Narautin tai yritin narauttaa sen treffikaverin, onko mulla iltaisin liian tylsää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla tuli kamalan myötähäpeän lisäks ihan oikeesti hirmu sääli tota emilyniä. :( voi kun joku häntä joskus rakastaisi ihan oikeesti. :( surullista ajauta tollaseksi yhteishyväksi kun niin kovin janoaa hyväksyntää ja rakkautta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja tiedättekö:
mulla tuli kamalan myötähäpeän lisäks ihan oikeesti hirmu sääli tota emilyniä. :( voi kun joku häntä joskus rakastaisi ihan oikeesti. :( surullista ajauta tollaseksi yhteishyväksi kun niin kovin janoaa hyväksyntää ja rakkautta. :(

Vai että oikein yhteishyvä, huh hui. Ei ole mielestäni paha saldo, jos puolen vuoden aikana on muutaman miehen kanssa pöllyyttänyt lakanoita. Ai niin, paitsi siveellisten palstamammojen mielestä.. harmi että joillekin seksi on hyväksynnän ja rakkauden hakua, toiset nauttii siitä fyysisesti. Noh, muitten moraalikäsitykset ei saa mua selibaattiin ryhtymään B)

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Vai että oikein yhteishyvä, huh hui. Ei ole mielestäni paha saldo, jos puolen vuoden aikana on muutaman miehen kanssa pöllyyttänyt lakanoita. Ai niin, paitsi siveellisten palstamammojen mielestä.. harmi että joillekin seksi on hyväksynnän ja rakkauden hakua, toiset nauttii siitä fyysisesti. Noh, muitten moraalikäsitykset ei saa mua selibaattiin ryhtymään B)

----------------------

Jos mies on normaali nuorimies, jolla ei ole vielä mitään entisiä liittoja, hän varmasti tähtää alitajuisesti normaaliin, suomalaiseen perhe-elämään. Näin se vaan on, vaikka hän saattaa 25-30-vuotiaana ajatella huomattavasti lyhytnäköisemmin eikä tuota haluansa ydinperheeseen vielä niin aktiivisesti aja.

Olet tehnyt kolmen vuoden aikana kaksi lasta kahdelle eri isälle, joista molemmista olet vielä ehtinyt erota. Se ei ole mitenkään normaalia käytöstä vielä tänäkään päivänä, vaikka asian esittäisit miten positiivisena asiansa. Kun miehen pitää alkaa elättämään vähästä nettopalkastaan perhettä, niin ei häntä varmasti huvita ottaa siihen siivelle kahden vieraan uroksen poikasta. Eihän tuo sinun palkkasikaan sieltä parhaimmasta päästä ole.

Vaikka ei uskoisi, niin miehetkin kaipaavat tietynlaista vakautta ja turvallisuutta! Katsopa itseäsi: kaksi lasta kahdelle eri miehelle pikaisessa aikataulussa, huonot lähtökohdat, ei kiinnekohtia lapsuudenkotiin, jatkuvasti vaihtuvat asuinpaikat, valmius hypätä sänkyyn pikaisesti, ei vakituista työpaikkaa... Tuossa on jo pitkä lista, mihin kunnollinen nuori mies kiinnittää tahtomattaankin huolimatta sen jälkeen, kun se ensimmäinen ihastuspiikki ja kiihkein yhdyntäputki on ohitse.

Et herätä millään tavalla luottamusta! Ja vaikka perinteisesti ajatellaan, että miehet haluavat juuri seksiä ja passausta kotona, niin kyllä niilläkin on feminiiniset tarpeensa, jotka raapaisevat pintaa syvemmältä. Juuri niin kuin naisilla on seksuaaliset tarpeensa, vaikka niistä on vuosisatojen ajan vaiettu.

Jos tekisin sinuna jonkun parannuksen, niin ensimmäisenä lopettaisin nuo laveat paljastelut ja avoimet seksijuttusi netissä. Se ei anna sinusta mitenkään älykästä vaikutelmaa, sori nyt vaan. Toiseksi opiskelisin itselleni sen sairaanhoitajan tutkinnon tai hommaisin ainakin jatko-opiskelupaikan ammattikorkeaan, jotta olisi joku ylimääräinen kortti. Kolmanneksi hommaisin jonkun harrastuksen, joka kertoisi sinusta, että osaat jotakin muuta, mitä muut eivät. Ja viimeiseksi, kun tapaat miehen, käy edes muutama kerta treffeillä, ennen kuin annat saalistajalle periksi. Jos panettaa treffien jälkeen, niin pidä käsilaukussa vibraa ja ryntää vaikka saman tien naistenvessaan.

