Näin palvelee Lastentarvike

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatkossa taidan ostaa muualta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jatkossa taidan ostaa muualta

Vieras
Käytiin katselemassa turvaistuimia. Yksi malli löytyikin ja kysyimme myyjältä voisiko sitä kokeilla meidän autoomme. Myyjä vastasi, että hän käy ensin katsomassa mitä kello. Häipyi ja tuli takaisin ja sanoi, että yhtä istuinta voidaan sovittaa. Pikainen sovitus ja päätimme, että täytyy vielä miettiä mikä olisi hyvä ja sovittaa jotain muutakin mallia. Myyjä ilmoitti, että heidän liikeessään istuimia saa sovittaa vain arkipäivinä ja silloin hyvissä ajoin ennen sulkemisaikaa. Lauantaisin heillä on kuulemma niin kiire, että eivät ehdi palvella istuinten ostajia niin perusteellisesti, että oikeen autoon saisi sovittaa. En voi sille mitään, että meidän on hankala ehtiä liikkeeseen hyvissä ajoin, koska päivällä ollaan töissä. Lauantai olisi meille paras mahdollinen aika, joten tänään menimme toiseen liikkeeseen sovittamaan kaikessa rauhassa ja saimme erittäin ystävällistä palvelua ja tietenkin ostimme istuimet sieltä.

Taisi olla viimeinen kerta kun Lastentarvikkeessa asioin. Harmi vaan, että se on meidän lähin kauppa. Joka ikinen kerta olen saanut sieltä epäasiallista palvelua, mutta tämä eilinen oli kaiken huippu. Sen lisäksi, että myyjällä oli kova kiire kotiin viettämään perjantai-iltaa, hän vielä haukkui meidän nykyisen istuimen ja antoi ymmärtää, että olemme olleet tyhmiä kun valitsimme ko istuimen aikoinaan.

Ymmärrän, että myyjällä on tietyt työajat ja että hän haluaa ajoissa kotiin. Itsekin olen asiakaspalvelutyössä, enkä todellakaan voi sanoa asiakkaalle, että häivy, mä lähden nyt kotiin, koska työaika päättyi juuri nyt.

Kyllä me ainakin haettiin la päivänä istuin ja saatiin sovittaa autoon, liikkeessä oli siis erikseen mallikappale jota asai joakinen vuoronperään sovittaa. Ja tämä siis Lastentarvikkeessa.

Ehkä voin ymmärtää jos tulet asiasi kanssa viittä minuuttia ennen sulkemisaikaa, mutta muuten en. Minä en voi ymmärtää, miksi noissa liikkeissä ei voi olla lauantaisin ruuhka-apulaisia. Paikat on täynnä asiakkaita ja kukaan ei tule auttamaan. Netistä kun ei yleensä sillä hetkellä voi etsiä tietoa ja sekin usein on puutteellista. Toki maanantai aamupäivisin siellä on väljää, mutta....

Mutta usein ei se myyjä nyt ulos tule, vaan asiakas itse testaa tuolin...

Asiakas palvelu ei kuulu enää sana varastoon nykypäivänä. Me tossa joku aika sitten kävimme variston mäkkäris syömässä. Tilattiin ja mentiin istumaan, kera lapsian. Meidän jälkeen tuli äiti kahden lapsen kanssa, kun tarjoilia tai mitä ne onkaan nimikkeeltään ajoi tämän äidin ja kaksi lasta pois. Ja löi lapun siihen lasten puolelle, että YKSITYISTILAISUUS: Koska olimme jo aloittaneet syömisen niin kuvittelin, että saamme syödä rauhassa. No pian tarjoilija tuli sanomaan, että voisitteko syödä vähän nopeemmin. Ai, että vähän nopeemmin. Mukana siis meidän kaksi vuotias poika, kuinka veessä minä voin sen ruokailua nopeuttaa. Tämä pois ajettu äiti antoi aika kuuluvaa palautetta, mikä oli tosi hyvä. Me jätimme ruokailun kesken. Ei pahoittelua, ei anteeksi pyyntöä, ei mitään.

Mä olen saanut lastetarvike liikkeestä aina asiantuntevaa ja asiallista palvelua ja istuimiakin on tarvittaessa saanut autoon kokeilla niin montaa mallia kun on halunnut ja kerran jopa meni myyjällä ylitöiksi meidän jahkailumme kanssa mutta totes vaan, ettei haittaa kun palvelemassahan hän siellä asiakkaita on.

