Naiset juttuseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 747
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Onhan se ihan jees......!! Hetken päästä uudelleen liukkaaseen pimppiin, eikö niin?
Kuten eilen kerroin, tämä nainen mikä kävi ruokatunnilla luonani. Kertoi miten se on mukava tunne kun spermat valuu.....

Kyllä nainen pystyy nautiskelemaan vaikka kuinka pitkään, etenkin jos pimppi säilyy liukkaana joko omista tai miehen eritteistä. Eräs mies aikoinaan krapula päiten nai minua vaikka kuinka kauan , ei varmaan saanut irtoamaan, monta päivää pimppa aristeli ja oli punainen.
Tietysti riippuu tilanteesta milloin mukavaa jos valuu, valkoiset housut ja stringit paljastaa ...

Näin on, ei oikein kesällä minimekossa ja stringeissä......!!!
Sinulla paituli........Minulla myös oloasun huosut, alla ei pikkukalsareita......Sopii hyvin heilumaan, ei purista. Kotona en tykkää että vaatteet kiristää......

En myöskään nauti kiristävistä vaatteista kotona.. Pelkät oloasun housut minullakin.
Kerroin varmaan miten minulla on bikinit (valkoiset) jotka kastuessa paljastavat lähes kaiken? Inglesissä olimme dyyneillä mieheni kanssa ja kävimme hieman kumpareen suojassa . no kun lähdimme oluelle ja minä laitoin alaosan jalkaani kaikkihan valui housuihin olin housuissa pimpa "näkyvillä".

Kerroit, on ollut mukava näky!! Eipä se siellä haitta, tuskin oli tuttuja. Muistan kauan sitten Palmasissa nuorena miehenä, iskimme rannalta paikalliset neidot.... Tämä neito oli niin kiihkeä, kun hän huomasi että minulla seisoi.......Hän rupesi tyydyttämään minua kädellään... Ei sitä kukaan huomannut, siinä ne spermat lenti hiekalle.....

Ei siettä helposti törmää tuttuihin, eroottista aurinkolasien suojassa katsella ja levitellä itseään . Varma keno saada hämminki jos ottaa oman miehen kalun käteensä tai laittaa sormensa klitorikselle samalla hiljaa hyväillen. Siellä dyynin suojassa oli ihanaa olin päällä ratsastamassa , vain muutama käveli läheltä ohi.

Siellä tapahtuu kaikenlaista, harva niihin kiinnittää huomiota. Olisi mkava jatkaa päästiin juuri tunnelmaan, alkoi tehdä mieli. Oloasun huosut pullottaa........
Kaveri juuri soitti, tulee kohta. Tehdään hyvää itsellemme, kun on mahdollisuus.
Tavataan taas......Pusuja sinulle ja paitulin alle myös!!!!
Hei vaan........!!!!

Hei vaan, vai vielä töissä. Ajettelin jos vaikka olet ollut aamussa ja nyt kotona.
Kuinka muuten voit? Aurinko saa himot hyrräämään, kaupungilla alkaa naiset kuoriutua talviturkeistaan.

Se on totta! Kuten vesi alkaa virrata puroissa, niin verikin kiertää vilkkaasti joka paikassa. Pian pääsee vaikka luontoon harrastamaan "lintu bongausta."

Mielelläni......!!!! Tuli sellainen villi ajatus mieleen. Kun olet työssä, olisi kiva mennä vaikka liinavaate varastoon ja avata sinun takkisi ja ottaa sinut takaa päin.....

Alkuperäinen kirjoittaja Mies 747:
Mielelläni......!!!! Tuli sellainen villi ajatus mieleen. Kun olet työssä, olisi kiva mennä vaikka liinavaate varastoon ja avata sinun takkisi ja ottaa sinut takaa päin.....

Vedä kätees äläkä naisesta haaveile. Olet pelkkä runkku joka ei saa naista.

Status
Viestiketju on suljettu.