Näkyykö raskaus testissä, jos menkatkin tulevat normaalisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voiko mahdollinen raskaus näkyä testissä, jos menkat tulevat normaalisti? Eli voiko menkat ikään kuin poissulkea raskauden näkymisen testissä, lähinnä mietin et jos menkatkin tulee niin pysyykö raskaushormonitkin piilossa?

Mulla vaan maha turpoaa ihan käsittämättömästi ja pahoinvointia/väsymystä/huimausta,
mutta menkat ne vaan on taas vierailulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voiko mahdollinen raskaus näkyä testissä, jos menkat tulevat normaalisti? Eli voiko menkat ikään kuin poissulkea raskauden näkymisen testissä, lähinnä mietin et jos menkatkin tulee niin pysyykö raskaushormonitkin piilossa?

Mulla vaan maha turpoaa ihan käsittämättömästi ja pahoinvointia/väsymystä/huimausta,

Jos et oo raskaana, niin onko sulla närästystä ja muita mahavaivoja kuin turvotus? Itse kärsin jostain suolen ärtymisestä, joka oireili vatsan turpoamisena, pahoinvointina ja närästyksestä. Ja oli se väsyttävääkin.

Jos et oo raskaana, niin onko sulla närästystä ja muita mahavaivoja kuin turvotus? Itse kärsin jostain suolen ärtymisestä, joka oireili vatsan turpoamisena, pahoinvointina ja närästyksestä. Ja oli se väsyttävääkin.

Ei ole muita vaivoja, joista voisin olettaa turvotuksen yms. johtuvan. :/

Stressikin voi tehdä tuon kaiken,sillä mä en ole raskaana ja jos en tietäisi etten olisi niin luulisin odottavani kun ihan samanlaiset oireet kun raskaana ollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei ole muita vaivoja, joista voisin olettaa turvotuksen yms. johtuvan. :/

Väillä keho reagoi niinkuin sen toivoisi reagoivan. Eli ihminen joka niiiiin kovasti haluaisi olla raskaana saa itselleen aikaan raskausoireita. Eli pahoinvointia, mielitekoja jen. Turpoaminen kuuluu omasta mielestä myös kuukautisten oireisiin. Itsellä ainakin kuukautisoireissa samoja piirteitä kuin raskaana ollessa. Paha olo, turvotus, väsymys, vatsa kipeä.

Varmimman vastauksen raskaana olosta saa verestä tehdystä raskaustestistä. Eli esim jos työterveyshuolto antaa ottaa testin niin sinne. Terveyskeskuksissa on kai aika nihkeitä asian suhteen - tosin kunnasta riippuen.

Yhteistyössä