Ne miehet...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sikatarhan hoitaja..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sikatarhan hoitaja..

Vieras
Kuinka epäsiistejä teidän miehet on? minulle on ihan ok, että siivoan, koska muiden siivoamiset ei mulle kelpaa, mutta se, miten mieheni jättää kaikki jälkensä korjaamatta.. astiat mihin sattuu, vaatteet jne.. keittiö on kuin pommin jäljiltä kun sen jättää miehen käsiin edes leipien tekoa varten.. joskus kun ekoihi kertoihin tavattiin, piti hän asuntonsa suht siistinä mutta nyt on kyllä ihan eri meininki! ja välillä jätän hänen sotkunsa moneksi päiväksi jotta hän näkisi miten sikamaisesti hän elää. silloin se tuntuu aina toimivan, mutta ei sitä taas kauaa kestä..

Enkä ole mikään hysteerinen koko ajan siivoamassa oleva, siivoan kun aikaa pieneltä lapselta jää.. mutta mikä siinä on niin vaikeaa laittaa edes tavart paikoilleen ja roskat roskiin?!?!

Oma mies on ihan ristiriitainen noitten siisteys asioitten suhteen, vaatteistaan on tosi tarkka ja missään ei saa olla pienen pientä tahraa.
Mutta astiat, keittiön jne. voi jättää hujanhajan eikä haittaa yhtään.

Meilläkin tuo keittiö on pahin, ja varsinkin kun mies on innokas ruuan laittaja.. pitäisi olla iloinen, että tekee paljonkin ruokaa, mutta se sotku mikä siitä syntyy jättää todellakin sen ruuan nautinnon pois..!

Mulla on onneks aika siisti mies, vaikka tietenkin eroja on meilläkin. Mies on tarkka keittiöstä ja pölyistä, niin ja omasta valtakunnastaan, varastosta, mihin mä taas lykkään vaan kaikki mihin sattuu :) minä olen taas tarkka wc:n siisteydestä ja petin petaamisesta.

[QUOTE="vieras";24610196]Minun mieheni on onneksi jo kasvanut aikuiseksi ja käyttäytyy sen mukaan.[/QUOTE]

meillä ainakin todistetaan se, että ei ikä miestä tee..! sitä kun on jo se kolmisenkymmentä vuotta.. muuten meillä kyllä menee ihan hyvin, mutta ei tätäkään loputtomiin jaksa.

Meikkä taitaa olla meidän perheen pikkupossu, ja mies taas innokas ja vaativa siivoja:) imuriin en enää koske, kun jälki ei kuitenkaan mielytä - siivoaa siis itse. Toki ruuan laitto ja keittiön siivoaminen on yleensä mun hommia...

Minä kyllä ymmärrän niitä miehiä. Jokaisella taitaa olla sellainen "siivouspiste", jota siistimpää ympäristöä ei ole tarpeellista siivota. Jos joku muu siivoaa niin se piste ei tule vastaan eikä tule siivottua. Ja kun tottuu siihen, että joku muu kuitenkin siivoaa, niin miksi itse vaivautuisi. Tai jos joskus huomauttelemalla siivoaa, ei se jää tavaksi kun tarve ei ole itsestä lähtöisin. Mitäpä tuo haittaa vaikka välillä vähän sotkusta onkin...

nää on vähän hankalia juttuja, kaikilla meillä on se oma sotkuisuus piste, jonka ylityttyä aletaan siivota. jos nämä ei suhteessa kohtaa niin ei se yksin sen "sottapytyn" vika ole.
meillä mies siivoaa enemmän koska mulla on huomattavasti suurempi "paska" toleranssi, ja jos mua ei häiritse sotkuisuus ja miestä häiritsee niin silloin mies saa aivan vapaasti siivota, mä osallistun jos satun jaksamaan/viitsimään jne :)

Ei kyllä se siivoaminen paljoa kiinnosta, mutta enpä minä täällä pahemmin sotkekkaan, pyykit löytävät tiensä koriin, astiat tiskipöydälle pinoon huuhtelun jälkeen jne.

Meillä nää toimii siis todella hyvin :) Sängyn petaa se joka ehtii ja vaatteet menee jokaisen itseviemänä pyykkiin. Ruokapöytä ja tiskit hoidetaan yhdessä. Kissanhiekat ja wc:n pesu on mun juttuni, koska halua olla varma niiden "desifioinnista" :D
Miehellä varmaankin on sitten mm. roskienvienti neuroosi. Se ei kestä että roskis on edes pullollaan saati sitten että se hetken olis partsilla :D

Yhteistyössä