Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä olisin kyllä moikannut. "Heips. Mä olen "Vieras" ja aina harmaa."
Mä olen kyllä valitettavasti huono tunnistamaan ihmisiä, joten en olisi varmaan noteerannut. En mä tunnista edes näitä tv-julkkiksia tai muita, jotka on jatkuvasti lehtien kansissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tlorri:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Hee, taas tämä perin järkyttnyt harmaa.. joka ei vieläkään ole onnistunut ilmaisemaan mikä vaivaa niin paljon![]()
Onko sua järkyttänyt, ku oot käynyt kahvilla mun ja Putinin luona?
No en, olette harvinaisen mukavaa kahviseuraa.. ei-uskovaisena ei edes pelota yhtään![]()
Siksi vaikeata kuvitella mikä kutittaa tän yhden harmaan persettä niin että jaksaa vääntää samankaltaisia viestejä viikosta toiseen.
Tuskin on vaan yks
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä olisin kyllä moikannut. "Heips. Mä olen "Vieras" ja aina harmaa."
Mä olen kyllä valitettavasti huono tunnistamaan ihmisiä, joten en olisi varmaan noteerannut. En mä tunnista edes näitä tv-julkkiksia tai muita, jotka on jatkuvasti lehtien kansissa![]()
Mäkään en koskaan muista kenenkään kasvoja, mutta sipulin tunnistin kerran prismassa.