Naisen koko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihava?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lihava?

Vieras
Milloin nainen on lihava? Kuinka monet miehet haluavat mallivartaloisen naisen?

Olen 173cm, 89kg, 106-91-110 muodokas nainen. Usein kauniiksikin kehuttu. Ja näytän ennemmin sporttisen sopusuhtaiselta kuin sohvaperunalta. Olenko liian lihava?

Tahtoisin asiallisia kommentteja.

On se kyllä kiva laskea käsi mukavan pyöreälle lantiolle. Vähän puristella ja kertoa kuinka mukavalle tunnut. Aina saa itsekkin jotain hyvää ennemmin tai viim aamulla...

Et ole edes lihava, vaan muodokas, naisellinen jne.
Oma emäntäni on 170/ 83 ja hän just, eikä melkein.
On rintaa, on reittä ja persettä.
Mitä muuta voi mies toivoa.

Tollanen naisen pitää ollakin, nami ;) Joo, ylipainoa on, mutta entä sitten :o Niin on mullakin, tosin olen sua n. 13 cm lyhyempi, mutta on ainakin hyvät rinnat, persusta ja kyllä sitä masuakin, joka vois siitä jäädä pois :(

En mä ole koskaan pitänyt liian hoikista ihmisistä vaikka itse olen ollut normaalipainoinenkin, mua vaan miellyttää sellainen jossa on kokoa ja näköä. Mielipideasia varmaan hyvin pitkälle.

ei tuo nyt pelkästään mielipide asia pelkästään ole, vaan lääketiede on määritellyt rajat jolloin ylipainosta alkaa olemaan terveydellistä haittaa ja kysyjän luvat mahtaa olla jo sellaiset et pieni painon pudotus olisi paikallaan. visuaalinen tai se miten muut ja itse oman kokonsa ja näkönsä kokee on toinen asia.

Mitä sillä on väliä, minkä kokoinen on, toiset pitävät hoikista ja toiset vähemmän hoikista. Itse olen hoikka (163/47) ja tiedän, että jotkut pitävät liian laihana, mutta en siitä juuri perusta, pääasia, että oma mies pitää ja ehkä joskus joku muukin.

Yhteistyössä