naisen orgasmivaikeudet (prkleen epilepsialääkkeet!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asiallisia kommentteja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asiallisia kommentteja kiitos

Vieras
Nyt alkaa hihat palaa. Eihän se seksi ja orgasmit maailman tärkein asia ole... mutta aika tärkeä ainakin. Ongelmani on seuraavanlainen. Olen 24 vuotias epileptikkonainen. Elämä suurinpiirtein muuten hyvin... paitsi: epilepsialääkkeiden ohjeissa sanotaan niiden voivan aiheuttaa muutoksia seksihaluissa ja impotenssia ym. Niin ne todella minun kohdallani tekevät. Vaikka halujakin vielä olisi, orgasmi on vaikea saada ja kun sen saan, on se 'aivastus' entiseen verrattuna. (syy on varma: epilepsialääkkeet. Ne ovat ehkä aiheuttaneet jotai...ööö...miksi ne aiheuttavat haluttomuutta? Hormonaaliset sivuvaikutukset??? Pyydän, älkää esittäkö= epäilkö muita syitä. Siitä ei nyt ole apua.)

Olen etsiny tietoa haluttomuudesta ja orgasmivaikeuksista. Aina sama juttu. Tietoa siitä, mikä aiheuttaa haluttomuutta, orgasmivaikeuksia ym. löytyy yllinkyllin. Neuvoja hoitaa löytyy kovin vähän. Aina samaa länkytystä: Monet asiat vaikuttavat seksuaalisuuteen pälä pälä pälä...kuten esim. psyyke ja epilepsialääkkeet. pälä pälä pälä.

En myöskään tarvi enää aikaa. Älkää ehdotelko, että kyllä 'se' sieltä tulee kun on tullakseen. 'Ei tule' niin ei tule.

Samasta kärsivät: Mistä/ miten olette apua vaivaanne saaneet? Jos haen apua esim. gynekologilta mitä/ miten saan apua?

Täältä löytyy suoranaisia törkykeskusteluja. Mikäli olisin kirjottanu mahdollisimman rivon ja räävittömän tekstin... ja pyytäny äärimmäisen törkeitä, irstaita ja rivoja vastauksia... Olisi asiani saanu huomiota. Vai mitä?

Ketjuja orgasmittomuudesta, haluttomuudesta ym löytyy. Ne liippaavat läheltä omaa asiaani, mutteivat kuitenkaa. Että olis ne neuvot olleet kalliit... mutta unohetaa koko juttu.

Ei kai osaa ongelmaasi vastata. Tunne on tuttu mielialalääkkeitä käyttäneenä. Edes omin käsin ei se orgasmi tahdo millään tulla, ja jos tulee, on vaisu.
Mutta apua siihen ei varmaankaan ole saatavilla. Ja sinun on pakko lääkkeitä käyttää. Olisiko mahdollista kokeilla jotain toista merkkiä? Lääkärin kanssa varmaan kannattaisi keskustella.

Jep, niin se on...huomasin minäkin tämän aloituksen mutta mitäpä siihen oilisi kannattanut vastata jos ei osaa auttaa....tuskin kukaan V....kseen jätti vastaamatta.

Täällä tulee välillä sellainen olo, ettei mitään uskalla sanoa, kun ei ole mitään tarpeeksi fiksua sanottavaa. Ainakin tällaisella aremmalla, joka ensin vuosia vain lueskeli palstoja, eikä uskaltanut ikinä kirjoittaa. Ketäpä mun jutut kiinnostaisi. Sitten kun tulee haukutuksi, sitä alkaa harkita puhua enää itsekseen.. Mutta pakko oli tähänkin käydä vastaamassa, kun kukaan muu ei ollut sitä tehnyt. Mutta kenties kannattaa siirtyä vaihtuviin nikkeihin, vaikka itse olen aina pitänyt omalla nimimerkillä kirjoittavista. On helpompi suhtautua, kun muistaa taustoja.

ANTAKAA IHAN MILLAISIA NEUVOJA TAHANSA. ASIALLISEE SÄVYY, ASIATTOMIA, FLIRTTAILEVIA, TÖRKEITÄ...ihan millaisia vaa.

Miten olette saaneet seksielämäänne ylipäätänsä paremmaksi. (kumppanin vaihto, tai edes kimppakiva ei tuu kyseesee...tai empä oo muutes kokeillu, oonko jääny paljosta paitsi???)

No et ole jäänyt mistään paitsi. Kimppakiva voi olla extreme- keino hakea jotain kiihotusta, (kokeillut olen) mutta tuskin ongelmaasi auttaa, mikäli nuo lääkkeet ongelmasi aiheuttavat. Kuten sanoin, ainakin mielialalääkkeissä, sivuvaikutukset, riippumatta siitä, mitä tuoteselosteessa on mainittu, vaihtelevat henkilön ja annostuksen mukaan. Toisille tulee, toisille ei. Mukana voi olla myös placebovaikutusta, ei kannata uskoa liikaa mitä käyttäjät sanovat.. Toisille joku lääke aiheuttaa aivan kauheita, toiselle taas ei.
itse olen lääkevastainen, minkä suhteen lääkärit taitavat usein repiä pelihousunsa..
Eikös epilepsiaankin ole eri periaatteella vaikuttavia lääkkeitä, joten mistäs sitä tietää, kun kokeilee toista. Itse uskon, että ongelmasi on todellinen, lääkkeet vaikuttavat ihan oikeastikin, jos huono tuuri käy.

Yhteistyössä