Näin sirkan laivalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olisin kyllä moikannut. "Heips. Mä olen "Vieras" ja aina harmaa :)."

Mä olen kyllä valitettavasti huono tunnistamaan ihmisiä, joten en olisi varmaan noteerannut. En mä tunnista edes näitä tv-julkkiksia tai muita, jotka on jatkuvasti lehtien kansissa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mä olen kyllä valitettavasti huono tunnistamaan ihmisiä, joten en olisi varmaan noteerannut. En mä tunnista edes näitä tv-julkkiksia tai muita, jotka on jatkuvasti lehtien kansissa :(

Mäkään en koskaan muista kenenkään kasvoja, mutta sipulin tunnistin kerran prismassa.

Alkuperäinen kirjoittaja tlorri:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Hee, taas tämä perin järkyttnyt harmaa.. joka ei vieläkään ole onnistunut ilmaisemaan mikä vaivaa niin paljon :D

Onko sua järkyttänyt, ku oot käynyt kahvilla mun ja Putinin luona?

No en, olette harvinaisen mukavaa kahviseuraa.. ei-uskovaisena ei edes pelota yhtään :D

Siksi vaikeata kuvitella mikä kutittaa tän yhden harmaan persettä niin että jaksaa vääntää samankaltaisia viestejä viikosta toiseen.

Tuskin on vaan yks

No yks melko tunnistettava.. jota vaivaa mielikuvituksen puute ja/tai huono ulosanti kun ei saa asiansa sanottua toistuvista yrityksistä huolimatta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Mäkään en koskaan muista kenenkään kasvoja, mutta sipulin tunnistin kerran prismassa.

Tääkö?

onion.jpg

Yhteistyössä