Että toisella paikkakunnalla voi olla ihan toinen meininki ku toisella :)

Viimeeks kävin lastentarvikkeesta kyselemässä turvavyöistuinta. Sanoin heti että semmosia edullisempia kattelisin. No myyjä esitteli sitten vaan niitä monien satojen eurojen tuoleja. Kun sitten sanoin että no kivat on mutta minä kuitenkii niitä edullisempia kattelisin. Myyjä tuhahti ja osoitti nyrkkaa missä oli pinossa turvavyöistuimia. Sieltä sitten ois ite pitäny pino purkaa ja tutkia niitä. Myyjä käveli jonnekin muualle. Muita asiakkaita ei ollut. Päivä oli lauantai.
No menin citymarkettiin ja ostin istuimen sieltä :D

mulla kanssa huonoja kokemuksia lastentarvikkeesta. Joskus menin matkasänkyä katsomaan niin minua ei suostuttu palvelemaan. ne palveli vaan mummoja jotka hypisteli alerekistä vaatteita. No sitten menin kassalta kysymään niistä sängyistä. ei lähtenyt näyttää niitä vaan jäi sinne kassan taakse ja sitten toiselta puolelta liikettä jouduin huutelemaan kysymyksiä siitä. Ja siis tämä samainen kassa vain hetkeä aiemmin oli auttanut niitä mummeleita niissä vasten vaatteiden kokovalinnoissa. Että kyse ei ainakaan siitä ollut että ei olisi voinut poistua kassan takaa. sai sänky jäädä sinne!

Ymmärrän, että myyjällä on tietyt työajat ja että hän haluaa ajoissa kotiin. Itsekin olen asiakaspalvelutyössä, enkä todellakaan voi sanoa asiakkaalle, että häivy, mä lähden nyt kotiin, koska työaika päättyi juuri nyt.

Tää vähän särähti... Ylitöissäkö myyjän olisi pitänyt olla teitin takia?

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Mutta ei nuin palvele varmastikkaan kaikki Suomen lastentarvikkeet? Niin ja ikävää tuollainen palvelu :kieh:

No toivottavasti ei palvele muut yhtä huonosti. Turussa olen tätä huonoa palvelua saanut ja muualla en ole asioinut. Mutta väkisin tulee negatiivinen mielikuva kaikista liikkeistä ja voipi olla, että vieraalla paikkakunnallakaan en ekana menisi Lastentarvikkeeseen, jos olisi vaihtoehtoja tarjolla.

Menimme liikeeseen n puoli tuntia ennen sulkemisaikaa, koska emme kertakaikkiaan ehtineet ennen. Ikävää se on, jos ylitöitä joutuu tekemään, mutta asiakaspalvelutyössä on aina se riski olemassa.

Mulla on kans huonoja kokemuksia lastentarvikkeesta. En ole saanut palvelua kun olen etsinyt turvaistuinta tai rattaita.
Eikä ole kyse mistään ruuhkasta.
Muutama hyväkin kokemus on ollut .

Siirryimme sitten vantaan variston at-lastenturvaan, jossa on ollut hyvä palvelu, mutta en tiedä onko siellä nyt henkilökunta vaihtunut. Ainakin itse omistaja-Ramilta saa huippupalvelua ja osaamista ja tietoa nimenomaan turvaistuinten kohdalla.

Alkuperäinen kirjoittaja jatkossa taidan ostaa muualta:
Käytiin katselemassa turvaistuimia. Yksi malli löytyikin ja kysyimme myyjältä voisiko sitä kokeilla meidän autoomme. Myyjä vastasi, että hän käy ensin katsomassa mitä kello. Häipyi ja tuli takaisin ja sanoi, että yhtä istuinta voidaan sovittaa. Pikainen sovitus ja päätimme, että täytyy vielä miettiä mikä olisi hyvä ja sovittaa jotain muutakin mallia. Myyjä ilmoitti, että heidän liikeessään istuimia saa sovittaa vain arkipäivinä ja silloin hyvissä ajoin ennen sulkemisaikaa. Lauantaisin heillä on kuulemma niin kiire, että eivät ehdi palvella istuinten ostajia niin perusteellisesti, että oikeen autoon saisi sovittaa. En voi sille mitään, että meidän on hankala ehtiä liikkeeseen hyvissä ajoin, koska päivällä ollaan töissä. Lauantai olisi meille paras mahdollinen aika, joten tänään menimme toiseen liikkeeseen sovittamaan kaikessa rauhassa ja saimme erittäin ystävällistä palvelua ja tietenkin ostimme istuimet sieltä.

Taisi olla viimeinen kerta kun Lastentarvikkeessa asioin. Harmi vaan, että se on meidän lähin kauppa. Joka ikinen kerta olen saanut sieltä epäasiallista palvelua, mutta tämä eilinen oli kaiken huippu. Sen lisäksi, että myyjällä oli kova kiire kotiin viettämään perjantai-iltaa, hän vielä haukkui meidän nykyisen istuimen ja antoi ymmärtää, että olemme olleet tyhmiä kun valitsimme ko istuimen aikoinaan.

