kyllä kuule lähtee, tutustu puntteilun maailmaan B)

On sitä jo 1,5 v tehty, ei lähe niin ei.

sitten teet jotain väärin =)

älä jaksa. kaikilta ne EI LÄHDE ku repimällä jalat ja perseen irti.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mun mielestä neuvo, että laihdutaja treenaa itsesi huippu kuntoon ei tepsi, tiedän monta todella kaunista naista, joilla huono itsetunto.. miehet kuolaa niiden perään ja naiset on kateellisia ,mutta itse eivät hyväksy itseään..

itsekkin olin aikoinani kaudeusihanteiden mukainen laiha.. ym. mitä vaaditaan ja inhosin silti ulkonäköäni.. nyt olen lihavanmpi ja aijon kyllä lahduttaa terveen painoikseksi, mutta ensin olen oppinut hyväksymään itseni juuri tämmöisenä kun olen. ja hyväksymään että mieheni myös rakastaa mua millaisena vain.. ei siis pelkän ulkonäön vuoksi.

Pakko peesata. Joskus muonoin olin missin mitoissa ja itsetunto oli nolla. Nyt on arpiset roikkutissit, lötkö maha ja levinny hanuri, mut ei haittaa. :saint:

Tilhi - joo, ei tarvitse kauniiden mennä piiloon, mutta ei tarvitse ehkä tulla kuviaan linkittelemään sellaiseen ketjuun sen näköisenä, josta kirjoittaja on juuri kertonut purskahtaneensa itkuun. Ihan pirun yksinkertaista. Sitten tuo vadelma menee jonnekin kuvaketjuun nyyhkimään, miten ei voi laittaa kuvaansa sinne (kun ketjussa on kyselty kuvia!!!) kun joku voi tulla kateelliseksi, voi elämä miten voi joku olla huomionkipeä. Ettäs kiukustuttikin :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Tilhi - joo, ei tarvitse kauniiden mennä piiloon, mutta ei tarvitse ehkä tulla kuviaan linkittelemään sellaiseen ketjuun sen näköisenä, josta kirjoittaja on juuri kertonut purskahtaneensa itkuun. Ihan pirun yksinkertaista. Sitten tuo vadelma menee jonnekin kuvaketjuun nyyhkimään, miten ei voi laittaa kuvaansa sinne (kun ketjussa on kyselty kuvia!!!) kun joku voi tulla kateelliseksi, voi elämä miten voi joku olla huomionkipeä. Ettäs kiukustuttikin :saint:

Peesi

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmakiilto:
ANteeksi ap:lle, oli virhelaukaus. Tarkotuksena oli vaan, että on sama minkä näköinen itse olet, on tärkeintä, että itse viihdyt itsesi kanssa. Siinä ei itkut eikä surkuttelut auta. En ole minäkään väittänyt olevani Suomen kaunein, mutta pidän itsestäni ja siitä mitä olen ja miten elän.
Olen omalaatuinen, saan edelleen(tänä vuonna 27v) näyttää papereita, pidän VÄREISTÄ ja kuvioista vaatteissa ja kadehdin ihmisiä joilla pitkät ja tuuheat hiukset!! Mutta ei se kateus hiuksista mun tukkaani paksummaksi tee.... :( :saint:

SORI :hug:

nyt pakko kysyä että mitä haet tuolla että saat edelleen näyttää papereita 27v... mun mielestä olet kyllä ikäisesi näköinen, ei pahalla =)

Viime viikolla näytin kolmeen kertaan. 2xR-kiskalla(paha äiti osti tupakkaa, eri aikaan mulle ja miehelle) ja perjantaina hain 3siideriä ja taas piti näyttää paperit ennenkuin mulle myi. 2-kymppisten kavereiden kanssa K-18 mestaan minä olen se joka saa taas kaivaa pahveja :|

mutta mitä varten se piti tuoda tuossa esiin, miksi mainitsit sen, kuuluiko se asiaan? :laugh:

Jos on olematon tilannetaju tai pissiä päässä, tai molempia, niin mitäpä voi odottaa :)

ANteeksi ap:lle, oli virhelaukaus. Tarkotuksena oli vaan, että on sama minkä näköinen itse olet, on tärkeintä, että itse viihdyt itsesi kanssa. Siinä ei itkut eikä surkuttelut auta. En ole minäkään väittänyt olevani Suomen kaunein, mutta pidän itsestäni ja siitä mitä olen ja miten elän.
Olen omalaatuinen, saan edelleen(tänä vuonna 27v) näyttää papereita, pidän VÄREISTÄ ja kuvioista vaatteissa ja kadehdin ihmisiä joilla pitkät ja tuuheat hiukset!! Mutta ei se kateus hiuksista mun tukkaani paksummaksi tee.... :( :saint:

