Näin kaupungilla naisen mikroshorteissa ja vihaan itseäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmakiilto:
Alkuperäinen kirjoittaja EI LIITY KETJUUN MUT SILTI:
VADELMAKIILTO:ASIASTA SEITTÄMÄNTEEN,NOI OLI AIVAN YLILUTUSIA KARVAPALLOJA TUOLLA IRC GALLERIASSA,NIIN LUTUSIA!

Itserakkaana vastaan tähän :MÄ TIEDÄN!! :heart: :D Ne on lutusia, ylilutusia, älyttömän söpösiä :heart:

Rumia ne oli.Ja mitä järkee laittaa elukoista noin hillittömästi kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
http://www.youtube.com/watch?v=eORmvzXN14c&feature=fvsr

If(F) You(U) see(C)k(K) Amy(<--ME)

:laugh: lalalalalalaaaaa..

sä olet kyllä aikas ilkeä aloittajalle :/
niin on,,no on tuokin tapa hakea huomiota

on joo, mutta 27v odottas vähän erillaista käytöstä :whistle:

Xenja: :hug: Kauneus on katsojan silmissä.
ja Domina, sitä huomiota saa ihan muualta kun palstakerhosta :laugh:
Nyt ostun tässä olutlasi kourassa, mies laittaa muksuille ruokaa ja odotan kaveriporukkaa saapuvaksi :p Musiikkia kuunnellen ja päheitä kuteita miettien :saint:

http://www.youtube.com/watch?v=eORmvzXN14c&feature=fvsr

If(F) You(U) see(C)k(K) Amy(<--ME)

:laugh: lalalalalalaaaaa..

sä olet kyllä aikas ilkeä aloittajalle :/
niin on,,no on tuokin tapa hakea huomiota

on joo, mutta 27v odottas vähän erillaista käytöstä :whistle:
kieltämättä mut mut...
jos se on wannabe teiniX ihQuuuuuuuu :whistle:

Nyt ostun tässä olutlasi kourassa, mies laittaa muksuille ruokaa ja odotan kaveriporukkaa saapuvaksi :p Musiikkia kuunnellen ja päheitä kuteita miettien :saint:

nimenomaan, mutta sähän tän huomionhauan aloitit :D :whistle: ;)

Vainhda se nallebody jakkuun niin ei ehkä kysytä tänään papruja...

Alkuperäinen kirjoittaja ce:

anteex mut :laugh:

No en vaihda! Se saatana maksoi lähes 25e! :laugh:

Ja mitä v*ttua mä teen jollain jakulla? Rumia.

:laugh: :laugh:

ANteeksi ap:lle, oli virhelaukaus. Tarkotuksena oli vaan, että on sama minkä näköinen itse olet, on tärkeintä, että itse viihdyt itsesi kanssa. Siinä ei itkut eikä surkuttelut auta. En ole minäkään väittänyt olevani Suomen kaunein, mutta pidän itsestäni ja siitä mitä olen ja miten elän.
Olen omalaatuinen, saan edelleen(tänä vuonna 27v) näyttää papereita, pidän VÄREISTÄ ja kuvioista vaatteissa ja kadehdin ihmisiä joilla pitkät ja tuuheat hiukset!! Mutta ei se kateus hiuksista mun tukkaani paksummaksi tee.... :( :saint:

SORI :hug:

nyt pakko kysyä että mitä haet tuolla että saat edelleen näyttää papereita 27v... mun mielestä olet kyllä ikäisesi näköinen, ei pahalla =)

Viime viikolla näytin kolmeen kertaan. 2xR-kiskalla(paha äiti osti tupakkaa, eri aikaan mulle ja miehelle) ja perjantaina hain 3siideriä ja taas piti näyttää paperit ennenkuin mulle myi. 2-kymppisten kavereiden kanssa K-18 mestaan minä olen se joka saa taas kaivaa pahveja :|

Noo, tähän on pakko heittää että minulta kysyttiin papereita Alkossa viime keskiviikkona, ja baarissakin viime kesänä. Ja ikää on 39v että ei tee vaikutusta.

Tää ketju on mennyt ihan täysin komediaksi...
Aihe on kyllä tärkeä, perinaisellinen ongelma. Aloittajalle sanoisin, että ongelman poistaminen kannattaa aloittaa itsestä, koska niille muille naisille et mitään mahda. Anna niiden kävellä vaan, ja jos mies katsoo niin sitten katsoo. Ei se ole keltään pois jos joku on kaunis, etkä sinä onneksi kuulostakaan sellaiselta, joka haluaisi omin käsin kuristaa kaikki hemaisevat hempukat... Koeta löytää keinoja nostaa omaa itsetuntoa, ehkä voisit käydä jossain juttelemassa, koska tuo tilanne on aika paha. Miten miehesi suhtautuu näihin kohtauksiin?
Liikunta on HYVÄ ajatus, ainakin mieliala kohoaa ja voi olla tyytyväinen kun on saanut tehdyksi jotain :).

