Naisen orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen

Vieras
Haluaisin saada useammin tai vaikka aina orgasmin mutta en ole saanu kun kerran ja se oli jotain aivan ihanaa...haluan kokea sitä paljon vielä tulevaisuudessa...miksi en saa orgasmia helposti?Rakastan seksiä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 09:14 Nainen kirjoitti:
Haluaisin saada useammin tai vaikka aina orgasmin mutta en ole saanu kun kerran ja se oli jotain aivan ihanaa...haluan kokea sitä paljon vielä tulevaisuudessa...miksi en saa orgasmia helposti?Rakastan seksiä..

Oliskos suuseksistä / sormihyäilystä ennen yhdyntää apua?

Tai klitan hyväilystä yhdynnän aikana?

Kaikkea niitä tehty....ei vaan tuu..en si tiiä onko miehet olleet hätäisiä...eikä malttaneet tehdä naiselle loppuun asti kunnolla hyvää..ja onko miehet ees olleet kovin osaavia??Harmittaa...sormeillen sain orkun ja vain kerran..eräälle miehelle....en itseänikin tyydyttäessä saa...miksiköhän?Ja nautin niin seksistä...huoh...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 09:50 Nainen kirjoitti:
Kaikkea niitä tehty....ei vaan tuu..en si tiiä onko miehet olleet hätäisiä...eikä malttaneet tehdä naiselle loppuun asti kunnolla hyvää..ja onko miehet ees olleet kovin osaavia??Harmittaa...sormeillen sain orkun ja vain kerran..eräälle miehelle....en itseänikin tyydyttäessä saa...miksiköhän?Ja nautin niin seksistä...huoh...

Harmi. En ole mikään "tohtori", mutta olen kuullut, että jollain naisilla pitää hyväillä todella kauna, että saa orgasmin.

Ja sitten kun on muutaman kerran ssanut, niin alkaa saamaan herkemmin jatkossakin.

Eräs mies oli päättänyt antaa naiselleen orgasmin ja ajatellut, että hyväilee niin kauan, että tulee, vaikka menisi 2 h. Ja niin nainen sai.

Itse olen huomannut, että saattaa mennä jopa 1 h joskus pelkässä esileikissä. Jos 1 h hyväilee naista kunnolla, niin luulisin, että useimmat saa siinä ajassa.

Harjoittele ensin saamaan yksin. On helpompaa sitten rakastellessakin saada "langan päästä kiinni" kun huomaa itsekseen, miten oma vartalo toimii... :) Liian usein ajatellaan, että miehen pitää antaa naiselle orgasmi. Ei paraskaan mies voi sitä antaa, jos ei nainen itse ole hommassa aktiivisesti mukana.
Vinkkejä itsetyydytykseen: Rauhallinen paikka, ei pelkoa yllätetyksi tulemisesta, liukuvoidetta tai öljyä, hieromasauva klitan kiihottamiseen (toimii!), rento mieli ja vilkas mielikuvitus. ;) Orkun saavuttamiseksi naisen on tavallaan päästävä tietyn "rajan" yli, ja se voi olla vaikeaa jos on voimakas itsekontrolli tai esim. mielessä pyörii huolia. Siis aivot narikkaan hetkeksi! :D

Juuri näin...uskon siihen itsekin...että aluksi pitäisi pitkään ennekuin saapi...ja myöhemmin sen saaminen herkistyy...se orgasmin saaminen vaan oli niin taivaallista..koko kroppa tärisi tutisi..oih sentää..pelkkä ajatuskin saa.....veden kielelle :) kiitos muuten että kommentoit asiaa.. :) :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2006 klo 09:59 Nainen kirjoitti:
Juuri näin...uskon siihen itsekin...että aluksi pitäisi pitkään ennekuin saapi...ja myöhemmin sen saaminen herkistyy...se orgasmin saaminen vaan oli niin taivaallista..koko kroppa tärisi tutisi..oih sentää..pelkkä ajatuskin saa.....veden kielelle :) kiitos muuten että kommentoit asiaa.. :) :hug:

Eipä kestä kiitellä.

Saattaa olla naisten neuvoista sinulle enmmäkin apua.

Naisen orgasia katsellessa voisin väittää, että me miehet emme voi ikään kokea niin voimakkaita ja koko kehoa värisyttäviä orgasmeja.

Kiitos Kittyllekin vinkeistä....en ole teini..ikää tosin on..siltikään onnistumatta orgasmin saannissa..mutta yritys jatkunee..kiitos vastanneille...Hyvää kevättä:)

Ensin alottaa mies selkähieronnan hellän sellasen ja suukot mukana,sillä itse rentoudun tulevaan :D Sit jatketaan suuseksillä ja panossa supistelen #&%?$!* ja yes onnistuu yleensä80pro :p seksikumppaneita oli"paljon :whistle: ennen aviomiesta,mutta ensimmäisen orkkuni sain oman kullan alla,tai päällä en muista.Ratsastaessa saa klitorista paremmin hinkattua mieheen.Kokeilkaa kaikkee kivaa. Toivon että löydät oikeen tien =) Muutama kaveri joka ei ole koskaan saanut orkkuja ja ikää toisella 40 ja miehiä ollut hirrrrveesti.

Mä oon sitä mieltä ja on omakohtaista kokemustakin, että mies pitää olla just se oikee jos on vaikeuksia saada orgasmi. Minun seksipartnerit mahtuu yhteen käteen ja edellisen poikaystäväni kanssa seurusteltiin 3-vuotta, mutta en ikinä ole saanut orgasmeja kuin nykyisen mieheni. Vuosi ollaan seurusteltu eikä ole tarvinnut kärsiä orgasmi vaikeuksista...

Kannattaa tosiaan harjoitella ensin yksin niin kuin jo aikaisemminkin neuvottiin. Ja sitten yksi tärkeä pointti on myö siinä, että yleensä orgasmi tulee helpoiten juuri silloin kun sitä ei odota. Eli jos yhdynnän ainoana tarkoituksena on orgasmin saaminen, sitä ei välttämättä saa...

Onko sinulla ap käytössä hormonaalinen ehkäisy?
Mulla oli hankaluuksia saada orgasmi, kun käytin ehkäisyrengasta. Sitten jätin hormonaalisen ehkäisyn pois ja orgasmi tulee todella helposti.