J
jatkossa taidan ostaa muualta
Vieras
Käytiin katselemassa turvaistuimia. Yksi malli löytyikin ja kysyimme myyjältä voisiko sitä kokeilla meidän autoomme. Myyjä vastasi, että hän käy ensin katsomassa mitä kello. Häipyi ja tuli takaisin ja sanoi, että yhtä istuinta voidaan sovittaa. Pikainen sovitus ja päätimme, että täytyy vielä miettiä mikä olisi hyvä ja sovittaa jotain muutakin mallia. Myyjä ilmoitti, että heidän liikeessään istuimia saa sovittaa vain arkipäivinä ja silloin hyvissä ajoin ennen sulkemisaikaa. Lauantaisin heillä on kuulemma niin kiire, että eivät ehdi palvella istuinten ostajia niin perusteellisesti, että oikeen autoon saisi sovittaa. En voi sille mitään, että meidän on hankala ehtiä liikkeeseen hyvissä ajoin, koska päivällä ollaan töissä. Lauantai olisi meille paras mahdollinen aika, joten tänään menimme toiseen liikkeeseen sovittamaan kaikessa rauhassa ja saimme erittäin ystävällistä palvelua ja tietenkin ostimme istuimet sieltä.
Taisi olla viimeinen kerta kun Lastentarvikkeessa asioin. Harmi vaan, että se on meidän lähin kauppa. Joka ikinen kerta olen saanut sieltä epäasiallista palvelua, mutta tämä eilinen oli kaiken huippu. Sen lisäksi, että myyjällä oli kova kiire kotiin viettämään perjantai-iltaa, hän vielä haukkui meidän nykyisen istuimen ja antoi ymmärtää, että olemme olleet tyhmiä kun valitsimme ko istuimen aikoinaan.
Ymmärrän, että myyjällä on tietyt työajat ja että hän haluaa ajoissa kotiin. Itsekin olen asiakaspalvelutyössä, enkä todellakaan voi sanoa asiakkaalle, että häivy, mä lähden nyt kotiin, koska työaika päättyi juuri nyt.
Taisi olla viimeinen kerta kun Lastentarvikkeessa asioin. Harmi vaan, että se on meidän lähin kauppa. Joka ikinen kerta olen saanut sieltä epäasiallista palvelua, mutta tämä eilinen oli kaiken huippu. Sen lisäksi, että myyjällä oli kova kiire kotiin viettämään perjantai-iltaa, hän vielä haukkui meidän nykyisen istuimen ja antoi ymmärtää, että olemme olleet tyhmiä kun valitsimme ko istuimen aikoinaan.
Ymmärrän, että myyjällä on tietyt työajat ja että hän haluaa ajoissa kotiin. Itsekin olen asiakaspalvelutyössä, enkä todellakaan voi sanoa asiakkaalle, että häivy, mä lähden nyt kotiin, koska työaika päättyi juuri nyt.