--------

Siis tajuan kyllä, ettei tavoitteenasi ole perinteinen parisuhde vaan tekstiesi perusteella haluat käyttäytyä kuin naispuolinen panomies. Se on tietysti erona, että haluaisit sen saman petikaverin. MUTTA KUN NE MIEHET VOIVAT KUITENKIN JOSSAKIN SIELUNSA SOPUKOISSA HALUTA OMAKOTITALON, HÄÄT, KAKSI LASTA, VIIKONLOPPUMATKOJA KORKEASAAREEN, PARI FARMARIAUTOA, KULTAISEN NOUTAJAN JA LASKETTELUKURSSIN PERHEEN PIENIMMILLE! Ja vaikka nimenomaisella hetkellä miehiä kiinnostaa vaan pelata pleikkaa, nussia ja juoda kaljaa, niin ennen kuin he sitovat itsensä sinuun edes panomielessä, niin he voivat miettiä, onko tuosta naaraasta pesänvartijaksi pidemmän päälle. Kaikki kun eivät ole ehtineet kokea edes kolmeenkymppiin mennessä tuota, mitä sinä, ja joitakin se avioliitto ja lapset voivat oikeasti kiehtoa edes salaa. Ja Suomi on kuule konservatiivinen yhteiskunta. Ei ole helppoa sanoa äitimammalle ja mummulle, että minä poika se menen naimisiin lähihoitajan kanssa, jolla on kaksi lasta kahdelle eri lapselle ja perinnötön koti. Tämä karrikoiden, mutta näin se vielä usein menee.

Olisiko mitään, jos alkaisit harrastaa panosuhteita vaan yhden illan tai viikonlopun juttuina? Ei mitään numeroiden vaihtelemisia tai muuta sontaa. Senkus panette ja nautitte. Tämä tietty tarkoittaa sitä, että miehiä on oltava enemmän. Mutta se ei sua varmaan haittaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jenis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Todellakin. Ei ikinä enää, tapahtui mitä vaan ;)
Sormet ristissä :D

Eiku jalat :D

Voiko niitä pitää ristissäkin :o

Voi ja kannattaakin välillä. Jatkuva ja monien miesten kanssa sänkyyn meneminen ilman tunteita on henkisesti kuluttavaa eikä siinä ainakaan omanarvontunto kasva. Sooloseksi on ihan hyvä vaihtoehto, kannattaa odotella että tapaa sellaisen miehen jonka oikeasti haluaa.

Tällä viisiin. Ja sitäkin vois ehkä miettiä, mitä kaikkea elämästään vieraille paljastaa...?

No esim. palsta ei tiedä puoliakaan :whistle:

Sitä suuremmalla syyllä. Kai sä tajuat, että nää tilitykset löytää esim. Googlella vielä vuosienkin päästä?

Jenis - sori, mutta en keksi mitään noloa tai hävettää näistä treffikertomuksista tai mistään muistakaan, pieni osa muuta elämää. Ja mitä vieraan äskeisiin teorioihin tulee siitä miten moni mies haluaa perinteistä perheidylliä - halutkoot, ne miehet eivät ole minua varten, eikä se minua edes haittaa. En myöskään etsi itselleni elättäjää tai miestä jonka tärkeimpiä arvoja on raha ja joka elää sen mukaan mitä muut ajattelevat, eikä välitä tosiasioista ja yksilöistä persoonina :)

Jos minä olisin perheetön 25-30-vuotias mies, niin haluaisin kyllä, että tyttöystävä voisi käyttää omilta menoiltaan jäävän palkkansa ravintolaillallisiin, leffoihin, ulkomaanmatkoihin sekä muuhun yhteiseen aikaan kanssani. Ei kurahaalareihin ja ihottumavoiteisiin.

Ja tuota sun perhekäyttäytymistä, Emilyn, ei voi irrottaa täysin sun persoonasta. Kyllä se oikeasti kertoo sinusta jotakin myös ihmisenä. Vai ajatteletko aina, että aivan sama, mitkä ovat ihmisen teot, kun persoona on tärkein. Kyllä se persoona ja teot kulkevat käsi kädessä. Harkintakyvyn puute ja impulsiivisuus. Se on osa sinun persoonaasi ja vaikuttaa monelle elämänalueelle. Sinun elämääsi ja niiden, jotka siihen päättävät tulla osallisiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vier:
Mitä sä haet näillä jatkuvilla miespaljastuksilla palstalla?

Mä en ymmärrä! Enkä mä ymmärrä myöskään sitä, miksi Emilynin täytyy käydä täällä kertomassa, että on ollut erossa 1-vuotiaastaan 2,5 viikkoa. Siis minkä takia?! Onko se joitakin yleistä reaktioiden testaamista vai jotakin epätoivoista siunauksen ja hyväksynnän hakemista omille teoille, kun ei osaa itse päättää, mikä on oikein ja väärin. Jotain ristiriitaista tossa on!

Alkuperäinen kirjoittaja sdaökhfa:
Jos minä olisin perheetön 25-30-vuotias mies, niin haluaisin kyllä, että tyttöystävä voisi käyttää omilta menoiltaan jäävän palkkansa ravintolaillallisiin, leffoihin, ulkomaanmatkoihin sekä muuhun yhteiseen aikaan kanssani. Ei kurahaalareihin ja ihottumavoiteisiin.

Ja tuota sun perhekäyttäytymistä, Emilyn, ei voi irrottaa täysin sun persoonasta. Kyllä se oikeasti kertoo sinusta jotakin myös ihmisenä. Vai ajatteletko aina, että aivan sama, mitkä ovat ihmisen teot, kun persoona on tärkein. Kyllä se persoona ja teot kulkevat käsi kädessä. Harkintakyvyn puute ja impulsiivisuus. Se on osa sinun persoonaasi ja vaikuttaa monelle elämänalueelle. Sinun elämääsi ja niiden, jotka siihen päättävät tulla osallisiksi.

Tässä päästään taas siihen, etten minä edes halua tuollaista miestä. Rahani riittävät hemmotteluihinkin, mutta eivät toki jatkuvaan matkusteluun, enkä sellaista edes kaipaa. Alkaisiko joku arvon vieras pikkuhiljaa ymmärtää, miksi en sitä parisuhdetta tällä hetkellä hakemalla hae tai kaipaa ;)

Ja lapseni ovat ihan vakaasti harkittuja eivätkä mitään impulsiivisia tekoja.

Alkuperäinen kirjoittaja sdaökhfa:

Sekin on jännä juttu, mitä vakaa harkinta kenellekin merkitsee? Kauanko olitkaan sen toisen kanssa ennen kuin hankkiuduit raskaaksi? Pari kuukautta? Moni ei ole vielä tuossa vaiheessa päässyt ravintolaillallisia pidemmälle.

Tässä päästään taas siihen, etten minä edes halua tuollaista miestä. Rahani riittävät hemmotteluihinkin, mutta eivät toki jatkuvaan matkusteluun, enkä sellaista edes kaipaa. Alkaisiko joku arvon vieras pikkuhiljaa ymmärtää, miksi en sitä parisuhdetta tällä hetkellä hakemalla hae tai kaipaa ;)

Ja lapseni ovat ihan vakaasti harkittuja eivätkä mitään impulsiivisia tekoja.

Jenis - sori, mutta en keksi mitään noloa tai hävettää näistä treffikertomuksista tai mistään muistakaan, pieni osa muuta elämää. Ja mitä vieraan äskeisiin teorioihin tulee siitä miten moni mies haluaa perinteistä perheidylliä - halutkoot, ne miehet eivät ole minua varten, eikä se minua edes haittaa. En myöskään etsi itselleni elättäjää tai miestä jonka tärkeimpiä arvoja on raha ja joka elää sen mukaan mitä muut ajattelevat, eikä välitä tosiasioista ja yksilöistä persoonina :)

Sä väläyttelet monesti miten sä olet poikkeava muista naisista ja nytkin väität ettei perinteiset perheidylliä haluavat miehet oo sua varten?Kerro ny meilleki miten sä eroot tavallisesta naisesta?Kuitenkin tykkäät kokata ja olla kotona perheen kaa,vaadit uskollisuutta ja kunnioitusta,sulla on ihan täsmälleen samoja ajatuksia,toiveita ja periaatteita kuin kaikilla muillakin.Et oo mitenkään erikoinen vaikka niin luulet.Sulle ei ole vain sattunu kohdalle sopivaa miestä,varmaan sun suhteet menee pilalle kun et luota,takuulla et tähänkään mieheen enää törmäile kun se on jo juossu sua pakoon maan alle.Miks sä näitä täällä tilität?Eikö sulla ole in real life oikeita ihmis ystäviä vai onko nekin vaan tylsiintyneet sun juttuihin?Sit sä pilkkaat elämissään ja parisuhteissa onnistuneita ihmisiä mammoiks jne.ja esim.yhdessä hääketjussa sanoit ettei kellään tuntemallas oo onnellista avioliittoo vaikka ne niin kuvitteleevat.Melko sairasta.

Niin, kummasti ne Emilynin miehet ovat löytäneet uuden naisen rinnalleen, vaikka Emilyn on kodin hengetär ja seksipeto samassa paketissa. Ja aika hassua on analysoida tuttavien parisuhteita huonoiksi, jos ne eivät HÄNTÄ miellytä. Minuakin kiinnostais tietää mihin Emilyn itseään oikein vertaa?

