N
"Nunnu"
Vieras
Jep. Ihan saa hävetä taas joitakin naisia(?), jotka täällä ovat valmiit haukkumaan miehen idiootiksi, kun ei osannut ajatuksia lukea. Ihanko totta itse luette miesten ajatukset?
Niin se vaan menee, että ajatuksia ei lue kukaan. Nyt ap:n osalta on pelastettavissa vielä paljon. Jos hän nyt kohtaa morsiamensa tässä sormusasiassa ja asiasta päästään sopuun, on erittäin hyvä sauma puhua siitäkin, että pitää puhua. Itse olen tämän taidon oppinut vasta toisessa liitossani ja voin kertoa, että se ehdottomasti kannattaa opetella heti ensimmäisessäNaiset aivan liian usein luulevat, että miehen pitäisi jotenkin itsestäänselvästi hoksata jotakin, kuten tässä ketjussa on käynyt ilmi. Mutta ei kukaan voi johtaa toimintaansa muutoin kuin opettelemalla tai itsestään käsin; miltä minusta tuntuisi, jos. Ja miehestä tuskin tuntuisi kamalasti miltään, jos nainen laittaisi rajat sormusbudjetille. Sen sijaan miestä saattaisi ärsyttää, jos nainen asettaisi budjettirajoja vaikkapa auton hankinnalle. Eläköön se pieni ero.
Niinpä, ei osannut morsiokaan ajatuksia lukea. Mokoma meni ihastumaan 600 euron sormukseen, vaikka mies oli mielessään miettinyt rajaksi 500 euroa.