V
Vepasto
Vieras
Oltiin äsken syömässä iltaruokaa. Mies tuli vähän myöhemmin, kun oli nukkumassa eikä esikoinenkaan ihan heti tullut pöytään. Siinä sit kuitenkin alettiin syömään, niin mies otti lehden esiin. En ensin sanonut mitään, mutta sit kun se alkoi lukemaan sitä, niin sanoin, et laitatko sen lehden pois. Mies laittaa lehden pois ja lopettaa syömisen. Istuu hiljaa paikoillaan ja odottaa, et poika oon syönyt. (mä olen jo saanut oman ruokani syötyä ). Heti kun poika sanoi olevansa täynnä, mies ottaa lehden takaisin ja rupeaa syömään. Siis oikeesti, eikö muka aikuinen ihminen osaa syödä ilman lehteä! |O Mä olen sille sata kertaa sanonut, et ruokapöydässä ei lueta (paitsi jos on yksin tai mun kanssa kahdestaan), mut ei mee perille ei! :headwall: :headwall: Tästä saan sit kiittää anoppia, joka sanoi mulle joskus, et kyllä hän yritti saada niitä lehtiä pois mieheltä ja sen veljeltä, mutta ei se onnistunut. Hei haloo, ei saa omille lapsille sen verran kuria, et sais ne syömään ilman lukemista. Siis silloin kun ne oli nuoria. :headwall: