nappasinko nyt turhaan herneitä nenuuni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: Tunnistan oman äitini kirjoituksestasi....
Joka kerta kun äitini näkee lapseni, niin ensimmäisenä: onpa kirkkaat silmät, sillä on kuumetta!! Kipeä se on!! :kieh: Aina on siis meidän lapset kipeitä jos mummolta kysyy!!
Nuorin poika, 3 kk, on melkein ilmaa mummolle. Pakosta pitää hetken jos syliin lykkään, mutta muuten ei mitään ettei vain esikoinen tule mustasukkaiseksi. Olen koittanut sanoa että kyllä vähän täytyy pitää kuopustakin sylissä yms. että tottuu esikoinen myös siihen mutta. Pappa kerran antoi pusun kuopukselle niin mummo karjui että EI SAA ANTAA, ESIKOINEN SUUTTUU! |O |O |O
Voi voi sentään noita äitejä!!! Anoppi ihan eri maata, vaikka, jos nyt jotain negatiivista hakee, niin taas palluttaa liikaa kuopusta esikoisen nähden.

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
sitten olis vielä yksi juttu mikä kaivaa mieltä...en vaan tie kannattaako mun täällä siitä puhua.. :whistle:

noooh...

mummu ja pappa olisi viemässä likkaa kolmårdeniin (se eläinpuisto ) ens vuoden elokuulla. sanoin että kylläpä tuo meidän poika siiloin on jo niin iso,että ymmärtää sen että sisko pääsee laivalle ja eläinpuistoon mummum ja papan kanssa,mutta poikaa ei huolita mukaan :( poika olisi silloin jo 3v10kk vanha..piirua vaille 4v. kyllä likkaa veivät viime vuonna tykkimäkeen ja hän oli silloin 4v.
olenko niuho,jos sanon että molemmat tai ei kumpaakaan? :ashamed:
kun minusta tuntuu tosi pahalle pojan puolesta,etteivät tätä halua mukaan. :(

voihan tosin olla,että mummun mieli muuttuu tässä vuoden aikana...

Mä sanoisin suoraan että joko molemmat muksut mukaan tai kumpikaan ei lähde... epäreilua oisi toista kohtaan! Eri asia jos toinen olisi vielä tosi pieni..

tätä mieltä minäkin. huvipuistoon tms, ei tuo poika ole vielä 'valmis' joten tän reissun ymmärsin,että tekivät iha kolmestaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
sitten olis vielä yksi juttu mikä kaivaa mieltä...en vaan tie kannattaako mun täällä siitä puhua.. :whistle:

noooh...

mummu ja pappa olisi viemässä likkaa kolmårdeniin (se eläinpuisto ) ens vuoden elokuulla. sanoin että kylläpä tuo meidän poika siiloin on jo niin iso,että ymmärtää sen että sisko pääsee laivalle ja eläinpuistoon mummum ja papan kanssa,mutta poikaa ei huolita mukaan :( poika olisi silloin jo 3v10kk vanha..piirua vaille 4v. kyllä likkaa veivät viime vuonna tykkimäkeen ja hän oli silloin 4v.

Mä sanoisin suoraan että joko molemmat muksut mukaan tai kumpikaan ei lähde... epäreilua oisi toista kohtaan! Eri asia jos toinen olisi vielä tosi pieni..

tätä mieltä minäkin. huvipuistoon tms, ei tuo poika ole vielä 'valmis' joten tän reissun ymmärsin,että tekivät iha kolmestaan :)

Joo huvipuisto ei niin välttämätön, mutta tuon ikäisellehän eläinpuisto on aivan ihanteellinen... Meidän poitsu 1v 10kk rakastaa katsella eläimiä, telkkaristakin kattoo aina eläin ohjelmia...

noooh...

meillä vähän sama juttu.esikoinen on aina kesäisin ollu miehen äidin mukana asuntoautolla leirintäalueella viikonloppuisin.nyt nuorempi neiti täyttää 2 ja tajuaa jo että sisko saa jäädä(nosti yksi viikonloppu hirveän metelin kun ei saanut jäädä siskon kanssa)
nyt sit sanottiin anopille että jos pienempi ei pääse ensi kesänä mukaan,ei lähde isompikaan.
tänä kesänä on ollu niin vähän hyviä viikonloppuja joten esikoinenkaan ei ole päässy mukaan.

Yhteistyössä