Tiedän Narsistisuudesta liikaakin, kun Vanhempani ovat, huomasin, että Vanhempien Naapurit ovat kuin kissanpoikasia häntä koipien välissä vanhempieni läsnäollessa, mutta Isovanhemmat kun muutamia kertoja saapuivat, ni oli tukkapysytyssä ja kalpeana jo useampikin, ja kun katsoin lehtiin eilisiin, niin myös Sukupuuta, kun taaksepäin katselee, niin Narsistius Vain Pahenee, ja tässä maailmassa on oikeasti yli Miljardi Narsistin uhria, jokainen Ihminen on joskus joutunut kokemaan Narsistin vaikutuksen ja läsnäolon, muista, että et ole ainut Uhri, ja kun alat katsella ympärillesi, niin sitä on kokoajan ilmassa, enkä minäkään ole ainut joka menee muiden ihmisten läsnäollessa epävarmaksi, jos vanhempani kyttäävät selkäni miten minä osaan käyttäytyä muiden kanssa, kun he kotona sanovat aina, että miksi änkytät ja nielet sanoja, ja sanon, että kun te kyttäätte ja arvioitte ja menen siksi Noloksi ja vanhemmat huutavat, ettäse on kuule sinun omavikasi, jos muut Ihmiset vaikuttaa sinun Epävarmuuteesi ihmiskontakteissa ja mä sanoin, että mikä sitten saisi Epävarmaksi muu kuin joku Ihminen, puu, ilma , tuuli vai postilaatikko ? hehheh, Keskimäärin aikamonikin menee epävarmemmaksi, jos Vanhemmat kyttäävät kuinka lapsi on muiden seurassa ja vanhemmat katsovat kuinka se heidän onneton lapsi yrittää olla luontevasti muiden kanssa ja vanhemmat luulevat, että se lapsi pelkää muita ihmisiä, mutta se oikeasti pelkää, että Vanhemmat pitävät sitä silmällä...Heti, kun vanhemmat lähtevät, ni Lapsi kehtaa olla just niinkuin haluaa...

Isäni ja Äitini ovat Narsisteja, Isänisäni on Narsisti, Äidin Äiti on Narsisti vain lapsia kohtaan, koska hänen mies eli Äitin Isäni on alentava ja itsekäs Äidin äitiä kohtaan...Äitini sai turpiin äidiltään, koska kehui äidilleen Isäänsä, isäänsä joka on alentava äitini äitiä kohtaan, Isänisäni on Narsisti, mutta kun hän alkaa puhumaan omasta Äidistään, ni kyllä siinä vaiheessa hän on niin nolona ja näyttää kuvaa, jota säikähtää nykymaailmassa aivan jokainen vuosimallia 1886, ja vieläkin kaikki vapisee...Eli Narsistin lapset ovat tehneet sen Päätöksen, että heti kun olen vapaa, ni haluan päästä kerrankin itse rattiin...

Olinko oikeassa tästä teoriasta, että Uhri haluu tasottaa tilanteen ja kokea myös oman pystymisensä ja laittaa vahingon kiertämään saadakseen itselleen hengitys tilaa...Ainakun sanon, Vanhemmilleni että en enään nöyrry ja nostin Vanhempani seinään, isän vasemmalla kädellä ja äidin oikealla, ni molemmat huusivat, että sähän oot kuin mun vanhemmat ja isovanhemmat, eli vanhempani kuitenkin tuovat aina esille omat vanhemmat ja isovanhemmat, kun sanovat, että ei me olla kuitenkaan niin Narsisteja kuin Meidän Sukupuun Historia