R
rasvie
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras toisesta ketjusta:Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:Ja samalla voitasi kysä mikä on sitä omaa aikaa?
Kun tuntuu tätä palstaa lukiessa ettei se kapassa käynti voi olla omaa aikaa jos sinne ilman lapsia menet.
Sama jos pidät siivoamisesta ja heität porukat pihalle että saat siivota,
ei se ole omaa aikaa
ainakaan palstalaisten mukaan
no jos joku tulee kertomaan kuinka lähtee tyttöjen kesken dokaamaan niin se on kyllä hyväksyttävää
ja sitä omaa aikaa
kehutaan muidenkin toimesta kuinka onkin hyvä kun saat omaa aikaa.
Eli yhteenvetona minun on pakko sanoa että
sen mitä tällä palstalla olen vieraillut on
oma aika vain ryyppäämistä
ja jos nautit jostain muusta niin
sinun pitää hyväksyä tosiasiat ja todeta että sinulla ei ole omaa aikaa.
Miks musta tuntuu että tää on tuosta toisesta ketjusta? Jos mua tarkoitat, niin mä en kertaakaan puhunut ryyppäämisestä mitään!!!!!! Mulle vaan ei omaa aikaa todellakaan ole mikään kaupassa käynti ja vielä vähemmän siivoaminen.
Mä ymmärrän sua täysin. Ei kotityöt (kaupassakäynti ja siivoaminen) ole sellaista rentouttavaa omaa aikaa kuin vaikkapa kävelylenkki ilman lapsia, jumppatunti, juttelu ystävien kanssa tms. Jos mieskin saa käydä harrastuksissaan (ja olla ilman lapsia), niin miksi naisen oma aika olisi sitten vain siivousta ja kaupassakäyntiä ja ruualaittoa ja lasten kanssa puuhastelua? Jos luulisi että mies haluisi olla lasten kanssa edes silloin kun äiti harrastaa jos kerran on paljon töissä eikä silloin näe lapsia.
Ihmiset on erilaisia. Mua ei ainakaan mikään muu rentouta niin paljon kun siivous