Näkyykö huutiksen haulla vain muiden kohteet ei omat?

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
tai siis luulen että pitäisi näkyä kyllä kaikki mutta... :headwall: Stressaan tässä, kun mulla on siellä yksi kohde mitä ihmettelen miksei tule huutoja, ja siis en saa sitä millään haulla näkymään! Kummakos se on jos ei sitä kukaan löydä :kieh:

No siis kyllä löydän kohteeni oman sivun kautta tietysti. Mutta nimenomaan testasin sitä, jos haen oletettavasti yleisimmillä sanoilla kohteita, joiden joukossa omani on, niinkuin kuka tahansa varteen otettava ostaja, että kuinka pitkä lista tulee,...siis siksi kokeilin että näen onko paljon samantyyppisiä kohteita. Mutta mun kohde ei näy ollenkaan siinä listassa. ja laitoin siis suoraan kohteen otsikossa esiintyvät sanat.

4.1. Tietysti on vielä aikaistakin mutta kun itte ainakin yleensä haen huutiksesta jotain "täsmähakuna" eli esim. vaatepakettia tietyllä koolla. JOten silloin olis kiva että tuo munkin kohde näkyy tuloksissa... :whistle: Huomasin että mulla on otsikkoon kirjoitettuna 110-116cm yhtenä pötkönä eli luulin että se vaikuttaa tuloksiin, lisäsin sitten kohteeseen hakusanoja varalta. Mutta ei näy vieläkään haulla :headwall:

Sama kai olisi laittaa näyteikkunaan...

Yhteistyössä