Tapahtuiko tämä tampereella??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tää vähän särähti... Ylitöissäkö myyjän olisi pitänyt olla teitin takia?

Missään muussa liikkeessä ei ole koskaan sanottu, että häipykää asiakkaat, mun työaika loppuu nyt. Itsekin olen asiakaspalvelussa ja kiroan jos joutuu viime hetkellä palvelemaan vielä, vaikka kotiin tekisi jo mieli. Mutta ei sitä vitutusta asiakkaalle näytetä, minä ainakin yritän olla näyttämättä.

Meillä kans huonoa palvelua tampereen lastentarvikkeessa... Oltas ostettu sieltä emaljugat, mut kukaan ei palvellu meitä :(
Mentiin sit viereiseen vaunu kauppaan ja kulutettiin rahat sinne ;)

Etkai ollut Vantaan variston lastentarvikkeessa?

Itse aikoinaan sieltä lähdin suurinpiirtein keskisormea heiluttaen sattuneista syistä...
ja menin ostamaan turvaistuimen viereiseen lastentarvikekauppaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
en ainakaan palvele työssäni ketään kun työaikani on loppunut.

No mitä sä teet jos työika loppuu just silloin kun sulla on jonkun asiakkaan kanssa juttu vielä kesken? Heität ovesta pihalle vai? Voit olla varma, että tämän jälkeen se on entinen asiakas ja vie rahansa muualle. Ja huonoa palvelua saatuaan kertoo siitä kaikille tutuilleen ja sen takia joku muukin potentiaalinen asiakas on menetetty.

Turun Lastentarvikkeen palvelu ainakin on pyllystä. Oikeesti ne naiset ei tiedä turvaistuinjutuista yhtään mitään. Ja meillä on kyllä kaivettu niistä ihan ammatti-ihmisiltä tietoa jo etukäteen ;). Myyvät innokkaasti sitä kalleinta istuinta, joka oli p. aska.

Kerran olen sieltä erehtynyt ostamaan hts:n turvavyöistuimen joka on ihan s.tanan susi!!! Vaihettiin se alle vuoden käytön jälkeen paremaan. Eikä se todellakaan ole turvavyöistuimeksi mikään halpa.

Silloin kun etittiin esikoiselle vaunuja, niin sama homma, tyrkyttivät emmaljungan kalleinta mallia, mistä en tykännyt. Kun sanoin, ettei tuossa ole mitään kuosia mistä tykkäisin, enkä tykkää tuosta rungostakaan, niin siihen loppui palvelu. Mutta ostimme toisesta liikkeestä vähän kalliimmat vaunut ja sieltä ostimme jatkossa kaikki muutkin kamppeet (tähän mennessä 2 turvakaukaloa, 2 turvaistuinta, 2 turvavyöistuinta, vaunut, kahdet rattaat, pinnasänky, sitteri, itkuhälytin yms.). Mutta kun palvelu ei maistu niin eipä taida kelvata mun rahatkaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Mutta ei nuin palvele varmastikkaan kaikki Suomen lastentarvikkeet? Niin ja ikävää tuollainen palvelu :kieh:

No toivottavasti ei palvele muut yhtä huonosti. Turussa olen tätä huonoa palvelua saanut ja muualla en ole asioinut. Mutta väkisin tulee negatiivinen mielikuva kaikista liikkeistä ja voipi olla, että vieraalla paikkakunnallakaan en ekana menisi Lastentarvikkeeseen, jos olisi vaihtoehtoja tarjolla.

Menimme liikeeseen n puoli tuntia ennen sulkemisaikaa, koska emme kertakaikkiaan ehtineet ennen. Ikävää se on, jos ylitöitä joutuu tekemään, mutta asiakaspalvelutyössä on aina se riski olemassa.

En mä kylläkään odota, että liikettä pidetään auki yli normaaliajan minun takiani. Jos aikaavieville ostoksille lähden, menen sinne sen verran ajoissa, että ehdin varmasti hoitaa asiani enne liikken sulkeiutumista. Tuskin tässäkään oli kyse yksittäisen myyjän kiireestä, vaan siitä, että liike suljetaan!

Kannattaisikohan antaa palautetta?Jos ei muuten niin vaikka kirjeellä?
Ei vaan tiedän tapauksessa vaan yleensäkin lastentarvikkeeseen?
Ja toisaalta,monissa paikoissa taitaa loppua palkanmaksu siinä vaiheessa kun liike menee kiinni?Ehkä se vähän karsii tuota ystävällisyyttä.

Yhteistyössä