V
vieras
Vieras
Tommosia ne äidit on.. omat aikuiset lapset on niille kuin pikkulapsia joita pitää neuvoa ja ohjata.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:sitten olis vielä yksi juttu mikä kaivaa mieltä...en vaan tie kannattaako mun täällä siitä puhua..![]()
noooh...
mummu ja pappa olisi viemässä likkaa kolmårdeniin (se eläinpuisto ) ens vuoden elokuulla. sanoin että kylläpä tuo meidän poika siiloin on jo niin iso,että ymmärtää sen että sisko pääsee laivalle ja eläinpuistoon mummum ja papan kanssa,mutta poikaa ei huolita mukaanpoika olisi silloin jo 3v10kk vanha..piirua vaille 4v. kyllä likkaa veivät viime vuonna tykkimäkeen ja hän oli silloin 4v.
olenko niuho,jos sanon että molemmat tai ei kumpaakaan? :ashamed:
kun minusta tuntuu tosi pahalle pojan puolesta,etteivät tätä halua mukaan.![]()
voihan tosin olla,että mummun mieli muuttuu tässä vuoden aikana...
Mä sanoisin suoraan että joko molemmat muksut mukaan tai kumpikaan ei lähde... epäreilua oisi toista kohtaan! Eri asia jos toinen olisi vielä tosi pieni..
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:sitten olis vielä yksi juttu mikä kaivaa mieltä...en vaan tie kannattaako mun täällä siitä puhua..![]()
noooh...
mummu ja pappa olisi viemässä likkaa kolmårdeniin (se eläinpuisto ) ens vuoden elokuulla. sanoin että kylläpä tuo meidän poika siiloin on jo niin iso,että ymmärtää sen että sisko pääsee laivalle ja eläinpuistoon mummum ja papan kanssa,mutta poikaa ei huolita mukaanpoika olisi silloin jo 3v10kk vanha..piirua vaille 4v. kyllä likkaa veivät viime vuonna tykkimäkeen ja hän oli silloin 4v.
Mä sanoisin suoraan että joko molemmat muksut mukaan tai kumpikaan ei lähde... epäreilua oisi toista kohtaan! Eri asia jos toinen olisi vielä tosi pieni..
tätä mieltä minäkin. huvipuistoon tms, ei tuo poika ole vielä 'valmis' joten tän reissun ymmärsin,että tekivät iha kolmestaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:sitten olis vielä yksi juttu mikä kaivaa mieltä...en vaan tie kannattaako mun täällä siitä puhua..![]()
noooh...