Naiset juttuseuraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 747
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Minulla tänään tälläiset sportti liivit, edestä aukeavat. Taitaisit innostua kun juuri nyt takin raosta näkyy haarat , stringin toinen puoli uponnut väliin.....

Ai, ai.....mitkä näkymät!!!!! Olisi tosi mukavaa olla kanssasi......Avaisin samalla liivin hakaset, saisin hiero nännejä......penikseni uppoaisi kuin tyhjää vain.......
Oletko harrastanut seksiä työpaikalla? Ai niin se lääkintävahtimestari, meinasin unohtaa...

Pöydällä onkin hyvä, sopivalla korkeudella......Jalat vain olkapäille ja siitä....!!!! Tai takaapäin, molemmat käy......Tässä täytyy illalla laittaa vaimo koville, kuinkas sinä meinaat?

Se tapahtui muistaakseni niin että makasin selälläni tässä pöydällä kun teimme sitä . Varmaan aivan ensi kertoja , muistan miten hän katsoi koko ajan mihin työnsi. Minulla yksinäinen ilta ellen kutsu likkakaveria kylään , mies matkoilla.

Voisimpa tulla luoksesi, keksisimme mukavia leikkejä.....!!! Aiotko lähteä baanelle jos likkakaverin kanssa innostutte??? Vieras tekisi hyvää, vaikka vähän pienempikin. Tai tyttörakkautta....Miltä tämä tuntuisi paremman puutteessa.....??

Eikö tunnu nyt ajankohtaiselta???? Minusta se on kaunista katseltavaa ja mennä itse mukaan......Kunhan heitin ajatuksen. Olen kertonutkin kun joskus ollut kahden naisen kanssa, oli kokemisen arvoinen.

Hieman hankala lähestyä asiaa, ettei tule väärin käsityksiä...
Kenties joku viinipullo ja eroottinen elokuva taustalle...?
Nyt kyllä jutut liikkuu alueella jossa stringit tosi epämukavasti!!

Kumminkin voisit hänen kanssaan olla.......Jos olisi kauhen mieliteko ja vähän huppelissa molemmat. Kumminkin molemmat täytyy olla samalla aaltopituudella. Vai tyytysitkö mieluummin itsetyydytykseen....? Heitä stringit pois, huomaako kukaan????

Oletko tehnyt itsetyydytystä toiste naisten läsnä ollessa....?? Tekisikö mieli heittää stingit pois? Oletko kaun vielä töissä?
Minulle on vierasta tyydyttää itseä toisen miehen nähden, ei käy mutta naisen nähden nautittavaa....

Olisi mukava olla pöydän alla ja katsoa sinua......Ei se kyllä katsomiseen jäisi, tekisin muuta kivaa....Uskotko jos ehdottaisit tälle likkakaverille seksiä, miten hän reakoisi? Jos tyydytätte itseänne, siitähän se luonnollisesti lähtisi. Molemmat auttaisi toistaan....Eikö niin?

Varmasti tuli sinulle vielä kiihottuneempi olo......Lämmitä vaan ja kutsu kaveri kylään, siitä se lähtee luonnostaan. Olisi mukava olla teidän seurassa......!!!!
Pitää minunkin ruveta laitaa ruokaa, kun vaimo tulee kotiin.
Yritän ehtiä aamusta johonkin aikaan, sitten kerrot kuinka kävi. Tehdäänkö näin?

Status
Viestiketju on suljettu.