Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 12.01.2007 klo 14:10 likeSS kirjoitti:Älä anna tuollaisten pikkuseikkojen estää sua elämästä nautinnollista ja onnellista elämää ! Anna palaa ! =)
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 17:57 Sabira kirjoitti:Eihän se ikäero ratkaise parisuhteen laatua. Ja mitä muitten ihmisten mielipiteisiin tulee, niin jättäkää ne toisarvoisiksi...
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2007 klo 21:02 Vanhempi kirjoitti:Löysin tämän keskustelun googlella. Itsellä on kanssa muhkea 9 vuoden ikäero ja olen saanut kuulla hirveästi ikävää ikäeron takia. Onneksi lähipiiri hyväksyy suhteeni. Sen sijaan rakkaani perhe ei hyväksy minua lainkaan.
Minä olen 26 ja rakkaani on 17. Täyttää onneksi pian 18 niin pahimmat pedofiilisyytökset toivottavasti loppuvat.
On lohduttavaa tietää, ettei ole ainoa, jolla on ison ikäeron suhde.
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 13:09 Mummliina kirjoitti:Minä olen 40+ ikäinen suurperheellinen nainen.
Elämässäni on ollut 3 pidempää merkityksellistä suhdetta; jotakuinkin ikäiseeni mieheen, 20 itseäni vanhempaan mieheen ja 16 vuotta itseäni nuorempaan mieheen.
Ainoassakaan suhteessa ei ikä ole ollut oleellinen suhteen kannalta.
Kaksi suhteista päättyi kumppanin kuolemaan, kolmas jatkuu yhä.
Tuo "sukupolvien välinen kuilu"-juttu on vaikuttavan kuuloinen mutta lähemmin tarkastellen mielestäni varsin keinotekoinen: se perustuu kuvitelmaan, että kaikki tietynikäiset olisivat samanlaisia niin persoonaltaan, historialtaan kuin muiltakin olennaisilta osin.
Todellisuudessa ihmiset tai maailma muutoinkaan harvoin kuitenkaan noudattaa stereotypioita