Mieheni on lähinnä hämmentynyt ja yrittää halailla ja kertoa että rakastaa minua. Mutta kun ei tämä miehen vika ole, minkäs mies sille voi jos näkökenttään tulee joku vähäpukeinen "missityyppiä oleva" nainen, pakkohan sen on eteensä katsoa kun autoa ajaa.

Tilanne on tosiaan paha. En toisaalta koe olevani mitenkään "hullu", mutta tämä asia on näköjään tosi kipeä ja vaikea. olen synnyttänyt muutama kuukausi sitten. en tiedä onko sillä merkitystä asiaan. tuonne keskustaan lähtiessä laittauduin ja vielä kotona luulin olevani ihan nätti. mutta sitten kun sain niitä vertailukohteita, niin ahdistuin hirveästi :( . ja tosiaan tuo mikroshortsityyppi oli viimeinen tikki. joka paikassa tuntui olevan tosi laittautuneita nättejä, hyväkroppaisia naisia - joilla vieläpä ystäviä ympärillä. hävettää olla näin huonoitsetuntoinen :/ .

kiitos asiallisista viesteistä, en pahoittanut mieltäni villivadelman kuvasta, minä en muita "inhoa" kuitenkaan missään tapauksessa kuin itseäni, minusta vain mukavaa jos joku on tyytyväinen itseensä. minä en siihen nyt pysty :/ . ja elämäni tulee olemaan tosi vaikeaa jos jatkokin on tällaista. lisääkin kokemuksia/kommentteja olisi mukava kuulla, olen tosi yllättynyt että muillakin on tai on ollut vastaavaa...

Tosta se wannabe pois, niin *jesh* :headwall:

Meitsi oottaa waan, et mun flikat kasvaa teineiX, nii mä voin ollaa niitten kaa niinQ kartsal ja silleen :laugh:

Mun kaverilla oli muuten tällanen mutsi, aina selitti kun oltiin niillä lähössä kaupungille että oli aina niiiiiin ollu onnellinen kun sai likkoja kun voi sit niitten kaa viettää iltaa kun on itte niin vitun nuorekas ja teinix....

Jotkun meistä tunnustaa olevansa kolmekymppisiä, jotkut on in denial vielä pitkään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mieheni on lähinnä hämmentynyt ja yrittää halailla ja kertoa että rakastaa minua. Mutta kun ei tämä miehen vika ole, minkäs mies sille voi jos näkökenttään tulee joku vähäpukeinen "missityyppiä oleva" nainen, pakkohan sen on eteensä katsoa kun autoa ajaa.

Tilanne on tosiaan paha. En toisaalta koe olevani mitenkään "hullu", mutta tämä asia on näköjään tosi kipeä ja vaikea. olen synnyttänyt muutama kuukausi sitten. en tiedä onko sillä merkitystä asiaan. tuonne keskustaan lähtiessä laittauduin ja vielä kotona luulin olevani ihan nätti. mutta sitten kun sain niitä vertailukohteita, niin ahdistuin hirveästi :( . ja tosiaan tuo mikroshortsityyppi oli viimeinen tikki. joka paikassa tuntui olevan tosi laittautuneita nättejä, hyväkroppaisia naisia - joilla vieläpä ystäviä ympärillä. hävettää olla näin huonoitsetuntoinen :/ .

kiitos asiallisista viesteistä, en pahoittanut mieltäni villivadelman kuvasta, minä en muita "inhoa" kuitenkaan missään tapauksessa kuin itseäni, minusta vain mukavaa jos joku on tyytyväinen itseensä. minä en siihen nyt pysty :/ . ja elämäni tulee olemaan tosi vaikeaa jos jatkokin on tällaista. lisääkin kokemuksia/kommentteja olisi mukava kuulla, olen tosi yllättynyt että muillakin on tai on ollut vastaavaa...

Sä kuulostat kyllä tosi fiksulta ja aidolta ihmiseltä. Auttaisikohan jotkut itsetuntoharjoitukset? Ja se ajatus, että useinkaan sillä ulkonäöllä ei mitään erikoista saavuta, ne kauniit naiset jotka ovat elämässään jotain saavuttaneet (mallit yms. poislukien) olisivat luultavasti saavuttaneet ne ilman ulkonäköäkin. Ja suurin osa meistä naisista on ihan tavallisia.

Tuo itsetuntoasia on kyllä vaikea. Minä olin ihan hyvällä itsetunnolla varustettu murkkuiässä (!) mutta jostain syystä kaikenlainen epävarmuus on alkanut pesiytyä minuunkin nyt kolmekymppisenä..

:laugh: :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Domina moiiii! :wave: