Nega ja raskaana? toooodella outoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toinen haaveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toinen haaveissa

Vieras
Kyllä jännittää! Nyt on menossa kp 27/25-26 ja apteekin testi oli eilen negatiivinen ja samoin tänä aamuna. Kiertoni on aina ollut säännöllinen (varmaan kerran 28 päivää elämäni aikana) ja menkat eivät ole koskaan jättäneet tulematta.

Oireina on väsymys, hiukan huonohko olo ja tekee mieli maitoa jota teki edellisissäkin raskauksissa.

Voiko olla mahdollista että apteekin testi näyttää negaa vaikka olenkin raskaana? pissattaakin sen verran usein että tein testi vain pidäteltyäni vain 2 tuntia. Aiemmissa raskauksissa (toinen km) on kyllä tuo apteekin testi näyttänyt plussaa jo kp 26/26.

Menkkaoireita ei oikein ole...

Omituista, onko kokemuksia?

Pitänee vaan malttaa odottaa vielä muutama päivä...?

Kakkosen kohdalla mulla kun piti kuukautsiten tulla ja oli myöhässä pari päivää tein testi apteekin testillä, näytti negaa. Odottelin että viikko tuli täyteen kun olisi pitänyt kuukautisten alkaa ja tein aconin testillä. Näytti negaa.

Odottelin taas kolmisen päivää ja tein testin (sure step) Nega!!! Mulla on sentään aina säännäöllinen kierto 28pv. Tilasin ajan tutulle gynelle (yksityiselle) ja pääsi samana päivänä ja se sanoi että olisiko katsatrofi jos olisin raskaana, sanoin että ei, että haluamme toisen lapsen lyhyellä ikäerolla. Sanoi että kohdun limakalvo on todella paksu, että edes ennen kuukautisia ei ole noin paksu että todennäköisesti olen raskaana, käski odotella viikon ennen uuden testin tekemistä. No odottelin ja lopulta tei testin ja näytti positiivista!!

Joo, outoa oli minunkin mielestä. Gynekologi oli ihan asiallinen ja totesi että toisinaan voi ovulaatio jostain syystä myöhästyä. Kyseli että onko ollut stressiä, sanoin että kyllä ja hän sanoi että jos kovin stressaa se voi vaikuttaa naisilla kuukautiskiertoon. että olisiko jostain sellaisesta, tai sitten jokainen raskaus on heti alusta asti erilainen koska hän myös sanoi että eri raskauksissa se raskaushormonin eritys voi olla erilaista.

Esikoisen kohdalla sain testin näyttämään plussaa 4 päivää siitä kun piti kuukautisten alkamaan. Mutta kaverit on saaneet plussaa jo parikin päivää aiemmin ennen kuin menkkojen edes olisi pitänyt alkaa, joten kai se on todella yksilöllistä.

Joo, outoa oli minunkin mielestä. Gynekologi oli ihan asiallinen ja totesi että toisinaan voi ovulaatio jostain syystä myöhästyä. Kyseli että onko ollut stressiä, sanoin että kyllä ja hän sanoi että jos kovin stressaa se voi vaikuttaa naisilla kuukautiskiertoon. että olisiko jostain sellaisesta, tai sitten jokainen raskaus on heti alusta asti erilainen koska hän myös sanoi että eri raskauksissa se raskaushormonin eritys voi olla erilaista.

Esikoisen kohdalla sain testin näyttämään plussaa 4 päivää siitä kun piti kuukautisten alkamaan. Mutta kaverit on saaneet plussaa jo parikin päivää aiemmin ennen kuin menkkojen edes olisi pitänyt alkaa, joten kai se on todella yksilöllistä.

se tosiaan taitaakin olla niin että testi näyttää plussaa vasta n. 1,5-2 viikkoa ovulaatiosta. Mä tunnen ja näen selvästi ovulaation ja se oli kp 11-12 joten mulla pitäi näkyä jo plussa, siksi niin pessimistisesti raskauden mahdollisuuteen suhtaudunkin..mutta aina pitää toivoa :-)

Mulla on tämmöönen juttu.
Tein tämä aamuna vilja raskaustestin,tulos iiihan haalea haamu.Iltapäivällä haamu muuttui kauniiksi vaalean punaiseksi kapeaksi viivaksi.
Apteekin raskaustestin tein myös tänään iltapäivällä,tulos,ei mitään.
Mutta apteekin testin kontrolli viiva oli vaalea,ei tumma niinkuin yleensä ja testi ei kuivu sitten millään...Epäilen tässä testissä jotain vikaa....
Muilla tälläisiä kokemuskia vilja testeistä?

Menkat taitaa jättää sitten kokonaan tulematta, pitänee varata aika lääkäriin. Menkkakipuja on mutta ei tule vuotoa. Testit negoja..Koskaan ei ole ollut kierto 29 päivää..

Yhteistyössä