Z
"zxc"
Vieras
Niin ja vielä, jos päädytte ostamaan 600 euron sormuksen, muista koko loppuikäsi pitää turpaasi kiinni sormuksen hinnasta. Ei koskaan eikä milloinkaan saa ottaa sitä puheeksi riidankaan aikana!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mun mielestä taas kuulostaa ihan sairaan ärsyttävälle, jos mies ilmoittaa, että tarkkaan harkittuani sinä nyt sitten saat sen mitä halusit. Ihankuin se mies olisi joku vitun jumala, jolla on kaikki päätäntävalta.
Ainut tapa tolla kundilla selvitä tilanteesta kunnialla, on sanoa, että mä olin todella, todella tyhmä, enkä tajunnut, miten paljon sormuksesta tykkäsit.
Juuri näin. Naisen pitää kokea, että hän on sormuksen arvoinen ILMAN MUUTA ja saa sen, koska HALUAA. Ei mitään miehen pitkää harkintaa, ei missään nimessä!!!
Mä näytin omalle avomiehelle kuvan sormuksesta josta olen haaveillut jo vuosia vihkisormuksena. Siis haaveillut jo vuosia ennen tätä parisuhdettakaan. Mies kun näki hinnan niin naurahti ja sanoi, että no sä et sitten pääse ikinä naimisiin. Emme ole vielä edes kihloissa, mutta kyllä siitä ja naimisiin menemisestä on puhuttu. Mietin jo sitäkin vaihtoehtoa, että säästän rahat haluamaani vihkisormukseen itse. En haluaisi luopua unelmastani.
Sormus on siis tämä. Hinta 895.
Filigraani-sormus - Sormukset - Verkkokauppa