SORI :hug:

nyt pakko kysyä että mitä haet tuolla että saat edelleen näyttää papereita 27v... mun mielestä olet kyllä ikäisesi näköinen, ei pahalla =)

Viime viikolla näytin kolmeen kertaan. 2xR-kiskalla(paha äiti osti tupakkaa, eri aikaan mulle ja miehelle) ja perjantaina hain 3siideriä ja taas piti näyttää paperit ennenkuin mulle myi. 2-kymppisten kavereiden kanssa K-18 mestaan minä olen se joka saa taas kaivaa pahveja :|

Mitä sitten? Miten se nyt liittyy tähän??? =O
Öh, aika monet saa näyttää joskus papereita.

Mut joo, varmaan ärsyttää näyttää lapselta =/ Ymmärrän kyllä, ei ole kiva olla teinin näköinen pissis tms

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
mun mielestä neuvo, että laihdutaja treenaa itsesi huippu kuntoon ei tepsi, tiedän monta todella kaunista naista, joilla huono itsetunto.. miehet kuolaa niiden perään ja naiset on kateellisia ,mutta itse eivät hyväksy itseään..

itsekkin olin aikoinani kaudeusihanteiden mukainen laiha.. ym. mitä vaaditaan ja inhosin silti ulkonäköäni.. nyt olen lihavanmpi ja aijon kyllä lahduttaa terveen painoikseksi, mutta ensin olen oppinut hyväksymään itseni juuri tämmöisenä kun olen. ja hyväksymään että mieheni myös rakastaa mua millaisena vain.. ei siis pelkän ulkonäön vuoksi.

Pakko peesata. Joskus muonoin olin missin mitoissa ja itsetunto oli nolla. Nyt on arpiset roikkutissit, lötkö maha ja levinny hanuri, mut ei haittaa. :saint:

Sinä olet TODELLA kaunis. Oikeasti kaunis. Ja se vielää lisää kauneuttasi, ettet tuo sitä koskaan esille, vaikka sinulla upeat kasvot. Iho myös kaunis, näkee ettet polta(?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:

Sinä olet TODELLA kaunis. Oikeasti kaunis. Ja se vielää lisää kauneuttasi, ettet tuo sitä koskaan esille, vaikka sinulla upeat kasvot. Iho myös kaunis, näkee ettet polta(?)

Kiitos. :) Ja en polta, en oo koskaan polttanu. Iho kylläki on välillä voimakkaan pms:än vuoks huonona... :ashamed:

Harmaat ne jaksaa ruikuttaa :laugh: *pokkani pitää pimpeli pom!*Tupakkatauko*

Oletkohan koskaan miettinyt, että käytös voi olla syy miksi kysytään papereita. Luulin sua käytöksen perusteella 16 vuotiaaksi, sori.
Kuvan perusteella olet ikäisesi näköinen.

ps, täällä kysytään kaikilta paperit tietyissä baareissa, olitpa 40 tai 18 v.
näin toimitaan myös siellä lahdessa, toisinaan, tietyissä baareissa.

Ja ajattele, pääsin alaikäisenä baariin, vaikken näyttänytkään 18 vuotiaalta, sellaista sattuu...

no itsellä ei paino ongelmia,mä aattelen näin olen tämmönen kun oon,jos ei kelpaa,niin heipparallaa,tähän mennes on kelvannut,oot varmasti ihan kaunis ihminen, yhestä mallimainoksesta..:KAUNEUS ON ASENNE!muista se..:)....jokaisella on jotain asioita mihin ei ulkonäössään ole tyytyväinen,mut täytyy muistaa että olishan se jo liian hyvin jos kaikki olis niin täydellistä..

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no lähde treenaamaan ja kas, kohta se olet sinä joka mikroshortseissa häikäiset olemuksellasi =)

Selluliitit ei lähe koskaan kropasta pois.

no kyllä kuule lähtee, tutustu puntteilun maailmaan B)

On sitä jo 1,5 v tehty, ei lähe niin ei.

sitten teet jotain väärin =)

älä jaksa. kaikilta ne EI LÄHDE ku repimällä jalat ja perseen irti.

ei se lähdekkään jos se vika on korvien välissä :/

jos lohduttaa yhtään,mulla ei ole selluliittiä,ja muutenkin nätit jalat,mutta minä en laittais kirveelläkään uhaten mitään mikroshortseja jalkaan,olen äiti ja en halua pakaroitani toisille esitellä...:)