Turha kai edellisiin on kommentoida, kun sanoja vääristellään antaumuksella, joten jälleen kerran, lukekaapa tekstini tarkemmin tai uudelleen, turha sitä on jankuttaa jos joku ei yhdellä kertaa tajua, ei toisellakaan :) Väännetään nyt rautalangasta tähän vielä; se, että sanoin etten kadehdi kenenkään tutun avioliittoa kun yhdelläkään ei ole sellaista parisuhdetta jonka minä haluaisin, on muotoiltu edellisessä viestissä niin että "mielestäsi kenellekään ei ole ole onnellista parisuhdetta" Avot :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Ihan älytöntä tollanen testailu. Mitä ite miettisit tästä miehestä, jos hän sulle tekis samalla tavalla? Mulla nousis kyl karvat pystyyn ja ottasin hyvin äkkiä takapakkia, jos mulle joku tekis tolleen, siis joku satunnainen treffikumppani varsinkin.

Eihän mulla mitään hätää olisi, koska en toiselle valehtele. Ja tässäkin testailu osoitti sen, että ei savua ilman tulta. Musta ei lähde sitä savuakaan, koska olen rehellinen :flower:

Lol, ai et valehtele? Tekemäsi temppu on valehtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja pskd:
Ihan älytöntä tollanen testailu. Mitä ite miettisit tästä miehestä, jos hän sulle tekis samalla tavalla? Mulla nousis kyl karvat pystyyn ja ottasin hyvin äkkiä takapakkia, jos mulle joku tekis tolleen, siis joku satunnainen treffikumppani varsinkin.

Eihän mulla mitään hätää olisi, koska en toiselle valehtele. Ja tässäkin testailu osoitti sen, että ei savua ilman tulta. Musta ei lähde sitä savuakaan, koska olen rehellinen :flower:

Jos toinen kusettaa, on oikeutettua narauttamisen yhteydessä käyttää tällaisiakin keinoja :saint:

Kertoisiko joku viisas mulle, että miksi narauttaa mies jos kerran ei hänen kanssaan seurustele eikä haluakaan seurustella. En mä ainakaan silloin näkisi tuollaista vaivaa. Ap:n aloitus kyllä antaa sellaisen kuvan, että hän on todella kiinnostunut miehestä. Jos ei mies kiinnosta, niin sitten annetaan koko asian olla eikä tehdä tuollaisia vedätyksiä.

Tämä on sitten vain mun mielipiteeni ja tämän kuvan sain ap:sta.

Alkuperäinen kirjoittaja pskd:

Jos toinen kusettaa, on oikeutettua narauttamisen yhteydessä käyttää tällaisiakin keinoja :saint:

Älä sitten kutsu itseäsi rehelliseksi, kun et sitä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vier:
Mitä sä haet näillä jatkuvilla miespaljastuksilla palstalla?

Erittäin hyvä kysymys johon toivottavasti saamme Emilyniltä vastauksen. Kateutta näillä aloituksilla ei saa kyllä herätettyä vaan lähinnä kummastusta ja pahimmillaan jopa sääliä.

Väännetään nyt rautalangasta tähän vielä; se, että sanoin etten kadehdi kenenkään tutun avioliittoa kun yhdelläkään ei ole sellaista parisuhdetta jonka minä haluaisin, on muotoiltu edellisessä viestissä niin että "mielestäsi kenellekään ei ole ole onnellista parisuhdetta" Avot :wave:

Muuten asiaan puuttumatta - sä et kyllä voi tietää toisten parisuhteista juuri mitään. Parisuhteesta ja sen "laadusta" on perillä vain ne henkilöt jotka siihen parisuhteeseen kuuluu, ei kukaan muu.

Väännetään nyt rautalangasta tähän vielä; se, että sanoin etten kadehdi kenenkään tutun avioliittoa kun yhdelläkään ei ole sellaista parisuhdetta jonka minä haluaisin, on muotoiltu edellisessä viestissä niin että "mielestäsi kenellekään ei ole ole onnellista parisuhdetta" Avot :wave:

Muuten asiaan puuttumatta - sä et kyllä voi tietää toisten parisuhteista juuri mitään. Parisuhteesta ja sen "laadusta" on perillä vain ne henkilöt jotka siihen parisuhteeseen kuuluu, ei kukaan muu.

|O |O |O Ei jumakauta, rautalangasta väänsin ja ei silti mene perille :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä en näitä ap´n mieskuvioita oikein ole seurannut. Mutta onko tämä nyt se herra täydellinen mistä ap teki hiljattain avauksen? Se 3 päivän treffi?

Kahden päivät treffit, tarkkuutta hei ;)

Ja mitä mies "paljastuksiin" tulee, niin ei ole mielestäni sen kummempi puheenaihe kuin se että "mitä tänään syödään".

Yhteistyössä