Naiset juttuseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 747
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Hän kävi hississä niin kuumana että luulin joutuvani antautumaan siellä. Hän riisui hameeni hississä ja juoksin pitkin käytävää hameella peitellen itseäni. Arvaa katsoiko yksi pariskunta kun takaa kaikki näkyvillä?

On se ollut mukava näky.......Se ei ole ensi kerta hotellien käytävillä, minä olen nähnyt parin täydessä tuohussa......Eivät olleet mitenkään hämillään, sanoin että jatkakaa!!!
En löytänyt teidän kuva/kuvia 31.3 päivämäärällä...???

Oliko tirkistelijöitä ovella.....?? Oliko miehesi vieraan naisen kanssa muhinoimassa?
Teillä varmaan oli kiihkeä ilta/yö....
Täytyy katsoa uudelleen, onhan ne samalla nimimerkillä kuin ennenkin?

Onhan se hyvä saada välillä vierasta, niin voi vertailla omansa.....Oliko kaveri hyvä ja raju rakastaja? Varmasti harrastitte seksiä kaikissa muodoissa......

Ainakin niin hyvä kuin miehenikin, sanoisin osaava , välillä rauhallisesti välillä rajusti . Kun huomasi minun olevan tulossa oli paikoillaan ja antoi minun nauttia.. Kysyi välillä mistä pidän ja keskittyi erityisesti klitorikseen sekä ollessani hänen päällään nojaten taakse työnsi sormensa sisääni hyväillen g-pistettäni wauuu...

Sitten oma mieskin tuntuu paremmalta, eikö niin...? Näinhän sen pitää mennä, välillä kysyä mistä pitää ja mitä haluaa....Eihän vieras voi heti tietää. Moni vain ajattelee tuollaisissa tapauksissa vain omia tarpeitaan. Ajattelee kunhan vain saa itse pussunsa tyhjäksi. Noin minäkin tekisin.....Tuntuu mukavalta....

Voit arvata että oma sai kyytiä loppuyönä. Vaikka alapääni oli turvonnut ja hellänä ...
Tämä kaveri pystyi kahteen aktiin silloin lyhyenajan sisällä. Lopetettuamme nousin ylös ja laitoin hameen pääälleni, lähdin takaisin ravintolaan etsimään miestäni, tämä kaveri jäi kalu sini-punaisena makaamaan vuoteelle.

Sinulle oli vasta alkulämmittelyä hänen kanssaan.....Kavari oli varmasti tyytyväinen!
Sinä menit ravintolaan...valuiko spermat kävellessä? Käytätkö ehkäisyä satunnaisissa suhteissa, kortsua? Seksi ei kyllä tunnu hyvältä kortsun kanssa, mutta joskus on pakko..
Kun laukeaa niin ei tunnu hyvältä, kun ei sperma pääse vapaasti lentämään....

Hissistä ulos tullessa valui pitkin reisiä... puristin reisiä yhteen annoin stay uppien pitsien imeä suurimmat... kun löysin mieheni hän levitti niitä pöydän alla reisieni ja pakaroitteni alueelle sekä jhuulilleni

Se tuntuu kuulemma hyvältä ja kiihottavalta kun spermat valuu ulos.....Olen kuullut sanottavan. Menittekö heti huoneeseen jatkamaan miehesi kanssa, vai oltiteko vielä tanssimassa? Rakastelitteko samoilla "liukkailla", vai kävitkö suihkussa?

Miehestä ei tunnu hyvälle kortsun kanssa, sitä tarkoitin.... On ahdistava tunne, kortsu puristaa. Mitäpä turhia, kiihottaa vaan entisestään kun on kiiman hajut.......Jotkut sanovat että kiihottaa jos on juuri naitu, hajut ja muut....

Juuri noin on.....!!! Tuli mieleen tuosta sperman valumisesta.......Poikamiehenä ollessa kävi luonani aina ruokatunnilla yksi nainen.......Rakastelimme joka kerta. Hän sanoi miten on mukava olla loppupäivä töissä.....

Tuosta kondoomista muistui mielee kun nuorempana olin erään kaverin luona yötä , no siihenhän se ajautui me kiihkoissamme touhusimme , kunnes kaverilta tuli. Kun kalu lurpsahti pois sisältä ei ollutklaan kondoomia enään..... ei muuta kuin valot täysille ja etsimään , en löytänyt joten hän jotkoi , kämppäkaveri siis hänen samassa huoneessa ja minä pillu auki täysissä valoissa . arvaa hävettikö?

Tuollaista sattuu......Se on heti vedettävä ulos ettei erektio laske. Joskus voi luiskahtaa pois vaikka seisoisi.....Löytikö kortsu, vai pitikö mennä gynelle.....??

Status
Viestiketju on suljettu.